Ce cumpără românii în online de când sunt îngrijoraţi de coronavirus. Ce recomandări au cei care livrează mâncare Măştile medicale sunt la mare căutare pe eMAG, arată retailerul online, în rest tot smartwatch-urile, telefoanele smart şi scutecele au rămas cele mai căutate produse. Însă, un magazin de ochelari spune că sunt tot mai muţi clienţi care le cer ochelari care să-i protejeze de coronavirus. Serviciul de livrare mâncare foodpanda vine cu cerinţe speciale...
5 to go, după „declarația de dragoste” pentru Starbucks: Nu ne-am așteptat la un răspuns, cu toate ca ne-am dorit unul Lanțul românesc de cafenele 5 to go a atras 5.700 de like-uri și alte reacții la o postare pe Facebook în care „trolează” din nou gigantul american Starbucks. Inspirată de postarea Burger King vs. McDonald’s și KFC, de Valentine’s Day, campania celor de la 5 to go a început de Dragobete și va acoperi și...
Facebook blochează reclamele înşelătoare legate de coronavirus Facebook a anunţat că va interzice şi va şterge reclamele care promit leacuri pentru infecţia cu coronavirus, dar şi pe cele care ar putea crea panică nejustificat în rândul populaţiei, scrie Reuters. Anunţul vine în contextul în care reţeaua de socializare se confruntă cu tot mai multe acuzaţii şi chiar sancţiuni din partea unor autorităţi...
Din cauza coronavirus, Google amână Grow with Google Export Summit 2020, din București UPDATE 4 martie 2020: Din cauza coronavirus Google amână evenimentul pe termen nedefinit Google Export Summit, programat inițial la finalul lunii martie, se va amâna pe termen nedefinit, au informat organizatorii într-o informare către StartupCafe.ro. ”Ne preocupă siguranța invitaților noștri și, dată fiind evoluția situației legate de coronavirus, vom amâna evenimentul, pe termen nedefinit”, anunță Google Romania. Amânarea...
Firmele românești, ultimele în UE la utilizarea rețelelor sociale, ca Facebook sau Instagram Rețelele sociale, ca Facebook, Twitter sau Instagram, sunt tot mai folosite de către firmele europene pentru a se promova și a ține legătura cu clienții și alte categorii de publicuri, însă România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană la ponderea firmelor care utilizează social media, relevă cele mai recente date disponibile, publicate, marți, de...
Trenduri în marketing digital: Google, Facebook, Youtube și Instagram – principalele canale către care se îndreaptă bugetele firmelor Numărul de utilizatori de internet și de cumpărători online din România este încă la un nivel care ne arată că piața nu este matură, dar creșterea este tot mai evidentă de la un an la altul. Cea mai mare parte a bugetelor de marketing online sunt îndreptate către Google și Facebook, dar Instagram și Youtube...
Procesator de plăţi: Numărul tranzacțiilor online a crescut cu peste 40% în 2019 Numărul tranzacțiilor digitale a crescut cu peste 40%, în 2019 faţă de anul anterior, potrivit unuia dintre cei mai mari procesatori de plăți electronice din România. Astfel, anul trecut, compania a procesat lunar peste 2 de milioane de tranzacții online cu cardul sau prin SMS. În 2019, valoarea medie a tranzacției a înregistrat o scădere...
Firma clujeană Blugento lansează un serviciu de marketing digital pentru magazine online Blugento, firmă clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează Zéa, agenția de digital marketing în eCommerce dedicată magazinelor online partenere. Agenția funcționează ca un serviciu ce poate fi accesat de magazinele online din rețeaua Blugento și răspunde nevoilor acestora de creștere a business-ului. În primul an de la lansare,...
Se fac înscrieri la Pașaport de Export: Google și partenerii săi ajută firmele românești să vândă în străinătate Firmele mici și mijlocii (IMM) din 23 de județe pot să se înscrie la o serie de cursuri și training-uri intensive gratuite, prin care vor beneficia inclusiv de acces la instrumente și resurse puse la dispoziție de gigantul IT Google, în cadrul proiectului Pașaport de Export, lansat în această perioadă. Înscrierile se fac printr-un email la...
Influența social media asupra afacerilor: Grafica de la Super Bowl a fost adaptată pentru pozele cu telefonul Odată cu creșterea popularității platformelor de social media, multe afaceri au fost nevoite să își adapteze strategiile de marketing, modul de prezentare sau chiar produsele pentru a ține pasul cu utilizatorii de internet. Chiar și cel mai așteptat evenimentul sportiv din Statele Unite ―Super Bowl ― s-a adaptat în timp pentru a atrage cât mai...