Compania 2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România în 2021 Compania românească de tehnologie 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), raportează pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, în creștere cu 27% față de anul 2020 și peste prognoză, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro. 2Performant susține că a generat în 2021 peste 1% din piața...
Facebook şi Instagram, folosite masiv la vânzarea de „fake-uri” Louis Vuitton, Gucci, Chanel (investigatori) Facebook şi Instagram sunt folosite masiv de comercianţii de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci, Chanel, dar compania-mamă a rețelelor sociale, Meta Platforms, încearcă să îi împiedice pe falsificatori să se folosească de platformele sale, transmite Reuters, citată de News.ro. Infractorii care comercializează produse contrafăcute exploatează gama lor de instrumente de mesagerie...
Google România: Cele mai bune campanii video pe YouTube Google România prezintă câștigătorii concursului „Video for Retailers”, dedicat comercianților care au avut campanii publicitare video pe YouTube. Competiția s-a derulat online, la finalul anului 2021. Companiile și advertiserii au trimis spoturile și campaniile video pe site-ul concursului, până la finalul anului trecut, iar juriul a fost format din echipa locală Google România și specialiști...
Un sartup românesc cu soluții IT pentru magazinele online a atras 180.000 Euro de la investitori Un startup românesc ce dezvoltă o soluție IT care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, vrea să se extindă la nivel internațional și a atras deja o investiție de 180.000 de euro. StockBinder, startup fondat de antreprenorul Ionuț Farcaş, a obținut finanțarea de la un grup de investotori locali, printre care și business...
Românii, toleranți față de cookie-urile de pe site-uri Românii sunt foarte toleranți cu modulele cookie, pe care le folosesc magazinele online și alte site-uri pentru a înțelege comportamentul vizitatorilor, în principal în scopuri de reclamă și marketing. Asta reiese dintr-un studiu asupra utilizatorilor de internet cu vârste între 16 și 74 de ani, din UE, publicat, marți, de Biroul european de statistică Eurostat....
Cum se analizează și raportează recenziile pe Google Maps Atunci când explorăm locuri noi, recenziile de pe Google Maps sunt acele informații „a la terre” ce ne pot ajuta să găsim locul potrivit – un restaurant, un loc cu muzică live sau un obiectiv turistic. În fiecare zi, oameni din toată lumea publică milioane de recenzii pe Google, de aceea efortul de a menține...
Facebook pierde utilizatori sub presiunea TikTok, care atrage tinerii Acţiunile Meta (Facebook) au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizatori de pe principala sa rețea socială, relatează joi News.ro. În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de le 1,93 miliarde de utilizatori...
Românii au cumpărat online ceva mai puțin în 2021, al doilea an al pandemiei COVID (Eurostat) Rata de utilizare a comerțului online în rândul consumatorilor din România a scăzut ușor în 2021, al doilea an al pandemiei COVID-19, comparativ cu 2020, relevă o cercetare publicată miercuri de Biroul european de statistică Eurostat. Restricțiile de funcționare a magazinelor fizice, pentru limitarea răspândirii coronavirusului, au determinat schimbări în comportamentul consumatorilor, care s-au orientat...
[P] Pune pariuri pe fotbal în ligile naționale Prima jumătate a noului an se anunța a fi una încărcată de cele mai importante meciuri din ligile naționale. Până la începutul lunii iunie vom vedea care sunt cele mai în formă și bune echipe de club din ligile europene. În aceste condiții, vei avea numeroase motive să urmărești cu interes și tabelele cotelor platformelor...
Verificări în comerțul online: Aproape două treimi dintre platforme nu au putut demonstra autenticitatea recenziilor Platforme de comerț online, marketplace-uri, site-uri de rezervări și comparatoare de prețuri care operează în România și alte 25 de state membre UE, plus Islanda și Norvegia, au fost verificate de autoritățile naționale de protecție a consumatorilor, pentru depistarea review-urilor înșelătoare, a informat, joi, Comisia Europeană, care a coordonat controalele. Au fost verificate 223 de...