Crăciunul în pandemie: Ce vor cumpăra românii şi cât vor să cheltuie de serbători Românii declară că peste jumătate din bugetul acestora de sărbători este ocupat de cheltuielile pe mâncare (51%). Mai mult de o treime dintre respondenți (31%) declară că anul acesta preferă să comande cadouri online, comparativ cu doar 5% în 2016, potrivit studiului unei companii de cercetare. Reveal Marketing Research a vrut să afle cum arată...
Cum s-a văzut 2020 pe internet prin cele mai populare căutări De la filme și jocuri până la „how to..” și rețete, n-a lipsit nimic. Totodată, în contextul evenimentelor din 2020, platformele de videoconferință precum ZOOM au cunoscut o reală explozie în rândul utilizatorilor. Iată o radiografie a anului 2020 prin intermediul căutărilor care au dominat interesele românilor pe internet realizată de o agenţie de SEO....
Antreprenorii români, interesați să respecte restricțiile de deplasare pe timpul nopții Antreprenorii sunt interesați de respectarea măsurilor luate de autorități, care restricțonează deplasarea persoanelor pe timpul nopții – rezultă din datele de pe platforma Similar Web, prin care marketerii compară traficul de pe diverse site-uri. În luna noiembrie 2020, în care s-au reintrodus restricțiile de circulație a persoanelor în intervalul orar 23.00 – 5.00, traficul pe...
Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19 Alimentele, produsele pentru sport și fitness, jucăriile, cărțile, bijuteriile și cele pentru casă sunt categoriile care au înregistrat, anul acesta, cele mai mari creșteri ale vânzărilor în mediul online, la nivel mondial, potrivit unei analize realizate, în 40 de țări, inclusiv în România, de către o platformă de suport pentru firmele de comerț online. Cea...
Ce firme îşi mai fac campanii prin SMS şi cât costă o astfel de promovare În luna decembrie, în general, se înregistrează cifre record în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, comparativ cu alte perioade ale anului când companiile au, în medie, un flux de două până la patru SMS-uri pe lună, explică o platformă locală de comunicare prin SMS. Ce firme apelează la astfel de campanii şi cât...
Plățile digitale vor ajunge la 7 trilioane de dolari în următorii doi ani – studiu Pandemia COVID-19 a accelerat trecerea de la numerar la plățile digitale, iar ca urmare băncile sunt nevoite să își modernizeze sistemele de plăți, potrivit unui nou raport Accenture. Aproape 420 miliarde de tranzacții în valoare de 7 trilioane dolari vor trece de la numerar la carduri și plăți digitale până în 2023. Raportul mai estimează...
Cine, ce, de când şi până când cumpără din online: 20% dintre cumpărători sunt începători – studiu Printre transformările majore accelerate de pandemia Covid-19 se număra adopţia de digital, tehnologia devenind, în aceste 8 luni de pandemie, una dintre principalele pârghii prin care am reuşit să menţinem lucrurile în mişcare. Acest lucru este vizibil şi în adopţia de către cumpărătorii români a comerţului online. Iată care este profilul e-cumpărătorului român, dinamica şi...
Trei antreprenori români lansează un marketplace pentru designeri de interior, arhitecți și producători home&deco Trei tineri antreprenori români au lansat un spațiu virtual de tip marketplace în care profesioniștii, arhitecții, designerii și micii producători se pot întâlni cu oamenii dornici să își creeze spații de locuit sau de lucrat. Cum funcţionează platforma. “Vrem să creăm un spațiu unic pentru entuziaștii și profesioniștii din industria de design, arhitectură și construcții,...
Cât vor investi firmele în publicitate în următorii doi ani şi cum vor să se promoveze – studiu Piața globală de publicitate și-a revenit mai rapid decât fusese prognozat, după căderea severă din T2 cauzată de pandemia de coronavirus, iar potrivit analizei Zenith Advertising Expenditure Forecasts, va încheia anul 2020 cu o scădere de 7,5%, la valoarea de 587 miliarde de dolari. În România scăderea investițiilor media ar putea ajunge până la 3,5%...
Un startup de marketing fondat de 2 români a câștigat 2250.000 Euro la Startup Spotlight 2020 Un startup fondat de doi români, care dezvoltă un serviciu de marketing pentru magazinele online, a câștigat premiul cel mare, o investiție de 225.000 de euro, la competiția Startup Spotlight 2020 organizată online de How to Web, de la București. Startup-ul câștigător Cartloop ajută magazinele să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje...