Clubhouse oferă ajutor creatorilor de conținut pe platformă Clubhouse, aplicație audio de socializare folosită și în România, a lansat un program de accelerare în care va selecta creatori de conținut audio pe care îi va ajuta inclusiv financiar să dezvolte programe pe platformă. Programul Clubhouse Creator First a deschis o sesiune de înscrieri până pe 31 martie 2021, în urma căreia vor fi...
[P] GDPR magazin online Tehnologiile moderne, inovațiile IT și utilizarea pe scară largă a marketingului direct, intră din ce în ce mai mult în viața omului modern, respectiv sunt o parte esențială a strategiei oricărei afaceri, în special una care dorește să țină pasul cu tendințele. Și cele mai multe deja respectă litera legii, implementând GDPR magazin online. Pentru a...
Cele mai populare reclame pe YouTube în România în 2020 2020 a fost anul în care YouTube a atins un număr record de români activi în platformă: 12 milioane lunar, dar și de branduri care s-au promovat prin formatele video cele mai cunoscute: „TrueView in stream”, Bumper, „Video for action” (pentru obiective de performanță). Topul “YouTube Ads Leaderboard” selectează cele mai populare reclame care au...
Românii au făcut cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, anul trecut. Cele mai cumpărate produse și topul magazinelor online Sectorul de ecommerce a atins pragul de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019 când valoarea comerțului online a fost estimată la aproximativ 4,3 miliarde de euro, potrivit estimărilor ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online). Creșterea a fost cu circa 500 de milioane de euro peste previziunile...
Tendințele care vor defini mediul online în 2021: Indexarea va fi realizată aproape exclusiv prin versiunea pentru mobil a domeniului Accentul în acest an va fi mai mult ca niciodată pe calitatea conținutului și va fi prioritizat domeniul web adaptat dispozitivelor mobile, arată analiza unei agenții de SEO. În 2020, comerțul online a cunoscut cea mai mare creștere din ultimul deceniu pe măsură ce tot mai mulți oameni au recurs la acest canal pentru cumpărături...
[P] Care este momentul oportun să apelezi la campanii SEO Strategia de dezvoltare a fiecărei companii ține, foarte mult, de direcția acesteia de dezvoltare. În timp ce resursele financiare și departamentul de cercetare joacă un rol esențial, deciziile legate de promovarea produselor și a serviciilor oferite sunt cu mult mai importante. Așa se face că, astăzi, campaniile SEO asigură promovarea în mediul online și, de...
Platforma online Canva a cumpărat remove.bg, un site de eliminare a fundalului din fotografii Platforma de design Canva, folosită și în România de marketeri, graficieni și studenți, a cumpărat două startup-uri europene: Kaleido.ai din Austria și Smartmockups din Cehia. Platforma Kaleido.ai, care dezvoltă tehnologii de inteligență artificială în domeniul vizual, deține și site-ul remove.bg, un popular instrument folosit gratuit de către utilizatori din toată lumea pentru a elimina background-ul...
Soluțiile de finanțare, în atenția antreprenorilor, la început de 2021 Antreprenorii au început anul 2021 cu un interes considerabil pentru soluțiile de finanțare, relevă datele de trafic online disponibile pe platforma de analiză SimilarWeb, folosită de marketeri pentru compararea cifrelor de audiență de pe diverse site-uri. Programul de garantare a creditelor pentru firmele mici și mijlocii IMM Invest suscită încă interes și la începutul anului...
Top UE: România- cea mai mare creștere gradului de utilizare a comerțului online Românii au început să utilizeze masiv comerțul online pe fondul pandemiei de coronavirus COVID-19, dar mai este loc mult de creștere a numărului de cumpărători pe internet, conform datelor publicate, miercuri, de Eurostat. În anul 2020, într-o perioadă de 12 luni până la realizarea cercetării, 45% dintre românii cu vârste între 16 și 74 care...
Cum va evolua comerțul online românesc în 2021 România traversează o etapă accelerată de digitalizare, cu efecte directe asupra retailului tradițional care va migra tot mai mult către comerțul online. După un salt de cel puțin 3 ani anul trecut, comerțul online își va continua evoluția și va înregistra o creștere de cel puțin 15% în 2021, oferind o perspectivă optimistă pentru magazinele...