Consumatorii din generația X se vor întorce la obiceiurile de cumpărare pre-pandemie – studiu Generațiile X și Baby Boomers sunt mai predispuse să abandoneze unele dintre noile comportamente referitoare la shopping-ul online și să se întoarcă vechile obiceiuri, comparativ cu cei mai tineri, arată studiul unei companii IT. Raportul Influential Shopper, realizat de SAP împreună cu The Economist Intelligence Unital și al cărui sondaj s-a desfășurat în septembrie 2020,...
Topul tendințelor în email marketing în 2021: Comunicarea se schimbă de la mesajul „cumpără acum” către un mesaj mai empatic față de client O schimbare considerabilă în anul precedent a fost creșterea comunicării prin SMS în zona de retail, împreună cu o dezvoltare a zonelor de creație, strategie și implementare pentru mesajele transmise și a campaniilor derulate, arată analiza unei companii de email marketing. Iată principalele tendințe din domeniu pentru acest an. În 2020, digitalizarea și axarea pe...
6 tendințe în tehnologie pentru 2021: Aplicații care ajută firmele să aibă relații mai personale cu clienții În 2020, viitorul în tehnologie a sosit mai repede decât ar fi putut estima cineva vreodată. Astfel, tendințele pe care le-am fi așteptat pentru 2024 sunt accelerate în viitorul apropiat. Iată principalele schimbări din lumea tehnologiei din acest an. Nenumărate inițiative și inovații tehnologice promit mari schimbări în noul an. Și, așa cum a evidențiat...
Cele mai importante trenduri din 2021 în marketing digital: Cum se vor promova firmele pe Google, Facebook, Instagram, LinkedIn sau TikTok În urma unui an 2020 plin de provocări, în care comportamentul consumatorilor s-a schimbat la nivel global ca urmare a pandemiei de Covid-19, iar piața online a înregistrat creșteri semnificative, trendurile din 2021 în marketing digital se concentrează pe conținut video, creativitate, automatizări, dar și pe testare și adaptare pentru rezultate performante, arată analiza unei...
Record de creșteri în eCommerce, în decembrie. Ce cumpără românii online în pandemie Decembrie a înregistrat un nou record de creștere în numărul și valoarea comenzilor , potrivit unei platforme care administrează magazine online, cu 83% și respectiv cu 99% față de decembrie 2019. Contextul s-a menținut imprevizibil și a orientat tot mai mult clienții spre online pentru achiziția de cadouri, dar și alimente. Valoarea medie a comenzii...
Decizie radicală: Twitter suspendă permanent contul președintelui Donald Trump Rețeaua socială Twitter a suspendat, vineri, permanent contul președintelui în exercițiu al SUA, Donald Trump, prin care acesta și-a lansat cele mai celebre mesaje direct către alegătorii săi, de-a lungul timpului. Twitter și-a motivat decizia invocând „riscul unor noi incitări la violență”. Două tweet-uri postate, joi, pe @realDonaldTrump , în contextul violențelor de la Washington...
Facebook schimbă paginile folosite pentru afaceri Facebook a anunțat, miercuri, schimbări la paginile de business, care sunt folosite de actori, cântăreți, influenceri, dar și de firme, pentru a se promova și a-și construi comunități de fani și clienți. Utilizatorii vor putea să dea follow la paginile de Facebook direct din comentarii și recomandările la postări. De asemenea, se mută accentul de...
Topul căutărilor amuzante pe eMAG în 2020 În anul în care sănătatea a fost în centrul preocupărilor, cel mai căutat cuvânt pe eMAG a fost “mască”, însă pe lângă căutări precise de produse aflate în tendințe, utilizatorii au căutat informații de tot felul, de la teste pentru detectarea prostiei la numărul de telefon al președintelui Iohannis. Utilizatorii au introdus în 2020 pe...
Trendurile de anul acesta care se vor dezvolta în comerțul online în 2021 Independent de evenimentele de anul acesta au fost două anunțuri importante care vor defini shoppingul și în următorii ani: WhatsApp și Instagram au fost actualizate cu uneltele necesare atât pentru comercianți, cât și pentru consumatori pentru a înlesni achizițiile direct din aplicație, arată analiza specializate în campanii PPC. Agenția Optimized prezintă bilanțul tendințelor în e-commerce...
Cum va arăta industria eCommerce în 2021 Industria de eCommerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020, iar creșterea înregistrată anul acesta va continua în 2021; companiile vor investi mai mult în digitalizare și în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaților; tot mai mulți antreprenori vor demara propriile afaceri online, iar până în 2022, ponderea comerțului electronic din totalul...