Compania românească de servicii medicale private MedLife lansează un produs pentru startup-uri și IMM-uri, un abonament care îmbină soluții complete de wellness, lifestyle și screening medical, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Abonamentul LevelUp este conceput pentru a sprijini companiile care au între 10 și 250 angajați în promovarea unui stil de viață sănătos și în prevenirea problemelor de sănătate.
Acesta reunește servicii esențiale de sănătate și wellness, având scopul de a sprijini nu doar starea fizică a angajaților, dar și pe cea mentală.
Beneficiul cheie al abonamentului este accesul nelimitat la rețeaua SanoPass, parte a grupului medical, care include peste 550 de săli de fitness partenere la nivel național.
În plus, abonamentele includ și accesul la servicii premium din cadrul altor companii din portofoliul MedLife, precum DermaLife, DentEstet, MindCare și acces la medicii din rețea, oferind abonaților posibilitatea de a beneficia de servicii complete de prevenție și îngrijire holistică la un preț competitiv, spune grupul.
„Este un produs fantastic pentru companiile mici și mijlocii. Abonamentul LevelUp oferă șansa companiilor de a își stimula echipa, de a o ține performantă și sănătoasă și, de ce nu, mai motivată. Este pe deplin cunoscut faptul că oamenii care fac mișcare, care mănâncă sănătos și arată bine, care își îngrijesc dinții și pielea, care își controlează stresul și sănătatea sunt mai fericiți și mai performanți. Credem cu tărie că aceste servicii pot surmonta în perioadele economice dificile lipsa unor creșteri salariale, păstrând pachetele de beneficii atât de necesare motivării echipelor și unui climat de business performant și sănătos”, a declarat Mihai Marcu, CEO și Președinte al MedLife Group.
În România, aproximativ 40% din adulți sunt insuficient activi fizic, ceea ce contribuie la creșterea ratelor de boli de inimă, diabet și obezitate. Activitatea fizică regulată poate reduce riscul de boli cardiovasculare cu 30-40% și poate preveni până la 50% din cazurile de diabet tip 2. De asemenea, poate reduce riscul de depresie cu 20-30% și îmbunătățește starea mentală.
Rata obezității este în creștere în România, iar combinația între alimentație echilibrată și exercițiu fizic ar putea ajuta la prevenirea acestor probleme. Investițiile în activitatea fizică la locul de muncă pot reduce absenteismul cu 25% și pot crește productivitatea cu 6-10%.
Evenimentele recente, cum ar fi pandemia, conflictele globale și inflația, au determinat o schimbare semnificativă în abordarea sănătății la locul de muncă. În fața acestor provocări, companiile au înțeles că sănătatea și bunăstarea angajaților sunt esențiale pentru a depăși perioadele dificile și pentru a menține un mediu de lucru productiv.
Astfel, pachetele de beneficii extrasalariale s-au diversificat, iar abonamentele medicale sunt acum printre cele mai populare beneficii oferite angajaților. Potrivit unor studii recente, în prezent, abonamentele medicale ocupă locul al doilea în topul beneficiilor extrasalariale (33,6%), după tichetele de masă (63,9%). De asemenea, tot mai mulți angajați beneficiază și de alte soluții care le protejează sănătatea, cum ar fi asigurările medicale (17,9%), abonamentele la săli de fitness (9,4%) sau abonamentele stomatologice (3,5%).
În România, speranța de viață sănătoasă la vârsta de 65 de ani este semnificativ mai mică decât media Uniunii Europene, un aspect care subliniază nevoia de a investi mai mult în prevenție și în soluții de wellness pentru populație. Acest deficit al speranței de viață sănătoasă pune presiune și pe companiile care doresc să își mențină echipele sănătoase și productive pe termen lung.
În acest context, wellbeing-ul angajaților devine esențial pentru companiile care vor să evite pierderile financiare și de productivitate legate de îmbolnăviri, absenteism și stresul cronic. Abonamentul integrează soluții medicale, psihologice și de wellness pentru a crea un pachet complet care sprijină sănătatea fizică și mentală a angajaților.