Gigantul turc al comerțului online Trendyol anunță angajări și investiții în România Gigantul turc din business-ul de comerț online, Trendyol, își anunță marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, planurile de a deschide un sediu în București, precum și un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operațional, în 2025. De asemenea, compania cu sediul în Istanbul, controlată acum de chinezii...
Tranzacție: Firma românească de marketing afiliat 2Performant vrea să cumpere platforma Profitshare cu 4 milioane lei Firma de tehnologie, soluții de marketing afiliat și comerț online din România 2Performant a anunțat că a încheiat un acord preliminar privind cumpărarea rețelelor de afiliere Profitshare din România și Bulgaria. Valoarea tranzacției ajunge la 4.307.000 lei și va fi plătită astfel: 55% în numerar, la momentul finalizării transferului liniilor de business Profitshare și 45%...
Cristiano Ronaldo și-a deschis canal de YouTube și a primit „butonul de aur” în prima zi. 1 milion abonați în 90 minute Faimosul fotbalist Cristiano Ronaldo și-a deschis canalul său oficial de YouTube și, în prima zi, a înregistrat cea mai rapidă creștere a unui canal de pe platformă, primind deja „butonul de aur”, premiu acordat creatorilor pentru pragul de 1 milion abonați. Anunțul a fost făcut de către Pedro Pina, directorul YouTube pe regiunea EMEA (Europa,...
Temu și Shein vs. magazine online românești. Soluții pentru antreprenori, în lupta cu coloșii chinezi care au „inundat” internetul Marile platforme chinezești de e-commerce Temu și Shein „inundă” internetul cu miliarde de dolari, bani investiți în reclame, în toată lumea, iar asta conduce la creșterea costurilor cu promovarea online și pentru micile magazine online românești. Experta în marketing online Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției Optimized, are câteva sfaturi utile pentru antreprenorii din comunitatea StartupCafe, în...
Platforma Linktree cumpără un startup de planificare de postări pe rețelele sociale Linktree, platformă cunoscută de creatorii de conținut și din România, prin care se pot grupa mai multe link-uri într-un singur site, cumpără instrumentul de planificare social media Plann, potrivit TechCrunch. Suma pentru care Plann a fost cumpărată nu a fost dezvăluită publicului. În urma finalizării tranzacției, angajații Plann, inclusiv contractorii și fondatorul Christy Laurence, se...
Top cei mai cunoscuți influenceri români în 2024 (studiu) Selly și Dorian Popa ocupă primul loc în topul celor mai cunoscuți influenceri români în 2024, potrivit unui studiu realizat de o agenție de cercetare. Întrebați spontan ce influenceri cunosc, tinerii i-au menționat pe primul loc pe Selly, cu un total de 21% (un procent semnificativ mai mare în randul 18-25 de ani, 33%) și pe...
Top cele mai incluzive branduri la nivel global, în 2024. Google, pe primul loc Google, Amazon și Nike ocupă podiumul în topul brandurilor incluzive la nivel global, potrivit unui studiu realizat de Kantar, firmă de cercetare de piață. 3 din 4 consumatori menționează că elementele ce țin de diversitate și incluziune ale mărcilor influențează deciziile lor de cumpărare, conform studiului Brand Inclusion Index 2024, realizat de Kantar. Totodată, se...
Program gratuit de cursuri, cu oportunități de internship, pentru studenții și absolvenți români care vor job în publicitate Studenții și tinerii absolvenți din România care vor un job în publicitate pot participa la un program gratuit de cursuri în domeniu, cu oportunități de internship. Înscrierile la School of Big Ideas, Modulul Creativ, s-au deschis pe 15 iulie 2024 și se pot face AICI până pe 18 august. Proiectul este conceput ca un program...
Românii și evenimentele culturale: Ce așteptări au participanții de la festivaluri, concerte și altele (studiu 2024) Românii tind să fie destul de spontani în planificarea evenimentelor la care doresc să participe, numai unul din trei români declarând că își organizează agenda de ieșiri în avans, la începutul anului, potrivit unui studiu transmis, marți, StartupCafe.ro. Majoritatea respondenților (28%) preferă să caute evenimente în săptămâna în care au timp liber și/sau sunt în...
Înscrieri 2024: Competiție de campanii de brand de pe TikTok Brandurile care desfășoară campanii pe platforma TikTok în Europa, inclusiv în România, se pot înscrie în competiția pentru TikTok Ad Awards, potrivit unui comunicat transmis, vineri, StartupCafe.ro. Înscrierile se fac AICI, până pe 25 septembrie 2024. Prin TikTok Ad Awards, sunt celebrate cele mai de succes campanii de pe platformă, care au impresionat comunitatea prin...