Platforma de comerț online VTEX, prezentă și în România, ajunge „unicorn”, cu o finanțare imensă Platforma VTEX de tehnologii cloud pentru magazine online, prezentă cu un birou și în România, a anunțat, miercuri, că a obținut o nouă finanțare, de 225 de milioane de dolari, în urma căreia a depășit o valoare de 1 miliard de dolari și a devenit „unicorn”. Investiția de serie D a fost acordată de fondurile...
Finanțare de 300.000 de euro pentru un startup de comerț online, lansat în aprilie 2020 Un startup care oferă soluții de marketing destinate magazinelor online, lansat de doi antreprenori români, în arilie 2020, a obținut acum o finanțare de capital de risc de 300.000 de euro de la investitori din România. Startup-ul Cartloop a obținut finanțarea de 300.000 de euro din partea fondului de investiții GapMinder VC și o contribuție...
Retailer online: Redeschiderea școlilor crește vânzările de laptopuri, tablete și camere web cu 50% Începerea noului an școlar a generat o creștere a vânzărilor de laptopuri, tablete și camere web cu aproximativ 50%, pe fondul incertitudinii modului de desfășurare a cursurilor (clasic, online, sau hibrid) și a necesității pregătirii pentru diferite scenarii, în contextul crizei sanitare generată de pandemia de COVID 19, arată unul dintre cele mai mari magazine...
Cea mai mare platformă de comerț online din Polonia, Allegro, evaluată la 10 miliarde de euro Cea mai mare platformă de comerț online din Polonia, Allegro, urmează să se listeze la Bursa de la Varșovia la o valoare estimată de 10-12 miliarde de euro, scrie FT, citat de Tech.eu. Platforma de e-commerce vrea astfel să obțină pe bursă capital de 1 miliard de zloți, adică circa 225 de milioane de euro,...
Un site de anunțuri imobiliare din Spania a fost vândut cu 1,3 miliarde de euro Tranzacție majoră în business-ul online din Europa: un site de anunțuri imibiliare din Spania, care are o versiune și în limba română, a fost cumpărat cu 1,3 miliarde de euro de către un fond de investiți suedez, valoarea platformei crescând astfel de aproape 9 ori în 5 ani. Firma de investiții suedeză EQT Ventures, prin...
Oamenii de afaceri cred că simplificarea reglementărilor internaționale le-ar aduce mai mulţi bani Doar 1 din 3 (33%) întreprinderi cu afaceri online sunt încrezătoare în prezent că sunt conforme cu standardele de reglementare și mai puțin de 1 din 4 (24%) sunt sigure că înțeleg ce reglementări îi afectează, arată un studiu. Studiul aprofundat, realizat prin chestionarea a 500 de lideri de business online din Europa, realizat de...
Amazon se luptă cu review-urile false la produse de pe marketplace Mii de review-uri false au inundat marile platforme marketplace, pentru promovarea înșelătoare a produselor unor seller-i independenți, gigantul Amazon dând, însă, asigurări că le combate folosind tehnologii puternice de machine learning, transmite CNBC.com . Fenomenul recenziilor false s-a agravat mai ales în perioada aceasta în care oamenii au redus deplasările la supermarketurile fizice și s-au...
Cât vor cheltui părinţii pe haine și rechizite pentru noul an școlar – studiu 84% dintre părinții români vor cumpăra lucruri pentru noul an școlar, 51% dintre ei având un buget între 500 și 1.000 lei. 15% dintre respondenți se gândesc să investească un buget de 4 cifre, peste 1.000 lei, în cumpărăturile pentru acest an școlar, arată un studiu realizat de o platformă online de fashion. Studiul ”COVID-19...
Top 3 criterii la care toate magazinele online trebuie să fie atente Odată cu provocările din 2020, tot mai multe afaceri au migrat din offline spre online. O agenţie de SEO și performance marketing analizează care sunt cele mai importante caracteristici pentru un magazin sau o altă afacere online, astfel încât să fie ușor de găsit și să ofere o experiență bună de utilizare pentru clienți. Agenția...
Cum poți folosi Google Shopping pentru Black Friday și Back to School 2020. Sfaturi pentru magazinele online. Back to school, Black Friday și Sărbătorile de iarnă vor fi următoarele campanii de promovare a vânzărilor care, în 2020, vor fi nevoite să se bazeze semnificativ mai mult pe clienții online, din cauza pandemiei. StartupCafe.ro a discutat cu Mădălina Stănescu, fondatoarea unei agenții de promovare online Pay Per Click, despre câteva lucruri de bază...