Topul căutărilor amuzante pe eMAG în 2020 În anul în care sănătatea a fost în centrul preocupărilor, cel mai căutat cuvânt pe eMAG a fost “mască”, însă pe lângă căutări precise de produse aflate în tendințe, utilizatorii au căutat informații de tot felul, de la teste pentru detectarea prostiei la numărul de telefon al președintelui Iohannis. Utilizatorii au introdus în 2020 pe...
Trendurile de anul acesta care se vor dezvolta în comerțul online în 2021 Independent de evenimentele de anul acesta au fost două anunțuri importante care vor defini shoppingul și în următorii ani: WhatsApp și Instagram au fost actualizate cu uneltele necesare atât pentru comercianți, cât și pentru consumatori pentru a înlesni achizițiile direct din aplicație, arată analiza specializate în campanii PPC. Agenția Optimized prezintă bilanțul tendințelor în e-commerce...
Cum va arăta industria eCommerce în 2021 Industria de eCommerce a făcut un salt de cel puțin 3 ani în 2020, iar creșterea înregistrată anul acesta va continua în 2021; companiile vor investi mai mult în digitalizare și în dezvoltarea aptitudinilor digitale ale angajaților; tot mai mulți antreprenori vor demara propriile afaceri online, iar până în 2022, ponderea comerțului electronic din totalul...
Crăciunul în pandemie: Ce vor cumpăra românii şi cât vor să cheltuie de serbători Românii declară că peste jumătate din bugetul acestora de sărbători este ocupat de cheltuielile pe mâncare (51%). Mai mult de o treime dintre respondenți (31%) declară că anul acesta preferă să comande cadouri online, comparativ cu doar 5% în 2016, potrivit studiului unei companii de cercetare. Reveal Marketing Research a vrut să afle cum arată...
Cum s-a văzut 2020 pe internet prin cele mai populare căutări De la filme și jocuri până la „how to..” și rețete, n-a lipsit nimic. Totodată, în contextul evenimentelor din 2020, platformele de videoconferință precum ZOOM au cunoscut o reală explozie în rândul utilizatorilor. Iată o radiografie a anului 2020 prin intermediul căutărilor care au dominat interesele românilor pe internet realizată de o agenţie de SEO....
Antreprenorii români, interesați să respecte restricțiile de deplasare pe timpul nopții Antreprenorii sunt interesați de respectarea măsurilor luate de autorități, care restricțonează deplasarea persoanelor pe timpul nopții – rezultă din datele de pe platforma Similar Web, prin care marketerii compară traficul de pe diverse site-uri. În luna noiembrie 2020, în care s-au reintrodus restricțiile de circulație a persoanelor în intervalul orar 23.00 – 5.00, traficul pe...
Vânzările online de alimente și produse necesare „noii normalități” au crescut cu până la 400%, de la începutul pandemiei de COVID-19 Alimentele, produsele pentru sport și fitness, jucăriile, cărțile, bijuteriile și cele pentru casă sunt categoriile care au înregistrat, anul acesta, cele mai mari creșteri ale vânzărilor în mediul online, la nivel mondial, potrivit unei analize realizate, în 40 de țări, inclusiv în România, de către o platformă de suport pentru firmele de comerț online. Cea...
Ce firme îşi mai fac campanii prin SMS şi cât costă o astfel de promovare În luna decembrie, în general, se înregistrează cifre record în ceea ce privește volumul de SMS-uri trimise, comparativ cu alte perioade ale anului când companiile au, în medie, un flux de două până la patru SMS-uri pe lună, explică o platformă locală de comunicare prin SMS. Ce firme apelează la astfel de campanii şi cât...
Plățile digitale vor ajunge la 7 trilioane de dolari în următorii doi ani – studiu Pandemia COVID-19 a accelerat trecerea de la numerar la plățile digitale, iar ca urmare băncile sunt nevoite să își modernizeze sistemele de plăți, potrivit unui nou raport Accenture. Aproape 420 miliarde de tranzacții în valoare de 7 trilioane dolari vor trece de la numerar la carduri și plăți digitale până în 2023. Raportul mai estimează...
Cine, ce, de când şi până când cumpără din online: 20% dintre cumpărători sunt începători – studiu Printre transformările majore accelerate de pandemia Covid-19 se număra adopţia de digital, tehnologia devenind, în aceste 8 luni de pandemie, una dintre principalele pârghii prin care am reuşit să menţinem lucrurile în mişcare. Acest lucru este vizibil şi în adopţia de către cumpărătorii români a comerţului online. Iată care este profilul e-cumpărătorului român, dinamica şi...