Firma clujeană Blugento lansează un serviciu de marketing digital pentru magazine online Blugento, firmă clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează Zéa, agenția de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere. Agenția funcționează ca un serviciu ce poate fi accesat de magazinele online din rețeaua Blugento și răspunde nevoilor acestora de creștere a business-ului. În primul an de la lansare,...
Se fac înscrieri la Pașaport de Export: Google și partenerii săi ajută firmele românești să vândă în străinătate Firmele mici și mijlocii (IMM) din 23 de județe pot să se înscrie la o serie de cursuri și training-uri intensive gratuite, prin care vor beneficia inclusiv de acces la instrumente și resurse puse la dispoziție de gigantul IT Google, în cadrul proiectului Pașaport de Export, lansat în această perioadă. Înscrierile se fac printr-un email la...
Influența social media asupra afacerilor: Grafica de la Super Bowl a fost adaptată pentru pozele cu telefonul Odată cu creșterea popularității platformelor de social media, multe afaceri au fost nevoite să își adapteze strategiile de marketing, modul de prezentare sau chiar produsele pentru a ține pasul cu utilizatorii de internet. Chiar și cel mai așteptat evenimentul sportiv din Statele Unite ―Super Bowl ― s-a adaptat în timp pentru a atrage cât mai...
Bătălie virală între Burger King și celelalte francize mari din fast food, de Valentine’s Day Franciza fast food Burger King, recent reintrată în Romania, a folosit Valentines Day ca pretext pentru o campanie amoroasă care în câteva ore s-a viralizat pe social media. Compania a postat pe pagina sa de Facebook o imagine simplă cu un text aluziv la principalii concurenți și o postare care insinuează un posibil ménage à...
Ce înseamnă pentru o firmă schimbarea site-ului din perspectiva SEO Pentru a ține pasul cu noile cerințe ale pieței, abordarea mobile first a devenit prioritară, alături de o strategie SEO integrată, marketing online și dezvoltarea propriu-zisă a unui domeniu web, arată analiza unei agenţii specializate în servicii de optimizare SEO și marketing online. Care sunt aspectele de care trebuie să țină cont orice business atunci...
Creatorii de video pe IGTV vor putea câștiga bani din reclame în viitor Instagram vrea să le permită creatorilor de conținut video pe platforma sa IGTV să câștige bani din reclame, scrie, vineri, TechCrunch.com. Astfel, Instagram a conceput, deocamdatp doar ca prototip intern, un program de parteneriat (Instagram Partner Program) prin care, în viitor, creatorii de filmulețe pe IGTV ar putea primi posibilitatea să câștige bani din reclame...
Un nou instrument Google ajută artiștii să stabilească mai bine prețul biletelor Artiștii vor putea să-și stabilească mai eficient prețurile la bilete și să decidă unde să organizeze concertele, în funcție de cerere, printr-un nou instrument, denumit DEMAND, realizat de laborartorul Google, Area 120. DEMAND este un instrument de analiză de date prin care artiștii pot evalua mai ușor interesul publicului, în funcție de volumul căutărilor pe...
Românii au cheltuit la cumpărăturile online cu 20% mai mult în 2019 decât în 2018 (patronat) Un patronat de magazine online românești susține că în România consumatorii au cheltuit cu 20% mai mult la cumpărăturile online îmn anul 2019 față de anul 2018. Potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online), sectorul de e-commerce a depășit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decât...
Pinterest introduce posibilitatea de a „încerca” rujuri online Platforma social media cu imagini Pinterest a lansat, marți, o opțiune de comerț online, prin care femeile pot „încerca” online rujuri de la mari branduri de cosmetice, prin intermediul unei tehnologii de realitate augmentată. Opțiunea „Try On” este disponibilă momentan doar în SUA, cu aplicația Pinterest de pe telefoane cu sistem de operare Android, precum...
Fashion Days a trecut pe profit după 4 ani de când a fost preluat de eMag Magazinul online de haine și accesorii Fashion Days, înființat în 2008 și cumpărat de eMag în 2015, a anunțat marți că a trecut pentru prima dată pe profit, în ultimele 6 luni ale anului 2019. „Îmbunătățirea serviciilor de livrare și stocul ofertant au dus la creșterea numărului de comenzi și a valorii medii a coșului...