Platforma românească de marketing afiliat 2Performant a atras 4,2 milioane lei Platforma românească de marketing afiliat 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a finalizat prima etapă a operațiunii de majorare de capital și a atras 4,2 milioane de lei. La finalul acestei etape au fost subscrise 80,38% acțiuni din oferta totală– a informat, luni, compania, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro. Acțiunile au fost...
Facebook scoate din buzunar 1 miliard de dolari pentru creatorii de conținut Facebook intenționează să plătească bonusuri de 1 miliard de dolari creatorilor de conținut în următorul an și jumătate ca parte a efortului companiei de a atrage producătorii de conținut pe platformele sale. Banii vor fi acordați creatorilor de conținut care utilizează produsele Facebook în diferite moduri: pe Facebook, aceștia pot obține bani pentru difuzarea de...
Bani din eșecuri: 5 jucării inspirate de la startup-uri care au eșuat – de la Juicero la Coolest Cooler Cine spune că nu poți face bani din eșec? Un colectiv artistic din Brooklyn ━ MSCHF ━ a lansat o colecție de jucării inspirate de la cinci startup-uri care au eșuat în ultimii ani. Pentru 40 de dolari bucata (sau 160 dolari setul), colectivul de artiști care în trecut a fost dat în judecată de...
YouTube Shorts vine în România YouTube anunță disponibilitatea versiunii beta a YouTube Shorts în România, o nouă experiență pentru crearea de videoclipuri scurte de pe telefonul mobil. Prezentat pentru prima dată în septembrie 2020, YouTube a extins serviciul Shorts în 26 de țări și va fi disponibil acum în peste 100 de țări din întreaga lume, unde este disponibil YouTube....
CFR Cluj, sponsorizată de eToro, importantă platformă online de tranzacții cripto și de acțiuni Platforma online internațională eToro, una dintre cele mai importante în tranzacționarea de acțiuni și criptomonede, a devenit sponsor al echipei de fotbal CFR 1907 Cluj, campioana României. Fondată în Israel, în urmă cu 14 ani, eToro devine astfel „partenerul principal al Campioanei României, printr-un contract pe mai mulți ani”, conform unui comunicat transmis, luni, publicației...
Polonezii de la epantofi primesc o investiție SoftBank de 110 milioane euro Compania japoneză Softbank acordă o investiție de 500 de milioane de zloți (peste 110 milioane de euro) magazinului online polonez de încălțăminte eobuwie.pl, care operează și în România, de pe domeniul de internet epantofi.ro. Anunțul a fost făcut, luni, de retailerul polonez de încălțăminte CCC Group, care deține majoritar magazinul online. Finanțarea, acordată de fondul...
Clipuri și mai lungi pe TikTok Utilizatorii rețelei sociale video TikTok vor putea, în curând, să posteze filmări de trei ori mai lungi decât până acum, scrie News.ro. TikTok anunţă că a început să ridice limita clipurilor care pot fi postate de la 1 minut la 3 minute. În următoarele săptămâni, toţi utilizatori reţelei sociale vor putea publica clipuri de până...
Studiu: Magazinul online Notino întrece Sephora și Douglas la prezență și maturitate digitală Comerțul online cu produse cosmetice este din ce în ce mai competitiv dar categoria este mai curând dominată de jucători globali și regionali. Apar tot mai multe magazine locale dar sunt încă mici și insuficient dezvoltate digital. Un studiu care a analizat 18 magazine online de cosmetice arată că cel mai bine plasat magazin de...
Studiu: Categoria Fashion este printre cele mai competitive din comerțul online românesc. Care sunt liderii și inovatorii Dacă vrei să vinzi online îmbrăcăminte și încălțăminte e bine să știi că fashion este una dintre cele mai competitive categorii din comerțul online românesc. Un studiu care analizează cele mai active 30 de magazine de comerț digital din categoria fashion arată că fără o prezență digitală matură și inovatoare e greu de concurat pe canale...
Studiu: Ikea și Vivre magazinele online cele mai active în comerțul electronic cu mobilă și decorațiuni pentru casă Comerțul electronic cu mobilier și decorațiuni interioare pentru casă este o categorie de comerț digital în care magazinele de e-commerce cu cea mai activă și matură prezență digitală din Romania sunt Ikea și Vivre. Potrivit studiului InsightOut 2021 care analizează prezență digitală a peste 100 de magazine online, din cinci categorii mari de comerț electronic,...