Românii au cumpărat online ceva mai puțin în 2021, al doilea an al pandemiei COVID (Eurostat) Rata de utilizare a comerțului online în rândul consumatorilor din România a scăzut ușor în 2021, al doilea an al pandemiei COVID-19, comparativ cu 2020, relevă o cercetare publicată miercuri de Biroul european de statistică Eurostat. Restricțiile de funcționare a magazinelor fizice, pentru limitarea răspândirii coronavirusului, au determinat schimbări în comportamentul consumatorilor, care s-au orientat...
[P] Pune pariuri pe fotbal în ligile naționale Prima jumătate a noului an se anunța a fi una încărcată de cele mai importante meciuri din ligile naționale. Până la începutul lunii iunie vom vedea care sunt cele mai în formă și bune echipe de club din ligile europene. În aceste condiții, vei avea numeroase motive să urmărești cu interes și tabelele cotelor platformelor...
Verificări în comerțul online: Aproape două treimi dintre platforme nu au putut demonstra autenticitatea recenziilor Platforme de comerț online, marketplace-uri, site-uri de rezervări și comparatoare de prețuri care operează în România și alte 25 de state membre UE, plus Islanda și Norvegia, au fost verificate de autoritățile naționale de protecție a consumatorilor, pentru depistarea review-urilor înșelătoare, a informat, joi, Comisia Europeană, care a coordonat controalele. Au fost verificate 223 de...
TOP UE: În România a scăzut cel mai mult numărul firmelor care vând online, când a venit pandemia COVID-19 peste noi România este țara UE în care, în 2020, anul în care a venit pandemia COVID-19, a scăzut cel mai mult numărul firmelor care vând online, relevă datele publicate, marți, de Biroul de statistică al Uniunii Europene, Eurostat. În anul 2020, la nivelul întregii Uniuni Europene, 22% dintre firmele cu cel puțin 10 angajați aveau vânzări...
Fenomenul fake news: Românii, codași în UE la reflexul de a verifica informațiile găsite pe net Românii sunt printre cetățenii din Uniunea Europeană care verifică cel mai puțin informațiile pe care le găsesc pe internet, relevă o cercetare publicată de Biroul European de Statistică, Eurostat. Fenomenul fake news face „ravagii” pe internet, mai ales acum, în perioada pandemiei COVID-19, când apar tot felul de informații false sau parțial adevărat și împachetate...
Preț la locuințe de închiriat și vânzare: Cât sunt dispuși clienții să plătească, în România (studiu Storia/OLX) Prețurile de vânzare și închirere de locuințe sunt adesea reflectate în presă din perspectiva ofertanților, dar acum avem o imagine asupra pieței imobiliare și din partea cumpărătorilor și chiriașilor, printr-un studiu realizat pe platforma de anunțuri imobiliare Storia/OLX Imobiliare. Aproape 70% dintre respondenți sunt în căutarea unei locuințe de cumpărat, 23% caută doar să închirieze....
„Unicornul” Rohlik se lansează în România, din 2022, și face angajări, într-un asalt în țările latine, sub brandul Sezamo „Unicornul” ceh Rohlik a anunțat oficial, că, din 2022, își va lansa în România serviciul de comerț online cu alimente, într-un asalt asupra țărilor latine din Europa, în care va folosi un nou brand comun, Sezamo. Rohilk înseamnă în cehă „croissant” sau „corn” (ca preparat de patiserie), dar nu de asta este el „unicron”, ci...
Studiu Google 2021: Cum cumpără românii, pe timp de pandemie Românii tind de cumpere mai mult online, odată cu restricțiile și schimbările de comportament social induse de pandemie, arată studiul Google „Smart Shopper”, dat publicității, miercuri. Trei sferturi dintre consumatorii din țara noastră au declarat că preferința pentru achiziții online a crescut odată cu pandemia. Potrivit studiului Google, realizat în vara lui 2021, acest trend...
Black Friday 2021: Majoritatea consumatorilor români vor să cumpere de la magazinele online. TOP produse căutate Aproape două treimi (64,6%) dintre potențialii cumpărători români vor să-și facă achizițiile de Black Friday 2021 de la magazinele online, potrivit unei cercetări de piață, care indică și principalele categorii de produse căutate de consumatorii din România în această perioadă. Potrivit cercetării realizate în ultima lună de compania de consultanță de brand Kantar România, 9...
Companiile își pot promova afacerea prin platforma Spotify Micile și marile companii își pot promova afacerea în platforma de music streaming Spotify, care pune la dispoziție un spațiu în care oamenii de afaceri pot să creeze reclame prin folosirea ad-urilor pe care aplicația le pune la dispoziție. Spotify susține că o modalitate bună prin care se poate interacționa eficient cu audiența aplicației este crearea...