Optimized și StartupCafe.ro lansează Digital Lead, o nouă emisiune despre tendințe în mediul digital Digital Lead își propune să dezbată principalele tendințe din mediul online, alături de profesioniști în digital din companii de top și antreprenori care își dezvoltă business-ul cu ajutorul instrumentelor online. În prima ediție Digital Lead, Mădălina Stănescu (foto) va discuta cu Elisabeta Moraru, Country Manager Google România, despre tendințe de consum în perioada pandemiei și cum se...
Facebook lansează la nivel global o funcție de clipuri video scurte prin care creatorii de conținut pot face bani Facebook lansează Reels, o nouă funcție care va permite utilizatorilor să facă videoclipuri scurte, după modelul aplicației TikTok, și care va fi disponibilă în peste 150 de țări, a anunțat compania din spatele rețelei sociale, Meta Platforms. Reels a fost disponibilă din septembrie 2021 pe Facebook, însă doar în SUA, apoi în India, Canada și...
Truth: Trump și-a lansat rețea socială după ce a fost gonit de pe Twitter și Facebook Fostul președinte american Donald Trump și-a lansat propria aplicație, Truth Social, duminică seară, după ce în 2021 a fost interzis pe mai multe platforme sociale, precum Twitter, Facebook și YouTube. Aplicația a devenit disponibilă pentru descărcare duminică seara, în App Store, magazinul de aplicații al Apple, însă anumiți utilizatori au întămpinat probleme atunci când a...
Compania 2Performant a generat peste 1% din piața de e-commerce din România în 2021 Compania românească de tehnologie 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), raportează pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 25,7 milioane de lei, în creștere cu 27% față de anul 2020 și peste prognoză, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro. 2Performant susține că a generat în 2021 peste 1% din piața...
Facebook şi Instagram, folosite masiv la vânzarea de „fake-uri” Louis Vuitton, Gucci, Chanel (investigatori) Facebook şi Instagram sunt folosite masiv de comercianţii de produse de lux falsificate sub mărcile Louis Vuitton, Gucci, Chanel, dar compania-mamă a rețelelor sociale, Meta Platforms, încearcă să îi împiedice pe falsificatori să se folosească de platformele sale, transmite Reuters, citată de News.ro. Infractorii care comercializează produse contrafăcute exploatează gama lor de instrumente de mesagerie...
Google România: Cele mai bune campanii video pe YouTube Google România prezintă câștigătorii concursului „Video for Retailers”, dedicat comercianților care au avut campanii publicitare video pe YouTube. Competiția s-a derulat online, la finalul anului 2021. Companiile și advertiserii au trimis spoturile și campaniile video pe site-ul concursului, până la finalul anului trecut, iar juriul a fost format din echipa locală Google România și specialiști...
Un sartup românesc cu soluții IT pentru magazinele online a atras 180.000 Euro de la investitori Un startup românesc ce dezvoltă o soluție IT care facilitează integrarea rapidă între magazine online, furnizori şi producători, vrea să se extindă la nivel internațional și a atras deja o investiție de 180.000 de euro. StockBinder, startup fondat de antreprenorul Ionuț Farcaş, a obținut finanțarea de la un grup de investotori locali, printre care și business...
Românii, toleranți față de cookie-urile de pe site-uri Românii sunt foarte toleranți cu modulele cookie, pe care le folosesc magazinele online și alte site-uri pentru a înțelege comportamentul vizitatorilor, în principal în scopuri de reclamă și marketing. Asta reiese dintr-un studiu asupra utilizatorilor de internet cu vârste între 16 și 74 de ani, din UE, publicat, marți, de Biroul european de statistică Eurostat....
Cum se analizează și raportează recenziile pe Google Maps Atunci când explorăm locuri noi, recenziile de pe Google Maps sunt acele informații „a la terre” ce ne pot ajuta să găsim locul potrivit – un restaurant, un loc cu muzică live sau un obiectiv turistic. În fiecare zi, oameni din toată lumea publică milioane de recenzii pe Google, de aceea efortul de a menține...
Facebook pierde utilizatori sub presiunea TikTok, care atrage tinerii Acţiunile Meta (Facebook) au scăzut cu aproximativ 20% după ce compania americană a anunţat o creştere a reclamelor sub aşteptări şi că, pentru prima oară, a pierdut utilizatori de pe principala sa rețea socială, relatează joi News.ro. În ultimul trimestru, Facebook a avut 1,929 miliarde de utilizatori, în scădere de le 1,93 miliarde de utilizatori...