Gymshark, cel mai nou „unicorn” european, a fost creat de un tânăr care livra pizza Firma Gymshark, care vinde și în România haine pentru practicanții de fitness și culturism, a ajuns zilele trecute la statutul de „unicorn”, cu o valoare estimată la 1 miliard de lire sterline, la 8 ani de când fusese fondat de către un tânăr britanic în vârstă de 19 ani, care muncea livrând pizza, la vremea...
Ungurii pot câștiga bani din evenimente pe Facebook Vecinii unguri care au mici afaceri pot câștiga bani din evenimente online, pe Facebook, cu ajutorul unei noi funcții introduse de gigantul social media în 20 de țări, printre care nu se află însă și România. Diverse cursuri de dans, fitness, gastronomie sau workshop-uri de design ori contabilitate – acestea sunt câteva exemple de evenimente...
Amazon vrea să cumpere mall-uri pe care să le tranforme în depozite Cel mai mare retailer online, Amazon, se află în discuţii cu unul dintre cei mai mari proprietari de centre comerciale din Statele Unite pentru a cumpăra o parte dinte spaţiile pe care le deţine şi a le transforma în centre depozite de marfă, scrie BusinessInsider. Centrele comerciale din SUA – care se străduiesc să rămână...
Google, Facebook și alte platforme online au eliminat sute de milioane de „reclame dubioase” la produse legate de coronavirus COVID-19 Google, Facebook, Amazon, eBay și alte platforme online au eliminat sute de milioane de „reclame dubioase” la produse sau servicii legate de coronavirusul COVID-19, în ultmele luni, într-o acțiune de combatere a înșelătoriilor pe internet declanșată la solictarea Comisiei Europene și a oficiilor naționale de protecție a consumatorilor din cele 27 de state UE, inclusiv...
Ce au căutat românii pe internet în pandemie: „hârtia igienică”, „cum să te tunzi” sau „pâine” În contextul creat de pandemia COVID-19, când vine vorba de căutări pe Google, în România au fost de mare interes, în momentul declarării stării de urgență, subiecte ca „hârtia igienică”, „cum să te tunzi” sau „pâine”. Între timp, nevoia de informație pe astfel de subiecte a scăzut la un nivel firesc pentru orice perioadă din...
Magazinele online au investit mai mult marketing digital în pandemie. Principalele bugete s-au dus către Google şi Facebook – sondaj Odată cu limitarea accesului la magazinele fizice în lunile aprilie-mai ale acestui an, atenția românilor s-a îndreptat către cumpărăturile online. Creșterea traficului magazinelor online a determinat business-urile să facă schimbări în ceea ce privește bugetele de promovare și a canalelor de marketing folosite pentru a se adapta cererii. Astfel, în lunile aprilie – iunie 2020,...
Curs Google gratuit pentru antreprenorii români cu magazine online Antreprenorii români cu mici afaceri e-commerce se pot înscrie la un curs gratuit oferit de Google România în parteneriat cu Banca Transilvania, pentru accelerarea dezvoltării magazinelor online. Cursurile online vor începe pe 20 august 2020. E-Commerce Masterclass este un program de training intensiv pentru accelerarea dezvoltării magazinelor online oferă antreprenorilor români soluții de îmbunătățire a startegiei lor digitale...
Românii spun că vor să cumpere mai multe produse de la comercianții locali, în perioada post-izolare – studiu Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform studiului derulat de un procesator de carduri. 63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă...
Consumatorii cumpără mai mult online, dar cheltuie mai puţini bani – studiu Preferința pentru cumpărăturile online se află în creștere, grija pentru sănătate fizică și mentală a devenit la fel de mare ca cea pentru locul de muncă, în timp ce intențiile privind cheltuielile sunt profund afectate de reducerea veniturilor personale, rezultă dintr-un sondaj PwC, citat de Mediafax. ”Global Consumer Insights Survey” 2020 arată schimbările de comportament...
Produsele pe care nu le prea mai cumpără românii (sondaj) Consumatorii din România ar urma să renunțe la a mai achiziționa anumite produse, din cauza scăderii salariilor și a faptului că nu știu ce le rezervă situația economică din țară, din cauza pandemiei coronavirus COVID-19 – relevă un studiu de piață publicat joi de o firmă de specialitate. Pe fondul incertitudinii economice și a scăderilor...