Serviciul de livrări eMAG preia angajați de la Uber Eats și vrea să atragă 300 de restaurante în București Platforma online de livrări de mâncare Tazz by eMAG, fosta EuCeMananc, anunță joi că a preluat o parte din echipa Uber Eats și își propune să atragă 300 de restaurante din București până la sfârșitul lunii iulie 2020. eMAG, cel mai mare jucător din comerțul online românesc, a preluat în septembrie 2019 o participație majoritară...
Un grup de IT-işti lansează o solutie prin care firmele îşi pot face un magazin online în cateva minute Un grup de ingineri cu experienţă în perfecţionarea soluţiilor de ecommerce anunţă lansarea unei platforme IT prin care firmele îşi pot crea un magazin online în câteva minute. Soluţia este dedicată în special firmelor mici şi mijlocii. SimpleShop – permite setarea unui magazine online, pe un site deja existent al magazinelor, în doar câteva minute...
Instagram introduce noi opțiuni pentru combaterea „haterilor” Utilizatorii Instagram vor putea șterge mai eficient comentariile jignitoare postate de tot soiul de „hateri” la imaginile lor și vor putea, în schimb, să încurajeze comentariile pe care le consideră interesante. Rețeaua socială deținută de Facebook a anunțat luni două noi opțiuni pentru reducerea fenomenului de bullying (hărțuire) pe internet. Prima opțiune permite utilizatorilor aplicației...
YouTube anunță o serie originală dedicată Eurovision 2020 YouTube și European Broadcasting Union (EBU) și-au dat mâna pe mâna pentru a produce o serie de două episoade dedicată concursului cântecelor și artiștilor care ar fi trebuit să participe la concursul Eurovision 2020. Primul episod va avea premiera pe marți 12 mai, la ora 22.00, iar următorul pe 14 mai, joi, de la aceeași...
Feedback-ul cumpărătorilor online s-a triplat în perioada COVID-19. Ce notă au primit magazinele Clienții magazinelor online au fost mult mai dornici să ofere feedback la comenzi pe perioada stării de urgență. Rata de răspuns a opiniilor primite s-a dublat și a ajuns la 14,2 % în aprilie 2020 față de datele înregistrate anul trecut. De asemenea numărul opiniilor primite aproape s-a triplat pentru perioada analizată. Analiză făcută de...
Cum repornești cu promovarea online, după ieșirea din starea de urgență. Mădălina Stănescu, Optimized: 80% din buget în performance, 20% pe brand awareness Ieșirea din starea de urgență, chiar cu menținerea unor precauții sporite va da afacerilor puse pe stop de ordonanțele militare din martie șansa unei reporniri graduale. Cabinete stomatologice, saloane de coafură, frizerii cu activitatea oprită brusc la timp de aproape două luni vor putea reprimi clienți, după 15 mai 2020. Cum te promovezi în următoarea...
Topul căutărilor pe internet în timpul pandemiei: De la „dex pandemie” până la „ce este maiaua” Cum se fac lipiile fără drojdie? Dar de ce nu se găsește drojdie? Și ce idei de poze în casă există? Acestea sunt câteva dintre curiozitățile care nu le-au dat pace românilor în timpul stării de urgență și limitării deplasării. O agenție de marketing digital a făcut clasamentul dilemelor pe care le-au avut utilizatorii din...
Publicitatea înșelătoare: Peste 2,7 miliarde de reclame, eliminate de Google anul trecut Pandemia COVID-19 a adus noi metode fraudulente de a păcăli utilizatorii prin intermediul reclamelor. De la începutul răspândirii virusului, Google a monitorizat atent comportamentul publicitarilor a detecta reclamele care vor să profite de criză. De multe ori acestea au în spate „actori” sofisticați, care încearcă să eludeze sistemele Google de protecție prin acțiuni complexe. De...
Google va cere identitatea celor care postează reclame pe platformele sale În curând, Google va începe să aplice aceleași cerințe de verificare a identității, care anterior se aplicau doar advertiserilor din politică, tuturor agenților de publicitate, a anunțat John Canfield, Director of Product Management for Ads Integrity la Google. „Această modificare va permite oamenilor oamenilor să înțeleagă mai ușor cine este agentul de publicitate din spatele...
Firma IT românească Tremend a dezvoltat o platformă care sprijină companiile să înroleze clienți noi prin interacțiunea online, la distanță Pentru companiile care doresc digitalizarea fluxurilor de vânzare și migrarea de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, Tremend a lansat TORP, platforma CX de digital onboarding. Prin intermediul acesteia, utilizatorul poate să se înroleze singur, folosind fluxuri de aplicare simple și bine definite, pentru a solicita un produs sau serviciu digital. Platforma TORP...