54% din cumpărăturile online, efectuate pe mobil, în anul 2021 (studiu) Până la final de 2021, vânzările prin comerțul mobil sunt așteptate să reprezinte 54% din totalul vânzărilor online, relevă un studiu lansat de o companie de marketing care vinde serviciile unor platforme ca Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat. Compania de marketing Httpool, a lansat marți lucrarea „All of the Colours of Mobile Advertising 2021”. Principalele informații:...
Se pot face bani din „bacșișuri” pe Twitter – opțiunea Tip Jar Twitter a lansat o opțiune prin care utilizatorii care postează mesaje interesante pe rețeaua socială pot primi bani sub formă de bacșiș din partea celorlalți useri, noua formă de monetizare a tweet-urilor fiind disponibilă deocamdată doar unui număr limitat de profiluri. Opțiunea „Tip Jar” (borcan pentru bacșiș), lansată joi, este disponibilă acum în aplicația Twitter...
Neighborhoods, noul instrument Facebook pentru comunităţile locale Aplicaţia Facebook va avea o secţiune dedicată comunicării dintre vecini şi în cadrul comunităţilor locale, numită Neighborhoods, a anunțat rețeaua socială, citată joi de News.ro. Facebook a început testarea unui nou instrument de socializare, în care elementul principal este localizarea – grupurile de participanţi se creează pe criteriu geografic, cu scopul punerii în legătură a...
De ce lansează Nike o pereche de adidași cu Sony? Alte 5 colaborări neobișnuite între companii Deși vin din industrii diferite, companiile Nike și Sony au colaborat din nou pentru a crea o pereche de adidași — PG 5 — cu ajutorul designerului PlayStation 5 — Yujin Morisawa. Lansarea vine la puțin peste doi ani de la ultima colaborare dintre cele două companii — PG 2.5 – care s-a inspirat din...
webPR: Designers Boutique, la 3 ani de la lansare – O gură de oxigen pentru designerii de fashion din România În martie 2018, București Mall-Vitan deschidea porțile Designers Boutique, o inițiativă unică, dedicată tuturor designerilor locali și brandurilor românești. Primul designer român ale cărei creații au putut fi descoperite în noul pop-up store special creat în cadrul acestui proiect a fost Venera Arapu, care aducea în fața publicului o colecție nonconformistă, inedită, cu accente postmoderne,...
Ce caută românii pe Google înainte de Paște Paștele este un moment special al anului și este marcat de tradiții și obiceiuri diverse, mai vechi sau mai noi. Dacă vopsitul ouălor sau mielul de Paște sunt aici de secole, în ultimii ani în obiceiurile românilor din perioada sărbătorilor Pascale au apărut și iepurașul sau cadourile. Fiecare an are însă câteva mici detalii specifice...
Platformă românească pentru influenceri-nouă finanțare de 600.000 euro Startup-ul româneasc Product Lead, care a dezvoltat o platformă de marketing pe rețelele sociale folosită de infuenceri și firme, a obținut o nouă finanțare de venture capital, de 600.000 de euro, de la 3 fonduri de investiții. Investiția este condusă de Sparking Capital (România), cu participarea Eleven VC (Bulgaria) și Founders Bridge (Suedia). Sparking mai...
Facebook vrea să îți găsești jumătatea într-o aplicație de speed-dating Facebook vrea să vadă scântei, așa că a început să testeze o aplicație video pentru speed-dating, numită Sparked. Aplicația este dezvoltată de noua echipă internă care se ocupă cu aplicații experimentale. Spre deosebire de alte aplicații similare, Sparked promite că nu ai nevoie de un profil public, nu glisezi într-o parte sau alta și nu...
Clubhouse, o rețetă vânată de giganții social media Facebook, Twitter, Linkedin Clubhouse, aplicația de social networking bazată pe audio-chat, a devenit un adevărat fenomen, iar acum și alți giganți media încearcă să urmeze rețeta succesului. Platforme precum LinkedIn, Twitter sau Facebook lucrează la implementarea unor funcționalități similare din Clubhouse. Pandemia a forțat o lume întreagă să-și mute viața profesională în online, cu ședințe și evenimente de...
Noi modificări la Facebook, prin care utilizatorii pot evita comentariile negative Facebook introduce, de miercuri, o serie de modificări în rețeaua socială, atât pentru utilizatorii cu profil obișnuit, cât și pentru firme și alte pagini, să poată limita interacțiunile care nu le plac. Noul instrument pentru moderarea comentariilor permite utilizatorilor să controleze mai ușor ceea ce se distribuie în News Feed, spune Facebook, într-un comunicat transmis...