Cumpărături direct de pe Instagram: Noi funcţii pentru pflatforma de social media Șeful serviciului online Instagram, Adam Mosseri, a informat că platforma vrea să introducă noi funcții pentru cumpărături, precum achiziționarea produselor fără a părăsi aplicația și adăugarea unui „coș de cumpărături”, relatează Financial Times, citat de Mediafax. El a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri”...
UK cere Facebook și eBay să elimine de pe platforme vânzătorii de review-uri fake pentru comerț online Recenziile false din comerțul online induc în eroare cumpărătorii, iar autoritățile britanice iau măsuri împotriva lor. Facebook și eBay trebuie să elimine de pe platformele lor grupurile și anunțurile în care creatorii de review-uri false își oferă „serviciile” comercianților online – a decis Autoritatea pentru concurență și piețe din UK. Autoritatea pentru concurență și piețe...
Google a eliminat peste 3 milioane de „firme” false de pe Maps, într-un singur an Tot soiul de escroci creează profiluri false de firme pe Google Maps, inducând lumea în eroare, iar compania de tehnologie elimină în fiecare zi mii de astfel de „afaceri” false, cu o echipă dedicată acestui proces. Numai în 2018, peste 3 milioane de conturi false de afaceri au fost date jos de pe hărta Google,...
Ultimul update de algoritm Google: Ce se întâmplă în spatele unei actualizări și ce trebuie să facă antreprenorii O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor – așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Răzvan Gavrilas, fondator al unei agenții de SEO și dezvoltatorul unui tool de...
Ultimele actualizări de algoritm Google pun pe jar deținătorii de site-uri și specialiștii SEO. Update mumă sau update ciumă? O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor, așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Ce a pus pe jar lumea SEO, în ultimele zile? Problema SEO, pe scurt...
Facebook investeşte într-un marketplace care pune în legătură prin aplicaţii de socializare, vânzătorii şi cumpărătorii Facebook a investit o sumă importantă în startup-ul indian Meesho, un marketplace care pune în legătură vânzătorii şi potenţialii cumpărători prin intermediul unor aplicaţii de socializare precum WhatsApp. Înainte de această finanţare, startup-ul a obţinut investiţii totale de 65 milioane de dolari. Suma investită de Facebook nu a fost făcută publică, dar surse citate de...
TOP Branduri românești 2019: Cât valorează mărcile Dacia, Banca Transilvania sau Dedeman Dacia este cel mai valoros brand românesc, Banca Transilvania conduce clasamentul pe România în rândul mărcilor bancare, iar Dedeman este cel mai valoros brand deținut 100% de români, potrivit topului topului BrandFinance 2019, publicat joi. TOP mărci românești 2019: Dacia: 1,32 miliarde de euro eMag: 584 milioane de euro Dedeman: 405 milioane de euro Petrom:...
Grupul Neogen investeşte într-un marketplace prin care se pot închiria ambarcațiuni din peste 100 de țări Grupul Neogen (Bestjobs, Zumzi), controlat de omul de afaceri Călin Fusu, a achiziționat 9,4% din acțiunile Sailo.com, un marketplace prin care se pot închiria ambarcațiuni din peste 100 de țări din America de Nord, America de Sud, Europa și Asia. Capitalizarea post investiție se ridică la 9 milioane de dolari. Neogen intră astfel pe piața...
Furnizor de soluții eCommerce: Nu există viitor pentru companii fără datele clienților Anticiparea comportamentului de consum al clienților a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare, dezvoltare și de îmbunătățire. În prezent, capacitatea de a înțelege cât mai corect nevoile și așteptările clienților a devenit o prioritate și mai mare, care poate face diferența între a rămâne pe piață și a da...
Câţi bani investesc startup-urile şi magazinele mari în marketing online Dacă startup-urile încep cu bugete de 1.000 de euro pe lună, companiile mari pun la dispoziție bugete ce depășesc pragul de 100.000 de euro pentru serviciilor de marketing online. Domeniile cu cele mai mari investiţii. Marketingul digital a devenit în ultimii ani o componentă vitală pentru business-urile cu prezență în online, acesta generând vânzări semnificative,...