Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în pandemie Românii au devenit mai atenți la prețuri comparativ cu anul trecut. Totuși, segmentele tinere rămân mai puțin sensibile la preț și mai impulsive față de media celorlalte grupuri din mediul urban. Adolescenții caută proximitate, tinerii necăsătoriți sunt atenți la caracteristicile produselor și la reputația mărcilor, în timp ce familiile cu copiii iau deciziile de cumpărare...
Ce măsuri iau magazinele pentru un al doilea lockdown Comparativ cu 2019, cu toate acestea, 40% din retailerii omnichannel au răspuns că veniturile lor sunt mai mici în 2020, în ciuda creșterilor la nivelul veniturilor din online, arată sondajul unui motor de căutare online de modă. Ce măsuri au luat agazinele pentru un al doilea lockdown. Pentru a obține mai multe informații despre modul...
Platforma de comerț Wish.com, pe pierderi și în 2020, vrea să iasă pe bursă Platforma americană de comerț online Wish.com, folosită și în România de amatorii de chilipiruri, a înregistrat pierderi și anul acesta, în primele 9 luni, iar acum vrea să atragă finanțare vânzând acțiuni pe bursă. Marketplace-ul și-a depus vineri formularul și prospectul pentru listarea la bursă în SUA, care cuprins și rezultatele financiare. În anul 2020,...
Cele mai mari greșeli pe care le fac companiile când își relansează site-ul Care sunt cele mai frecvente greșeli, din perspectiva unei agenţii de SEO, pe care companiile le fac când își relansează site-ul. Dacă mecanismul de relansare nu ia în calcul toți factorii, afacerea respectivă poate încasa o lovitură destul de puternică în ceea ce privește indexarea în motoarele de căutare, ceea ce poate duce la pierderi...
Startup-ul românesc de comerț online cu telefoane SH recondiționate fenix.eco intră în hiprmarketuri fizice Platforma românească fenix.eco, de comerț online cu telefoane mobile second hand recondiționate, se extinde și în himermarketuri fizice, a anunțat, luni, startup-ul, într-un comunicat remis StartupCafe.ro. Smartphone-urile recondiționate de startup-ul românesc sunt acum disponibile la vânzare în Auchan Titan și Auchan Drumul Taberei, București, ca parte a unui proiect pilot. Peste 10 modele Apple și...
Creștere de peste 200% în comerțul online de Black Friday. Cele mai căutate produse Chiar dacă nu toate magazinele au avut campanii speciale în acest weekend, majoritatea dintre ele au înregistrat creșteri semnificative ale numărului de comenzi. Acest lucru arată că românii au un apetit ridicat de shopping, mai ales în perioada reducerilor masive, arată o analiză a unei platforme locale de eCommerce. ContentSpeed, platformă locală de eCommerce, prezintă bilanțul...
Magazin online din România: „Black Friday nu este neapărat profitabil. De ce îl facem?” Evenimentul de vânzări cu reduceri Black Friday, devenit o obișnuință și în comerțul românesc, nu le aduce neapărat profit comercianților, a declarat, joi, managerul general al Fashion Days, unul dintre cele mai mari magazine online de haine și încălțăminte din România, el dezvăluind și nivelul investițiilor în promovare. „Black Friday nu este neapărat un eveniment...
Black Friday 2020: Cum pot comercianții să-și sporească vânzările pe ultima sută de metri În România, Black Friday va fi în acest an pe 13 noiembrie. Nu este o dată pe care trebuie s-o respecte toți comercianții, dovadă că sunt campanii dedicate Black Friday deja în derulare, dar cele mai multe magazine online vor miza pe mijlocul lunii noiembrie. Am stat de vorbă cu o specialistă în marketing digital...
Ghid SEO: Cum migrezi un site, cu impact minim asupra performanței O agenţie de SEO prezintă cele mai bune practici pentru migrarea unui site, astfel încât impactul să fie minim asupra performanței în motoarele de căutare. Cel mai des agenția a trecut prin acest proces pentru clienții care aveau nevoie să modifice designul și interfața de utilizare, să schimbe platforma utilizată, să modifice procesul de hosting...
Finanțare de 120 milioane dolari pentru SimilarWeb, platformă prin care compari traficul de pe site-uri SimilarWeb, o platformă folosită inclusiv de marketerii din România pentru compararea cifrelor de trafic obținute de diverse site-uri, a primit marți o nouă rundă de finanțare, de 120 de milioane de dolari, din partea unor fonduri de investiții. Runda de investiții este condusă de fondurile ION Crossover Partners și Viola Growth, a anunțat SimilarWeb într-un...