Românii spun că vor să cumpere mai multe produse de la comercianții locali, în perioada post-izolare – studiu Măcelarii, comercianții de fructe, legume și brânzeturi sunt printre cei care au înregistrat cele mai mari vânzări după perioada de izolare și este probabil ca această tendință să se mențină și în continuare, conform studiului derulat de un procesator de carduri. 63% dintre românii care au ieșit la cumpărături în perioada post-izolare declară că încearcă...
Consumatorii cumpără mai mult online, dar cheltuie mai puţini bani – studiu Preferința pentru cumpărăturile online se află în creștere, grija pentru sănătate fizică și mentală a devenit la fel de mare ca cea pentru locul de muncă, în timp ce intențiile privind cheltuielile sunt profund afectate de reducerea veniturilor personale, rezultă dintr-un sondaj PwC, citat de Mediafax. ”Global Consumer Insights Survey” 2020 arată schimbările de comportament...
Produsele pe care nu le prea mai cumpără românii (sondaj) Consumatorii din România ar urma să renunțe la a mai achiziționa anumite produse, din cauza scăderii salariilor și a faptului că nu știu ce le rezervă situația economică din țară, din cauza pandemiei coronavirus COVID-19 – relevă un studiu de piață publicat joi de o firmă de specialitate. Pe fondul incertitudinii economice și a scăderilor...
Infografic: Românii și rețelele sociale Un infografic publicat de Eurostat arată gradul de utilizare a rețelelor sociale, cum sunt Facebook sau Instagram de exemplu, în Uniunea Europeană, românii fiind peste media UE în privința ratei de participare la social media. 60% dintre românii cu vârste între 16 și 74 de ani foloseau rețelele sociale în anul 2019, peste media UE,...
Google lansează o serie de programe pentru a ajuta firmele să iasă din criză Google a creat o serie de instrumente şi programe dedicate afacerilor, prin care vrea să sprijine firmele să iasă din criza cauzată de COVID. AI for business, Market Finder sau un un instrument de căutare de joburi sunt câteva exemple. „Pentru a ajuta oamenii să găsească noi oportunități de muncă, vom lansa un instrument de...
Impactul COVID asupra afacerilor online – studiu Companiile vor să reducă efectele pandemiei prin inovație, oferte și servicii de suport-client îmbunătățite, procese optimizate și o mai bună comunicare, arată studiul unei platforme de monetizare. Chiar dacă unii comercianți din anumite nișe ale comerțului digital au înregistrat creșteri ale vânzărilor online de la declanșarea pandemiei de COVID-19, mult mai mulți au fost afectați...
TikTok, blocată în India Autoritățile indiene au blocat, pe teritorul Indiei, o serie de aplicații chinezești, printre care și TikTok, o rețea socială tot mai populară în rândul tinerilor, inclusiv din România. Ministerul electronicii și IT-ului, de la New Delhi, a anunțat, luni, interdicții pentru 59 de aplicații în India, o piață imensă, de 1,3 miliarde de locuitori. Pe...
Peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite BT în decurs de zece zile Peste 16.000 de clienţi au aplicat la pentru credite la Banca Transilvania, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-şi cumpăra locuinţă. BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie 2020 o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly. Banca Transilvania a derulat singura campanie de reduceri şi promoţii din banking de la începutul...
Traficul magazinelor online a crescut în medie cu 20-30% în perioada pandemiei În perioada pandemiei, românii s-au îndreptat în număr din ce în ce mai mare către e-commerce și către mediile digitale. Traficul magazinelor online a crescut în medie cu 20%-30%, iar numărul de utilizatori ai rețelelor sociale a crescut și el cu peste 10% în această perioadă conform studiului realizat de agenția de digital marketing MTH...
Cum trebuie să îţi promovezi brandul după pandemenie: Consumatorii sunt mai critici, mai apatici și mai greu de mulțumit După o perioadă cu un nivel ridicat de furie (60% în aprilie 2020), scăderea incidenței acestei stări, alături de cea de energie/optimism este firească. Românii se plasează astfel în luna mai încă într-un moment de furie, dar mai temperată (51%, urmată pe locul II de oboseală și liniște – 38%, tradusă printr-o detașare de problemele...