Soluțiile de finanțare, în atenția antreprenorilor, la început de 2021 Antreprenorii au început anul 2021 cu un interes considerabil pentru soluțiile de finanțare, relevă datele de trafic online disponibile pe platforma de analiză SimilarWeb, folosită de marketeri pentru compararea cifrelor de audiență de pe diverse site-uri. Programul de garantare a creditelor pentru firmele mici și mijlocii IMM Invest suscită încă interes și la începutul anului...
Top UE: România- cea mai mare creștere gradului de utilizare a comerțului online Românii au început să utilizeze masiv comerțul online pe fondul pandemiei de coronavirus COVID-19, dar mai este loc mult de creștere a numărului de cumpărători pe internet, conform datelor publicate, miercuri, de Eurostat. În anul 2020, într-o perioadă de 12 luni până la realizarea cercetării, 45% dintre românii cu vârste între 16 și 74 care...
Cum va evolua comerțul online românesc în 2021 România traversează o etapă accelerată de digitalizare, cu efecte directe asupra retailului tradițional care va migra tot mai mult către comerțul online. După un salt de cel puțin 3 ani anul trecut, comerțul online își va continua evoluția și va înregistra o creștere de cel puțin 15% în 2021, oferind o perspectivă optimistă pentru magazinele...
Cum folosesc retailerii inteligența artificială pe platformele lor online În 2020 s-a înregistrat o mare tendință de democratizare și răspândire a AI (inteligența artificială) în e-commerce. În timp ce în trecut doar giganții de comerț electronic foloseau algoritmi de învățare automată (ML) pentru a afla tendințele vânzărilor, acum chiar și micii comercianți sunt dispuși să folosească AI și ML pentru a înțelege piața dinamică...
Trei schimbări importante în eCommerce, în 2021 Trei tendințe majore pot oferi un ajutor important pentru antreprenorii care activează în e-commerce, arată specialiștii unei agenții specializate în campanii PPC. Chatboții, căutările vocale și instrumentele de inteligență artificială (AI) pot ajuta afacerile să fie mai aproape de clientul final și să-i ofere informațiile necesare atunci când are nevoie. Anul 2020 s-a dovedit unul...
Înscrieri online: Încep cursurile Google Startup School pentru antreprenori Miercuri, 3 februarie 2021, încep cursurile Google Startup School, o serie de sesiuni online interactive pentru antreprenorii tech, înscrierile fiind deschise încă. „Primesc des întrebări de la startup-uri despre cum pot să folosească mai eficient produsele Google (Ads, Cloud – AI/ML, Analytics). Programul răspunde la aceste întrebări prin 12 sesiuni dedicate. Cursursile sunt live (în...
Consumatorii din generația X se vor întorce la obiceiurile de cumpărare pre-pandemie – studiu Generațiile X și Baby Boomers sunt mai predispuse să abandoneze unele dintre noile comportamente referitoare la shopping-ul online și să se întoarcă vechile obiceiuri, comparativ cu cei mai tineri, arată studiul unei companii IT. Raportul Influential Shopper, realizat de SAP împreună cu The Economist Intelligence Unital și al cărui sondaj s-a desfășurat în septembrie 2020,...
Topul tendințelor în email marketing în 2021: Comunicarea se schimbă de la mesajul „cumpără acum” către un mesaj mai empatic față de client O schimbare considerabilă în anul precedent a fost creșterea comunicării prin SMS în zona de retail, împreună cu o dezvoltare a zonelor de creație, strategie și implementare pentru mesajele transmise și a campaniilor derulate, arată analiza unei companii de email marketing. Iată principalele tendințe din domeniu pentru acest an. În 2020, digitalizarea și axarea pe...
6 tendințe în tehnologie pentru 2021: Aplicații care ajută firmele să aibă relații mai personale cu clienții În 2020, viitorul în tehnologie a sosit mai repede decât ar fi putut estima cineva vreodată. Astfel, tendințele pe care le-am fi așteptat pentru 2024 sunt accelerate în viitorul apropiat. Iată principalele schimbări din lumea tehnologiei din acest an. Nenumărate inițiative și inovații tehnologice promit mari schimbări în noul an. Și, așa cum a evidențiat...
Cele mai importante trenduri din 2021 în marketing digital: Cum se vor promova firmele pe Google, Facebook, Instagram, LinkedIn sau TikTok În urma unui an 2020 plin de provocări, în care comportamentul consumatorilor s-a schimbat la nivel global ca urmare a pandemiei de Covid-19, iar piața online a înregistrat creșteri semnificative, trendurile din 2021 în marketing digital se concentrează pe conținut video, creativitate, automatizări, dar și pe testare și adaptare pentru rezultate performante, arată analiza unei...