Studiu: Aproape 260 milioane EUR, valoarea pieței de publicitate online din România în 2021 Valoarea pieței de publicitate digitală din România a ajuns la aproape 260 milioane de euro (1,28 miliarde de lei) în 2021, în creștere cu 42% comparativ cu anul 2020, potrivit unui studiu. Cel mai mare procent al veniturilor din publicitatea online este alocat de Mobile Advertising, 65% (comparativ cu 61% în 2020), iar Programmatic advertising...
Cum ajută Eminescu firmele românești să-și construiască brandul: „Și era una la părinți/Și mândră-n toate cele…”. 3 pași pentru un brand care „vinde” bine Există brand de țară, există și brand pentru un mic atelier de pantofi. Cu el atragem turiștii, clienții, consumatorii, utilizatorii, lumea. Brandul lucrează pentru noi, când vindem și cumpărăm, iar acum, la un curs, în București, am aflat că „definiția brandului” apare și-n Luceafărul. Florina face pantofi de damă. Și-a deschis această afacere împreună...
Sistemul de plăți online Facebook Pay își schimbă numele la nivel global Sistemul de plăți Facebook Pay își schimbă oficial denumirea în Meta Pay pentru utilizatorii din întreaga lume, conform TechCrunch. Începând de miercuri, utilizatorii produselor Meta din aproape 200 de țări vor putea vedea noua denumire a sistemului de plăți. Sistemul de plăți Facebook Pay a fost lansat în SUA, în noiembrie 2019, și este disponibil...
Antivirusul românesc Bitdefender, parteneriat cu Scuderia Ferrari în Formula 1 Compania românească de securitate cibernetică Bitdefender a devenit partener global al Scuderiei Ferrari în Campionatul Mondial de Formula 1, în cadrul unui parteneriat multianual anunțat miercuri. Bitdefender devine astfel partenerul global de securitate cibernetică al Scuderiei Ferrari. „Suntem încântați să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtășim valori precum cel mai înalt...
Cel mai mare canal românesc de YouTube: Peste 50 milioane abonați pe LooLoo Kids, lider în Europa Cel mai mare canal românesc de YouTube, LooLoo Kids, a depășit 50 de milioane de abonați, devenind astfel lider pe toată Europa în domeniul conținutului pentru copii și lider în Europa Centrală și de Est, la general, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro, de către firma care deține canalul de creație. Canalul de YouTube LooLoo...
Aplicația românească Tazz a intrat pe Huawei Aplicația românească de livrare de mâncare Tazz a devenit disponibilă și în magazinul de aplicații al Huawei, AppGallery. Tazz a pornit la drum în Timișoara, în anul 2014, sub denumirea EuCeMananc, o platformă de livrări lansată de antreprenorii români Alin Șerban, Mihai Brenda și Laurențiu Duță. Startup-ul românesc a cunoscut o dezvoltare uluitoare după ce a...
Ce face Community Chats pe Facebook și Messenger Compania lui Mark Zuckerberg, Meta, a prezentat, marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, funcția Community Chats, care „conectează comunitatea în timp real pe Facebook și Messenger”. Meta va începe în curând testarea funcției Community Chats direct în Messenger și va extinde experiența de a comunica în mai multe grupuri Facebook. Prin Community Chats, utilizatorii pot să...
Hijack Marketing: Wizz Air oferă bilete cu prețuri reduse pasagerilor afectați de anularea curselor Blue Air Recent, Blue Air a anunțat că suspendă până luni, 12 septembrie, toate zborurile din România operate de companie din cauza unor probleme financiare. Ocazia a fost una numai bună pentru competitorii companiei aeriene, cum este cazul Wizz Air, care acum vrea să atragă clienții cu zboruri mai ieftine și face ceea ce se numește hijack...
Consiliul Concurenței propune modificări de reguli în comerțul online cu medicamente și suplimente alimentare Consiliul concurenței face o serie de recomandări magazinelor online, dar și legiuitorilor, privind comerțul pe internet cu medicamente și suplimente alimentare, pentru a preveni confuzia în rândul consumatorilor. Medicamentul reprezintă orice substanţă sau combinaţie de substanţe ce are proprietăţi pentru tratarea sau prevenirea bolilor. Suplimentele alimentare sunt produse al căror scop este de a completa...
Vizionarea programelor TV, activitatea preferată de majoritatea consumatorilor, mai puțin de Generația Z (studiu) Activitatea preferată de divertisment pentru consumatorii de toate vârstele rămâne vizionarea programelor TV și a filmelor acasă, potrivit unui raport Deloitte. Acest tip de activitate este preferată de cei din generațiile Baby Boomers (40%) și X (27%), urmați de Millennials (20%), conform studiului Deloitte Digital Media Trends. Totuși, consumatorii mai tineri preferă jocurile video: 24%...