Update YouTube: Utilizatorii pot decide ce videoclipuri apar în recomandări YouTube actualizează două dintre cele mai importante caracteristici de navigare și le oferă utilizatorilor mai mult control asupra conținutului pe care îl pot vedea pe platforma sa. Compania a adăugat noi funcții prin care utilizatorii pot decide ce fel de conținut este afișat pe pagina principală (Home) a YouTube, dar și în categoria de recomandări...
Noi funcții pentru serviciul de marketing personalizat al Google: Optimize Funcțiile de personalizare oferite de Google Optimize ajută afacerile prezente în mediul online (cu site) astfel încât clienții să poată găsi exact ceea ce caută printre produsele sau serviciile oferite de firmă. De exemplu, afacerile pot afișa o promoție specială pe site-ul lor pentru toți vizitatorii sau pot oferi recomandări pentru produse pe baza a...
O firmă clujeană de soluții de ecommerce primeşte o investiţie de 1 milion euro Blugento, firmă clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, atrage o investiție de 1 milion de euro, în urma semnării unui acord investițional cu grupul polonez R22. Parteneriatul a presupus vânzarea unui pachet de 31% din acțiuni și vizează dezvoltarea platformei și extinderea business-ului Blugento pe mai multe piețe europene,...
Cumpărături direct de pe Instagram: Noi funcţii pentru pflatforma de social media Șeful serviciului online Instagram, Adam Mosseri, a informat că platforma vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături, precum achiziționarea produselor fără a părăsi aplicația și adăugarea unui „coș de cumpărături”, relatează Financial Times, citat de Mediafax. El a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri”...
UK cere Facebook și eBay să elimine de pe platforme vânzătorii de review-uri fake pentru comerț online Recenziile false din comerțul online induc în eroare cumpărătorii, iar autoritățile britanice iau măsuri împotriva lor. Facebook și eBay trebuie să elimine de pe platformele lor grupurile și anunțurile în care creatorii de review-uri false își oferă „serviciile” comercianților online – a decis Autoritatea pentru concurență și piețe din UK. Autoritatea pentru concurență și piețe...
Google a eliminat peste 3 milioane de „firme” false de pe Maps, într-un singur an Tot soiul de escroci creează profiluri false de firme pe Google Maps, inducând lumea în eroare, iar compania de tehnologie elimină în fiecare zi mii de astfel de „afaceri” false, cu o echipă dedicată acestui proces. Numai în 2018, peste 3 milioane de conturi false de afaceri au fost date jos de pe hărta Google,...
Ultimul update de algoritm Google: Ce se întâmplă în spatele unei actualizări și ce trebuie să facă antreprenorii O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor – așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Răzvan Gavrilas, fondator al unei agenții de SEO și dezvoltatorul unui tool de...
Ultimele actualizări de algoritm Google pun pe jar deținătorii de site-uri și specialiștii SEO. Update mumă sau update ciumă? O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor, așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Ce a pus pe jar lumea SEO, în ultimele zile? Problema SEO, pe scurt...
Facebook investeşte într-un marketplace care pune în legătură prin aplicaţii de socializare, vânzătorii şi cumpărătorii Facebook a investit o sumă importantă în startup-ul indian Meesho, un marketplace care pune în legătură vânzătorii şi potenţialii cumpărători prin intermediul unor aplicaţii de socializare precum WhatsApp. Înainte de această finanţare, startup-ul a obţinut investiţii totale de 65 milioane de dolari. Suma investită de Facebook nu a fost făcută publică, dar surse citate de...
TOP Branduri românești 2019: Cât valorează mărcile Dacia, Banca Transilvania sau Dedeman Dacia este cel mai valoros brand românesc, Banca Transilvania conduce clasamentul pe România în rândul mărcilor bancare, iar Dedeman este cel mai valoros brand deținut 100% de români, potrivit topului topului BrandFinance 2019, publicat joi. TOP mărci românești 2019: Dacia: 1,32 miliarde de euro eMag: 584 milioane de euro Dedeman: 405 milioane de euro Petrom:...