Record de creșteri în eCommerce, în decembrie. Ce cumpără românii online în pandemie Decembrie a înregistrat un nou record de creștere în numărul și valoarea comenzilor , potrivit unei platforme care administrează magazine online, cu 83% și respectiv cu 99% față de decembrie 2019. Contextul s-a menținut imprevizibil și a orientat tot mai mult clienții spre online pentru achiziția de cadouri, dar și alimente. Valoarea medie a comenzii...
Decizie radicală: Twitter suspendă permanent contul președintelui Donald Trump Rețeaua socială Twitter a suspendat, vineri, permanent contul președintelui în exercițiu al SUA, Donald Trump, prin care acesta și-a lansat cele mai celebre mesaje direct către alegătorii săi, de-a lungul timpului. Twitter și-a motivat decizia invocând „riscul unor noi incitări la violență”. Două tweet-uri postate, joi, pe @realDonaldTrump , în contextul violențelor de la Washington...
Facebook schimbă paginile folosite pentru afaceri Facebook a anunțat, miercuri, schimbări la paginile de business, care sunt folosite de actori, cântăreți, influenceri, dar și de firme, pentru a se promova și a-și construi comunități de fani și clienți. Utilizatorii vor putea să dea follow la paginile de Facebook direct din comentarii și recomandările la postări. De asemenea, se mută accentul de...
Topul căutărilor amuzante pe eMAG în 2020 În anul în care sănătatea a fost în centrul preocupărilor, cel mai căutat cuvânt pe eMAG a fost “mască”, însă pe lângă căutări precise de produse aflate în tendințe, utilizatorii au căutat informații de tot felul, de la teste pentru detectarea prostiei la numărul de telefon al președintelui Iohannis. Utilizatorii au introdus în 2020 pe...
Trendurile de anul acesta care se vor dezvolta în comerțul online în 2021 Independent de evenimentele de anul acesta au fost două anunțuri importante care vor defini shoppingul și în următorii ani: WhatsApp și Instagram au fost actualizate cu uneltele necesare atât pentru comercianți, cât și pentru consumatori pentru a înlesni achizițiile direct din aplicație, arată analiza specializate în campanii PPC. Agenția Optimized prezintă bilanțul tendințelor în e-commerce...
Cum va arăta industria eCommerce în 2021 Industria de eCommerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020, iar creșterea înregistrată anul acesta va continua în 2021; companiile vor investi mai mult în digitalizare și în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaților; tot mai mulți antreprenori vor demara propriile afaceri online, iar până în 2022, ponderea comerțului electronic din totalul...
Crăciunul în pandemie: Ce vor cumpăra românii şi cât vor să cheltuie de serbători Românii declară că peste jumătate din bugetul acestora de sărbători este ocupat de cheltuielile pe mâncare (51%). Mai mult de o treime dintre respondenți (31%) declară că anul acesta preferă să comande cadouri online, comparativ cu doar 5% în 2016, potrivit studiului unei companii de cercetare. Reveal Marketing Research a vrut să afle cum arată...
Cum s-a văzut 2020 pe internet prin cele mai populare căutări De la filme și jocuri până la „how to..” și rețete, n-a lipsit nimic. Totodată, în contextul evenimentelor din 2020, platformele de videoconferință precum ZOOM au cunoscut o reală explozie în rândul utilizatorilor. Iată o radiografie a anului 2020 prin intermediul căutărilor care au dominat interesele românilor pe internet realizată de o agenţie de SEO....
Antreprenorii români, interesați să respecte restricțiile de deplasare pe timpul nopții Antreprenorii sunt interesați de respectarea măsurilor luate de autorități, care restricțonează deplasarea persoanelor pe timpul nopții – rezultă din datele de pe platforma Similar Web, prin care marketerii compară traficul de pe diverse site-uri. În luna noiembrie 2020, în care s-au reintrodus restricțiile de circulație a persoanelor în intervalul orar 23.00 – 5.00, traficul pe...
Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19 Alimentele, produsele pentru sport și fitness, jucăriile, cărțile, bijuteriile și cele pentru casă sunt categoriile care au înregistrat, anul acesta, cele mai mari creșteri ale vânzărilor în mediul online, la nivel mondial, potrivit unei analize realizate, în 40 de țări, inclusiv în România, de către o platformă de suport pentru firmele de comerț online. Cea...