Plăţile online, blocate pentru zeci de companii care comercializează produse în condiții neconforme În urma verificării solicitărilor primite în ultimele două săptămâni, unul dintre cei mai mari procesatori de plăți electronice din România anunţă că a refuzat înregistrarea în platforma de plăți online a zeci de comercianți neautorizați sau care vând în condiții suspecte produse la mare căutare în contextul pandemiei de coronavirus. Potrivit NETOPIA Payments, numărul magazinelor...
Fashion Days preia stocuri de haine de la magazine fizice și le vinde online, în contextul coronavirus COVID-19 Magazinul online Fashion Days, deținut de eMag, a propus joi un parteneriat prin care retailerul eCommerce să preia stocuri de la magazinele convenționale (fizice) de haine și să le vândă pe interent, prin tot apartul său logistic. Și magazinul online de mobiă Vivre s-a oferit să listeze pe site-ul său produse ale unor magazine offline,...
Sfaturi SEO: Ce pot face firmele românești să nu dispară de pe Google în perioada crizei coronavirus Activitatea de SEO (Search Engine Optimization), cunoscută și drept „optimizare SEO”, trebuie privită ca o cursă nesfârșită de maraton. Toți aleargă după poziții fruntașe în Google, pentru a fi găsiți de clienții lor pe cât mai multe cuvinte de căutare. Iată o serie de recomandări și sfaturi pentru afacerile forțate să-și oprească activitatea în această...
Agenția românească de marketing online Canopy cumpără un studio de producţie video din Moldova Canopy, agenţie românească de marketing online cu focus pe Pay Per Click, a achiziționat Umbrela Studio, un studio de producție grafică și video din Republica Moldova. Preluarea marchează extinderea serviciilor agenției cu producție de animație video, un segment în creștere accelerată care și-a dovedit deja eficiența prin rezultatele generate brandurilor din întreaga lume. În toate...
Ce măsuri iau comercianții online și firmele de curierat în criza coronavirusului Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO) și Asociația Operatorilor de Curierat din România (AOCR) dau asigurări că atât comercianții online, cât și companiile de curierat membre ale celor două asociații au luat toate măsurile necesare pentru ca întregul flux logistic și de livrare aferent unei achiziții online să se desfășoare în condiții sigure, de igienă...
Ce pot face magazinele online şi retailerii din România să evite criza economică de după COVID-19 Companiile de producție sau retailerii și comercianții dependenți de materia primă sau produsele finite cu proveniență China sunt cei mai afectați de situația provocată de COVID-19. Însă, pentru importatorii cu experiență, schimbările provocate de pandemie nu ar trebui să fie atât de dure, dat fiind faptul că aceștia plasează comenzile încă de la finalul lui...
YouTube va permite unor canale monetizarea clipurilor despre coronavirusul COVID-19 Platforma video YouTube a anunțat miercuri că va pemite unor canale și creatori de conținut să câștige bani prin monetizarea unor clipuri care au ca temă coronavirusul COVID-19, pentru care Organizația Mondială a Sănătății (WHO) a confirmat pandemia. Astfel, pentru a susține realizarea și distribuirea de informații de calitate și corecte despre coronavirusul COVID-2019, YouTube...
Cum îți promovezi startup-ul: 8 sfaturi utile pentru prezența pe platformele de social media Prezența pe platformele de social media devine o parte tot mai importantă a operațiunilor startup-urilor aflate la început de drum. De la alegerea canalelor potrivite, până la stabilirea obiectivelor și măsurarea impactului, există multe lucruri pe care trebuie să te gândești atunci când plănuiești modul în care te îți prezinți afacerea pe rețelele de socializare....
Google trece la indexarea mobile first pentru tot net-ul, din septembrie 2020 Google va extinde indexarea mobile first pentru tot conținutul de pe Internet pe care crawler-ele îl urmăresc atunci când vizitează website-urile. Indexarea mobile first pentru toate site-urile va începe din septembrie 2020. Extinderea indexării mobile first la toate site-urile și paginile vizibile public pe internet confirmă că dispozitivele mobile sunt covârșitor utilizate la navigare iar...
Valoarea tranzacțiilor cu cardurile de credit s-a dublat în 4 ani Valoarea și numărul tranzacţiilor de plată cu cardurile de credit emise de prestatorii de servicii de plată rezidenţi s-au dublat, în ultimii patru ani, potrivit analizei datelor statistice publicate de Banca Națională a României la finele anului 2019. Numărul tranzacțiilor de plată cu cardurile de credit a ajuns la peste 22 milioane în decembrie 2019,...