YouTube anunță o serie originală dedicată Eurovision 2020 YouTube și European Broadcasting Union (EBU) și-au dat mâna pe mâna pentru a produce o serie de două episoade dedicată concursului cântecelor și artiștilor care ar fi trebuit să participe la concursul Eurovision 2020. Primul episod va avea premiera pe marți 12 mai, la ora 22.00, iar următorul pe 14 mai, joi, de la aceeași...
Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19. Ce notă au primit magazinele Clienții magazinelor online au fost mult mai dornici să ofere feedback la comenzi pe perioada stării de urgență. Rata de răspuns a opiniilor primite s-a dublat și a ajuns la 14,2 % în aprilie 2020 față de datele înregistrate anul trecut. De asemenea numărul opiniilor primite aproape s-a triplat pentru perioada analizată. Analiză făcută de...
Cum repornești cu promovarea online, după ieșirea din starea de urgență. Mădălina Stănescu, Optimized: 80% din buget în performance, 20% pe brand awareness Ieșirea din starea de urgență, chiar cu menținerea unor precauții sporite va da afacerilor puse pe stop de ordonanțele militare din martie șansa unei reporniri graduale. Cabinete stomatologice, saloane de coafură, frizerii cu activitatea oprită brusc la timp de aproape două luni vor putea reprimi clienți, după 15 mai 2020. Cum te promovezi în următoarea...
Topul căutărilor pe internet în timpul pandemiei: De la „dex pandemie” până la „ce este maiaua” Cum se fac lipiile fără drojdie? Dar de ce nu se găsește drojdie? Și ce idei de poze în casă există? Acestea sunt câteva dintre curiozitățile care nu le-au dat pace românilor în timpul stării de urgență și limitării deplasării. O agenție de marketing digital a făcut clasamentul dilemelor pe care le-au avut utilizatorii din...
Publicitatea înșelătoare: Peste 2,7 miliarde de reclame, eliminate de Google anul trecut Pandemia COVID-19 a adus noi metode fraudulente de a păcăli utilizatorii prin intermediul reclamelor. De la începutul răspândirii virusului, Google a monitorizat atent comportamentul publicitarilor a detecta reclamele care vor să profite de criză. De multe ori acestea au în spate „actori” sofisticați, care încearcă să eludeze sistemele Google de protecție prin acțiuni complexe. De...
Google va cere identitatea celor care postează reclame pe platformele sale În curând, Google va începe să aplice aceleași cerințe de verificare a identității, care anterior se aplicau doar advertiserilor din politică, tuturor agenților de publicitate, a anunțat John Canfield, Director of Product Management for Ads Integrity la Google. „Această modificare va permite oamenilor oamenilor să înțeleagă mai ușor cine este agentul de publicitate din spatele...
Firma IT românească Tremend a dezvoltat o platformă care sprijină companiile să înroleze clienți noi prin interacțiunea online, la distanță Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital. Platforma TORP...
17 companii românești au lansat un program care ajută magazinele fizice afectate de criza coronavirus să se relanseze prin vânzări online Pentru a facilita tranziția în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii cu experiență în servicii pentru comerțul online, au pus bazele inițiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit și servicii specializate de transformare digitală. n cadrul programului, comercianții primesc sprijin și reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea...
Nou magazin online de produse IT pentru firme O companie românească, integrator de soluții IT&C, a deschis, miercuri, un magazin online de software, licențe, soluții IT și hardware pentru firme. IMM-urile românești pot primi acces și la soluții tehnologice gratuite. Compania românească Dendrio Solutions, parte a grupului Bittnet, intră pe piața de e-commerce cu Dendrio Shop, cu produse care se adresează în special...
eJobs: Firmele pot posta gratuit un anunț de angajare Firmele românești pot posta gratis un anunț de angajare pe eJobs, până pe 15 mai 2020, a anunțat marți platforma de recrutare, în cadrul unei campanii promoționale. Restart Ad este un anunț gratuit în ediție limitată, pus la dispoziția clienților eJobs care au acum nevoie să își extindă echipele sau care plănuiesc să facă acest...