Comerț electronic 2021: Jumătate din vânzările online din Europa de Est, înregistrate în România În 2021, în România, cifra de afaceri a comerțului electronic a fost estimată la 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 11% față de 2020, potrivit unui raport care cuprinde 37 de țări de pe continentul european. Sectorul comerțului online în România, în 2022, este estimat să ajungă până la 7 miliarde de euro, o...
Ministerul Turismului caută influenceri să promoveze city break-uri în România. Acceptă și sub 100.000 de abonați pe YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) a lansat o consultare de piață, până pe 28 iunie 2022, pentru o viitoare achiziție publică, prin care caută firme care să-i nominalizeze influenceri sau lideri de opinie ce ar urma să participe la campanii de promovare a city break-urilor în România, pe platforme online ca YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn...
[P] Ai o agenție digital marketing? Și dacă nu te pricepi la CRO de ce nu ceri ajutor? Vine clientul la un moment dat și te întreabă: De ce nu îmi merg vânzările? Am costuri foarte mari de Ads. S-au schimbat foarte multe de anul trecut. Ce facem? Ceva nu e ok. Ce îi răspunzi? Ce decizii să iei în astfel de situații? Riști să pierzi clientul într-un termen foarte scurt. Am discutat...
Digital Lead cu Alex Victoriu, TikTok Central Europe: La ce se uită românii și cum a crescut publicitatea pe platfomă Invitat în cadrul emisiunii Digital Lead, Alex Victoriu, Partnership Manager TikTok Central Europe a explicat la ce fel de videoclip-uri se uită românii, cât de stricte sunt regulile comunității privind conținutul postat și cum a crescut rețeaua de socializare în România în ultimul an. Principalele idei din interviu: Cum arată TikTok în România În 2 ani...
Glami cumpără agregatorul de modă Stileo de pe piața din Italia Platforma cehă Glami, un motor de căutare de magazine online de modă, care operează și pe piața românească, cumpără acum site-ul Stileo, considerat cel mai mare agregator de fashion de pe piața italiană. Cu o prezenta pe 14 piețe, GLAMI si Stileo generează peste 500.000 de comenzi lunare catre magazinele online partenere, cu target de...
Abonamentul Genius a devenit disponibil în 4 aplicații de comerț online Abonamentul Genius devine disponibil de miercuri, 15 iunie, pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful. Cei cu un abonament Genius vor beneficia de acces la cumpărături cu transport gratuit pentru produse din categorii diverse, din același cont: restaurante sau alimente pentru necesarul zilnic, fructe și legume sau băuturi, articole fashion sau...
O platformă de creare de jocuri pentru orice tip de utilizator, disponibilă pe Facebook Gaming O platformă de creare colaborativă, care reunește jocuri dezvoltate de către utilizatori, se lansează și pe Facebook Gaming. Crayta se lansează și pe Facebook Gaming, sub forma unei platforme gratuite bazate pe cloud, fără să fie nevoie de descărcare și instalare. Prin această platformă, userii pot testa ultimele jocuri apărute și pot construi singuri experiențe...
Studiu InsightOut Map 2022: Ce magazine online au câștigat ori au pierdut la prezență și maturitate digitală Studiul InsightOut Map 2022 analizează competitivitatea magazinelor online din spațiul românesc de eCommerce în ceea ce privește prezența și maturitatea digitală, potrivit echipei care a colectat și analizat datele. Cercetarea se uită la cele mai active categorii din comerțul online precum Electronics, Fashion, Cosmetics, Books, Home iar pentru ediția din 2022, studiul a analizat alte...
Cash sau card? Plățile digitale, preferate de peste 50% dintre români (studiu) Aproape 6 din 10 români plătesc prin mijloace digitale pentru că e mai ușor și mai confortabil, arată un studiu internațional. 51% dintre consumatorii români preferă să-și achite cumpărăturile cu cardul, iar atunci când aleg numerarul, motivul principal pentru care o fac este indisponibilitatea plăților digitale la anumite magazine sau la furnizori de servicii. Este...
Rabla pentru electrocasnice 2022: Înscrierile în program încep în 17 iunie, cereri vouchere în 24 iunie, 1 şi 8 iulie Românii se vor putea înscrie în programul Rabla pentru electrocasnice începând cu data de 17 iunie 2022, și vor putea solicita vouchere în trei etape, din 24 iunie, 1 iulie, respectiv 8 iulie, a anunțat luni ministrul Mediului, Tánczos Barna. „În mare măsură programul rămâne pe aceeaşi structură pe care s-a desfăşurat din punctul de...