eMAG Ungaria fuzionează cu unul dintre cei mai mari comercianţi online din ţara vecină şi se extinde în alte 5 ţări eMAG Ungaria și Extreme Digital, cei doi lideri ai comerțului online din Ungaria, anunță fuziunea, creând astfel una dintre cele mai importante companii de e-commerce din Europa Centrală și de Est. eMAG se extinde astfel în alte cinci țări: Cehia, Slovacia, Slovenia, Croația și Austria. eMAG Ungaria țintește vânzări de un miliard de euro pe...
Starea eCommerce-ului în România: Cât investesc magazinele online în IT Piața de eCommerce din România ar putea crește anul acesta cu aproximativ 30%, pe fondul încrederii mai mari a consumatorilor români în comerțul online și a creșterii puterii de cumpărare, potrivit estimărilor unui furnizor de soluții eCommerce. Ponderea clienților din generația Millennials devine tot mai mare în numărul total de clienți care comandă online, acesta...
Google, după amenda de 1,49 miliarde euro de la Comisia Europeana: Am făcut modificări şi vom mai veni cu update-uri Comisia Europeană a anunțat o nouă amendă, de 1,49 miliarde euro, pentru abuz de poziție dominantă în domeniul publicității. Răspunsul Google: “Întotdeauna am fost de acord cu pieţele sănătoase, ele sunt în interesul tuturor. În următoarele luni vom veni cu update-uri pentru o mai bună vizibilitate”. În 2018, Google a mai fost amendată de CE...
Se face Tubecon și în România: Mikey Hash și Florin Grozea (ex-Hi-Q), în echipa care va organiza întâlnirea offline a creatorilor YouTube Un antreprenor român cu afaceri în media urmează să aducă și în România evenimentul Tubecon, întâlnirea offline a creatorilor de pe YouTube cu fanii, care se face de mai bine de 4 ani în alte țări. Omul de afaceri Dragoș Stanca, implicat în diverse business-uri de media și marketing digital, a anunțat marți că a...
„Războiul” reclamelor: Starbucks vs 5 to Go. Ce sunt guerilla și hijack marketing și ce exemple mai putem folosi De vreo săptămână, Starbucks a instalat în centrul Bucureștiului o reclamă prin care își promovează oferta valabilă în fiecare luni – un caffe latte la 5 lei. Ieri, lanțul de cafenele 5 to Go, care folosește strategia „fixed price” (majoritatea produselor costă 5 lei), a profitat de moment și a instalat un banner mai mic (sub...
Firmele IT preferă YouTube și Facebook pentru promovarea prin influenceri (agenție românească) Firmele IT, auto și de imobiliare preferă să se promoveze pe YouTube și pe Facebook, în campaniile bazate pe influenceri, în timp ce Instagram este folosită preponderent de alte tipuri de afaceri – a observat o agenție românească de influencer marketing, pe baza experienței cu propriii clienți. „Pentru IT& Tech, imobiliare sau auto mai potrivite...
„Duelul” dintre cel mai urmărit youtuber și o casă de discuri din India: PewDiePie vs T-Series PewDiePie a fost detronat, ieri, pentru câteva ore din poziția de cel mai urmărit youtuber. De câteva luni, suedezul al cărei nume real este Felix Kjellberg luptă pentru primul loc în topul canalelor de YouTube cu cei mai mulți urmăritori cu T-Series, o companie producătoare de videoclipuri în stilul Bollywood. Fiecare canal de YouTube are...
Serviciu românesc de monitorizare a prețurilor pentru magazinele online Magazinele online din România pot utiliza un nou serviciu de monitorizare și analiză a prețurilor, pe internet, lansat recent de o echipă de programatori români. Într-un comunicat remis, luni, StartupCafe.ro, PriceFlux spune că ajută magazinele online să stabilească și să actualizeze în timp real prețurile produselor, în funcție de diferiți factori de piață ca: ofertele...
Comportamentul consumatorului. Magazine online de modă versus magazine fizice – studiu Românii au început să cumpere tot mai mult din online şi preferă magazinele care au pagini şi în limba română, arată un studiu al unui magazin online de fashion. Ce produse vestimentare achiziţionează, cât de des şi cât sunt dispuşi să cheltuie pe aceste produse. Studiul a fost realizat de catalogul online Glami.ro. Cercetarea arată...
Noi posibilități de promovare pe Google pentru developerii de jocuri pe telefon Datele de la Google arată că, în medie, mai puțin de 4% dintre utilizatorii de jocuri pe mobil vor cheltui vreodată bani pe articole din aplicație. O modalitate prin care dezvoltatorii de jocuri pentru telefon pot obține venituri este cu ajutorul reclamelor. Cu toate acestea, unii dezvoltatori sunt îngrijorați de faptul că anunțurile ar putea...