Ultimul update de algoritm Google: Ce se întâmplă în spatele unei actualizări și ce trebuie să facă antreprenorii O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor – așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Răzvan Gavrilas, fondator al unei agenții de SEO și dezvoltatorul unui tool de...
Ultimele actualizări de algoritm Google pun pe jar deținătorii de site-uri și specialiștii SEO. Update mumă sau update ciumă? O serie recentă de actualizări ale algoritmului Google au influențat, dramatic pentru unele site-uri, afișările din pagina cu rezultatele căutărilor, așa numita SERP. Unele ar fi înregistrat pierderi masive de vizibilitate și, implicit, de trafic, în timp ce altele ar fi câștigat. Ce a pus pe jar lumea SEO, în ultimele zile? Problema SEO, pe scurt...
Facebook investeşte într-un marketplace care pune în legătură prin aplicaţii de socializare, vânzătorii şi cumpărătorii Facebook a investit o sumă importantă în startup-ul indian Meesho, un marketplace care pune în legătură vânzătorii şi potenţialii cumpărători prin intermediul unor aplicaţii de socializare precum WhatsApp. Înainte de această finanţare, startup-ul a obţinut investiţii totale de 65 milioane de dolari. Suma investită de Facebook nu a fost făcută publică, dar surse citate de...
TOP Branduri românești 2019: Cât valorează mărcile Dacia, Banca Transilvania sau Dedeman Dacia este cel mai valoros brand românesc, Banca Transilvania conduce clasamentul pe România în rândul mărcilor bancare, iar Dedeman este cel mai valoros brand deținut 100% de români, potrivit topului topului BrandFinance 2019, publicat joi. TOP mărci românești 2019: Dacia: 1,32 miliarde de euro eMag: 584 milioane de euro Dedeman: 405 milioane de euro Petrom:...
Grupul Neogen investeşte într-un marketplace prin care se pot închiria ambarcațiuni din peste 100 de țări Grupul Neogen (Bestjobs, Zumzi), controlat de omul de afaceri Călin Fusu, a achiziționat 9,4% din acțiunile Sailo.com, un marketplace prin care se pot închiria ambarcațiuni din peste 100 de țări din America de Nord, America de Sud, Europa și Asia. Capitalizarea post investiție se ridică la 9 milioane de dolari. Neogen intră astfel pe piața...
Furnizor de soluții eCommerce: Nu există viitor pentru companii fără datele clienților Anticiparea comportamentului de consum al clienților a fost permanent una dintre marile provocări ale companiilor, în procesele de inovare, dezvoltare și de îmbunătățire. În prezent, capacitatea de a înțelege cât mai corect nevoile și așteptările clienților a devenit o prioritate și mai mare, care poate face diferența între a rămâne pe piață și a da...
Câţi bani investesc startup-urile şi magazinele mari în marketing online Dacă startup-urile încep cu bugete de 1.000 de euro pe lună, companiile mari pun la dispoziție bugete ce depășesc pragul de 100.000 de euro pentru serviciilor de marketing online. Domeniile cu cele mai mari investiţii. Marketingul digital a devenit în ultimii ani o componentă vitală pentru business-urile cu prezență în online, acesta generând vânzări semnificative,...
4 avantaje ale folosirii fotografiilor de stoc în marketingul vizual Fotografiile de stoc sunt considerate de către majoritatea specialiștilor în marketing ca fiind neautentice și o pierdere de timp și spațiu. Cu toate acestea, fotografiile de stoc sunt încă extrem de folosite de către multe brand-uri renumite din lume. De ce? Atunci când știi cum să folosești corect imaginile autentice și originale de pe website-urile specializate, acest tip...
Cum se construiește bugetul unei campanii de marketing online Campaniile de marketing online au devenit obligatorii pentru orice business care vinde pe internet, mai ales dacă ești un magazin online. Rezultatele campaniilor depind foarte mult de dimensiunea bugetelor alocate și de modul în care este construit, explică specialiştii unei agenției de marketing. Specialiștii din cadrul agenției de marketing online Gun Media ne explică modul...
Google lansează un instrument pentru IMM-urile românești care vor să se extindă global Google lansează Market Finder în România, un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării. Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe. Pentru 60% din companiile care...