Magazinele fizice, invitate să vândă online, într-un program de sprijin eMag Magazinele fizice vor putea să vândă online pe eMag Marketplace, cu comision zero și credit de 1000 de lei pentru promovare digitală în platformă, printr-un program lansat, joi, de compania românească de eCommerce. Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, eMAG Marketplace să pune că programul său, „Vreau în toată România – Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri...
Facebook cumpără un startup IT cu 1 miliard de dolari Facebook a anunțat că a ajuns la un acord pentru a cumpăra un startup IT american fondat în urmă cu 5 ani, care a dezvoltat o platformă software de management al relației cu clienții (CRM), folosită în procesele de marketing din companii. Gigantul social media va plăti puțin peste 1 miliard de dolari pentru startup-ul...
Google sărbătorește Ziua Națională a României Motorul de căutare Google a afișat marți, la prima oră, un „Doodle” prin care marchează Ziua Națională a României, 1 Decembrie. „Google Doodle” este o restilizare temporară a logoului motorului de căutare pentru a marca o anumită zi cu însemnătate. Primul Doodle a apărut în anul 1998. Atunci, fondatorii Larry Page și Sergey Brin au...
Inspirație pentru antreprenori: Documentar cu Simona Halep, de Ziua Națională Românii au ocazia, de Ziua României, să vadă primul documentar cu şi despre Simona Halep, unul dintre cei mai mari sportivi din România, numărul 1 mondial timp de 64 de săptămâni. Documentarul este realizat la iniţiativa şi cu suportul integral al Băncii Transilvania şi vine cu un mesaj inspiraţional, Simona Halep nu este o întâmplare,...
Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copiii iau deciziile de cumpărare...
Ce măsuri iau magazinele pentru un al doilea lockdown Comparativ cu 2019, cu toate acestea, 40% din retailerii omnichannel au răspuns că veniturile lor sunt mai mici în 2020, în ciuda creșterilor la nivelul veniturilor din online, arată sondajul unui motor de căutare online de modă. Ce măsuri au luat agazinele pentru un al doilea lockdown. Pentru a obține mai multe informații despre modul...
Platforma de comerț Wish.com, pe pierderi și în 2020, vrea să iasă pe bursă Platforma americană de comerț online Wish.com, folosită și în România de amatorii de chilipiruri, a înregistrat pierderi și anul acesta, în primele 9 luni, iar acum vrea să atragă finanțare vânzând acțiuni pe bursă. Marketplace-ul și-a depus vineri formularul și prospectul pentru listarea la bursă în SUA, care cuprins și rezultatele financiare. În anul 2020,...
Cele mai mari greșeli pe care le fac companiile când își relansează site-ul Care sunt cele mai frecvente greșeli, din perspectiva unei agenţii de SEO, pe care companiile le fac când își relansează site-ul. Dacă mecanismul de relansare nu ia în calcul toți factorii, afacerea respectivă poate încasa o lovitură destul de puternică în ceea ce privește indexarea în motoarele de căutare, ceea ce poate duce la pierderi...
Startup-ul românesc de comerț online cu telefoane SH recondiționate fenix.eco intră în hiprmarketuri fizice Platforma românească fenix.eco, de comerț online cu telefoane mobile second hand recondiționate, se extinde și în himermarketuri fizice, a anunțat, luni, startup-ul, într-un comunicat remis StartupCafe.ro. Smartphone-urile recondiționate de startup-ul românesc sunt acum disponibile la vânzare în Auchan Titan și Auchan Drumul Taberei, București, ca parte a unui proiect pilot. Peste 10 modele Apple și...
Creștere de peste 200% în comerțul online de Black Friday. Cele mai căutate produse Chiar dacă nu toate magazinele au avut campanii speciale în acest weekend, majoritatea dintre ele au înregistrat creșteri semnificative ale numărului de comenzi. Acest lucru arată că românii au un apetit ridicat de shopping, mai ales în perioada reducerilor masive, arată o analiză a unei platforme locale de eCommerce. ContentSpeed, platformă locală de eCommerce, prezintă bilanțul...