Google lansează un hub pentru învățarea la distanță în România Google lansează o platformă dedicată învățării la distanță, un hub de informații și unelte menite să ajute profesorii pe perioada crizei cauzate de virusul COVID-19. Aceasta se găsește la adresa events.withgoogle.com/g-suite-for-education-ro/ și oferă resurse în limba română necesare profesorilor pentru a se instrui în utilizarea pachetului G Suite for Education, pentru a se conecta cu...
Cum îți promovezi afacerea și vânzările în vreme de criză. 9 recomandări de la un specialist PPC Cum se pot adapta afacerile mai ales cele cu prezență online în perioada crizei coronavirus? Cum pot fi mai aproape de clienți și ce mai pot face pentru reducerea impactului crizei asupra vânzărilor? Am stat de vorbă cu antreprenorul Dragoș Smeu, fondatorul agenției de promovare online Maveriks, partener certificat Google care a pregătit pentru antreprenori...
Servicii SEO: Cum să îți salvezi business-ul pe timp de criză? Cu o criză economică vizibilă și o imposibilitate de a-și mai desfășura activitatea, tot mai multe business-uri sunt puse în fața unui viitor incert. “Cum să păstrez un flux constant de vânzări?”, “Cum voi pune înapoi business-ul pe picioare după ce ieșim din această situație?” – acestea sunt întrebările care nu le dau pace managerilor...
Plăţile online, blocate pentru zeci de companii care comercializează produse în condiții neconforme În urma verificării solicitărilor primite în ultimele două săptămâni, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți electronice din România anunţă că a refuzat înregistrarea în platforma de plăți online a zeci de comercianți neautorizați sau care vând în condiții suspecte produse la mare căutare în contextul pandemiei de coronavirus. Potrivit NETOPIA Payments, numărul magazinelor...
Fashion Days preia stocuri de haine de la magazine fizice și le vinde online, în contextul coronavirus COVID-19 Magazinul online Fashion Days, deținut de eMag, a propus joi un parteneriat prin care retailerul eCommerce să preia stocuri de la magazinele convenționale (fizice) de haine și să le vândă pe interent, prin tot apartul său logistic. Și magazinul online de mobiă Vivre s-a oferit să listeze pe site-ul său produse ale unor magazine offline,...
Sfaturi SEO: Ce pot face firmele românești să nu dispară de pe Google în perioada crizei coronavirus Activitatea de SEO (Search Engine Optimization), cunoscută și drept „optimizare SEO”, trebuie privită ca o cursă nesfârșită de maraton. Toți aleargă după poziții fruntașe în Google, pentru a fi găsiți de clienții lor pe cât mai multe cuvinte de căutare. Iată o serie de recomandări și sfaturi pentru afacerile forțate să-și oprească activitatea în această...
Agenția românească de marketing online Canopy cumpără un studio de producţie video din Moldova Canopy, agenţie românească de marketing online cu focus pe Pay Per Click, a achiziționat Umbrela Studio, un studio de producție grafică și video din Republica Moldova. Preluarea marchează extinderea serviciilor agenției cu producție de animație video, un segment în creștere accelerată care și-a dovedit deja eficiența prin rezultatele generate brandurilor din întreaga lume. În toate...
Ce măsuri iau comercianții online și firmele de curierat în criza coronavirusului Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR) dau asigurări că atât comercianții online, cât și companiile de curierat membre ale celor două asociații au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă...
Ce pot face magazinele online şi retailerii din România să evite criza economică de după COVID-19 Companiile de producție sau retailerii și comercianții dependenți de materia primă sau produsele finite cu proveniență China sunt cei mai afectați de situația provocată de COVID-19. Însă, pentru importatorii cu experiență, schimbările provocate de pandemie nu ar trebui să fie atât de dure, dat fiind faptul că aceștia plasează comenzile încă de la finalul lui...
YouTube va permite unor canale monetizarea clipurilor despre coronavirusul COVID-19 Platforma video YouTube a anunțat miercuri că va pemite unor canale și creatori de conținut să câștige bani prin monetizarea unor clipuri care au ca temă coronavirusul COVID-19, pentru care Organizația Mondială a Sănătății (WHO) a confirmat pandemia. Astfel, pentru a susține realizarea și distribuirea de informații de calitate și corecte despre coronavirusul COVID-2019, YouTube...