Roșii și alte legume de la fermieri români, pe platforma online Freshful by eMAG Fermieri din apropiere de București s-au înțeles cu cei de la platforma online de livrări rapide Freshful by eMAG să le preia roșiile și alte legume din grădină, pentru a servi consumatorii din Capitală și județul Ilfov. Astfel, legume de la producătorii locali din Băleni, județul Dâmbovița, au acces la peste 40.000 de clienți. În...
Compania-mamă a Facebook lansează un program de sprijin pentru antreprenorii ucraineni Compania Meta, în care sunt grupate Facebook, Instagram, WhatsApp și alte afaceri ale miliardarului american Mark Zuckerberg, a lansat un program de sprijin pentru antreprenorii ucraineni, în contextul războiului declanșat de Rusia împotriva Ucrainei, potrivit unui comunicat transmis StartupCafe.ro. Programul de Redresare al Economiei Ucrainei a fost inițiat de președintele Meta Nick Clegg, fost vicepremier...
Instagram adaugă funcții noi în secțiunea Reels Aplicația Instagram adaugă funcții noi în secțiunea Reels prin care utilizatorii pot crea și distribui clipuri video mai simplu, a anunțat, vineri, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, rețeaua socială deținută de compania Meta. Noile instrumente le vor permite utilizatorilor să-și împărtășească poveștile cu comunitatea într-un mod nou. Pentru a îmbunătăți crearea și descoperirea clipurilor video distractive,...
Facebook lansează Feeds, funcția ce va afişa postările în ordine cronologică inversă Facebook a anunţat joi o nouă funcţie, numită ”Feeds”, care le va permite utilizatorilor să vadă postările prietenilor, grupurilor şi paginilor urmărite în ordine cronologică inversă, în loc de ierarhia stabilită de algoritm. Funcţia principală Home va favoriza afişarea de conţinut popular al unor conturi care nu sunt urmărite de utilizatori, transmite CNBC, citat de...
Site-ul românesc IXA, pe care se compară prețurile de Black Friday, vândut cu 15.000 EUR Comparatorul românesc de prețuri IXA.ro, care se folosește și pentru a verifica ofertele magazinelor online de Black Friday, a fost cumpărat pentru suma de 15.000 de euro, de o firmă de automatizări pentru comerțul pe internet. Platforma FamShop spune că a cumpărat integral IXA.ro pentru a-și îmbunătăți serviciile de monitorizare a prețurilor. IXA este un...
Lista plajelor partenere pe care Tazz by eMag livrează mâncare și alte produse Aplicația românească de livrări Tazz, deținută de gigantul e-commerce eMag, a lansat un serviciu prin care clienții își pot comanda direct pe plajă mâncare, băuturi și alte produse. 250 de restaurante locale și 13 plaje participă la acest serviciu. Noul serviciu Tazz, de livrare pe timpul verii, este disponibil pe plajele și la unitățile de cazare din stațiunea Mamaia,...
Card de credit BT Direct: Avantajul pentru client și dobânda la produsele Flanco Flanco și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, anunță un parteneriat prin care oferă noi servicii și beneficii clienților comuni. Cele două companii lansează cardul de credit Cardul Direct de la Flanco, care aduce clienților 5% din valoarea cumpărăturilor efectuate în orice magazin fizic Flanco sau pe flanco.ro, înapoi, pe...
TOP domenii de business în care firmele din România investesc în publicitate Investițiile brandurilor românești în publicitate ar urma să ajungă la 640 de milioane de euro în 2022, în creștere cu 6% față de anul 2021, digitalul având cea mai accelerată extindere, potrivit raportului Media Fact Book 2022, publicat de Initiative Media, în care sunt evidențiate și principalele domenii de business după bugetele pentru reclame. „În...
Ministerul Turismului caută firme să-i facă noul site romania.travel, de promovare a destinațiilor din România Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a lansat două proceduri de prospectare a pieței în vederea achiziționării unor servicii de operaționalizare a portalului unic romania.travel, respectiv, de promovare a destinațiilor românești pentru turiștii din Marea Britanie și Germania, într-o campanie online și la televizor. Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, MAT spune că „utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezintă...
TOP: Românii, deranjați de stereotipurile din reclamele online. Ce tipuri de campanii publicitare apreciază (studiu) Românii sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, cum ar fi cele de gen – ca femeile în bucătărie sau bărbații care conduc mașini puternice, conform unui studiu. 83% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani din mediul online sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, potrivit unui studiu...