Bătălie virală între Burger King și celelalte francize mari din fast food, de Valentine’s Day Franciza fast food Burger King, recent reintrată în Romania, a folosit Valentines Day ca pretext pentru o campanie amoroasă care în câteva ore s-a viralizat pe social media. Compania a postat pe pagina sa de Facebook o imagine simplă cu un text aluziv la principalii concurenți și o postare care insinuează un posibil ménage à...
Ce înseamnă pentru o firmă schimbarea site-ului din perspectiva SEO Pentru a ține pasul cu noile cerințe ale pieței, abordarea mobile first a devenit prioritară, alături de o strategie SEO integrată, marketing online și dezvoltarea propriu-zisă a unui domeniu web, arată analiza unei agenţii specializate în servicii de optimizare SEO și marketing online. Care sunt aspectele de care trebuie să țină cont orice business atunci...
Creatorii de video pe IGTV vor putea câștiga bani din reclame în viitor Instagram vrea să le permită creatorilor de conținut video pe platforma sa IGTV să câștige bani din reclame, scrie, vineri, TechCrunch.com. Astfel, Instagram a conceput, deocamdatp doar ca prototip intern, un program de parteneriat (Instagram Partner Program) prin care, în viitor, creatorii de filmulețe pe IGTV ar putea primi posibilitatea să câștige bani din reclame...
Un nou instrument Google ajută artiștii să stabilească mai bine prețul biletelor Artiștii vor putea să-și stabilească mai eficient prețurile la bilete și să decidă unde să organizeze concertele, în funcție de cerere, printr-un nou instrument, denumit DEMAND, realizat de laborartorul Google, Area 120. DEMAND este un instrument de analiză de date prin care artiștii pot evalua mai ușor interesul publicului, în funcție de volumul căutărilor pe...
Românii au cheltuit la cumpărăturile online cu 20% mai mult în 2019 decât în 2018 (patronat) Un patronat de magazine online românești susține că în România consumatorii au cheltuit cu 20% mai mult la cumpărăturile online îmn anul 2019 față de anul 2018. Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a depășit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decât...
Pinterest introduce posibilitatea de a „încerca” rujuri online Platforma social media cu imagini Pinterest a lansat, marți, o opțiune de comerț online, prin care femeile pot „încerca” online rujuri de la mari branduri de cosmetice, prin intermediul unei tehnologii de realitate augmentată. Opțiunea „Try On” este disponibilă momentan doar în SUA, cu aplicația Pinterest de pe telefoane cu sistem de operare Android, precum...
Fashion Days a trecut pe profit după 4 ani de când a fost preluat de eMag Magazinul online de haine și accesorii Fashion Days, înființat în 2008 și cumpărat de eMag în 2015, a anunțat marți că a trecut pentru prima dată pe profit, în ultimele 6 luni ale anului 2019. „Îmbunătățirea serviciilor de livrare și stocul ofertant au dus la creșterea numărului de comenzi și a valorii medii a coșului...
„Stories” pe Spotify: Aplicația permite influencerilor să posteze imagini care se șterg automat Spotify testează funcția Stories, care va permite influencerilor să posteze elemente video în playlisturile publice. După modelul implementat de Snapchat, adoptat apoi și de alte platforme precum Instagram, Facebook, WhatsApp sau YouTube, Stories sunt fotografii şi videoclipuri prezentate într-un format slideshow, care se șterg automat după un anumit timp. Primul influencer care a testat funcția este...
Serviciile de relaţii cu clienţii, considerate cel mai important aspect din experiența de consumator de 85% dintre clienții magazinelor de fashion Circa 85% dintre clienții magazinelor de fashion consideră că asistența și suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte în alegerea unui brand, arată studiul unei companii de IT. Un alt diferențiator puternic pentru branduri îl reprezintă promoțiile personalizate. Sondajul a fost realizat de compania de tehnologie SAP și Qualtrics, companie de experience management achiziționată...
Top tendințe în eCommerce, în 2020 Impactul tehnologiei este în creștere, dar companiile rămân destul de conservatoare în 2020, urmărind să cumpere în principal instrumente și aplicații software pentru eCommerce deja testate. Vestea bună este că bugetele alocate pentru zona de comerț digital sunt în creștere, arată un raport al 2Checkout. 2Checkout, furnizorul de soluții de monetizare pentru companii ce acționează...