Pasionații de social media și conținut digital sunt invitați la un eveniment despre Instagram marketing, care va avea loc în București, potrivit unui comunicat transmis, miercuri, StartupCafe.ro.
Înscrierile se fac AICI. Participarea este gratuită.
Tema ediției 64 a SocialPedia este „Instagram Marketing în 2024”. Evenimentul se va organiza pe 15 octombrie 2024, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București (Calea Plevnei 44 – 46).
La această ediție, vor vorbi:
- Cristina Stroiu - Influencer Marketing Manager @ Golin;
- Adrian Anghel - Head of Digital Content @ Golin;
- Alina Greavu - Content Creator Activist;
- Florin Grozea - Fondator @ MOCAPP.
Ultimele date arată că există 2 miliarde de utilizatori lunari activi pe Instagram. Cel mai activ grup de vârstă este 18-24, urmat de 25-34.
Brandurile de top au doar 1% rată de conversie în medie. Prin urmare, cum reușesc să fie vizibile și să ajungă mai eficient la publicul lor țintă? Și cum pot influencerii să aibă un cuvânt de spus în această ecuație?
În cadrul evenimentului, participanții vor descoperi trucuri pentru Instagram, vor învăța cum să construiască diferite comunități puternice și vor afla cum trebuie să arate o colaborare de succes între un brand și un influencer.
La SocialPedia 64 vor fi abordate următoarele subiecte:
- Cum faci o strategie de Instagram Marketing și o incluzi în strategia generală de comunicare?
- Ce înseamnă să faci conținut bun pe Instagram?
- Ce tipuri de postări funcționează cel mai bine pe Instagram?
- Tips & Tricks pentru Instagram Reels.
- Care sunt trendurile pentru 2025 pe Instagram?
- Cum colaborezi cu brandurile pe Instagram?
- Cum își aleg brandurile influencerii cu care colaborează pe Instagram?
- Cum faci să ajungi în atenția brandurilor pe Instagram?
- Ce înseamnă să fii creator de conținut pentru Instagram?
- Ce înseamnă să fii influencer de bine pe Instagram și cum poți să îți faci vocea auzită?
- Cum construiești o comunitate unită pe Instagram care să te susțină?
„Instagram pare să își schimbe algoritmul în mod constant în ultimul an. În plus, adaugă noi funcționalități de la lună la lună, iar acest lucru devine dificil pentru branduri și pentru creatorii de conținut care încearcă să identifice ce tip de conținut funcționează mai bine pe platformă. Comunitățile cresc încet, iar atragerea urmăritorilor care împărtășesc aceleași valori necesită un efort susținut. De aceea, la SocialPedia 64, dezbatem toate aceste subiecte și primim sfaturi valoroase de la specialiști. Este o ediție de neratat pentru orice pasionat de social media și, mai ales, de Instagram”, declară organizatoarele evenimentului.
Cristina Stroiu este în prezent Influencer Marketing Manager la Golin, cu o experiență de aproape 10 ani în industria de Marketing & PR. A implementat zeci de campanii digitale, a manageriat sute de colaborări cu influenceri și, mai mult decât atât, și-a dedicat mii de ore de learning în domeniu pentru a se dezvolta constant în carieră.
Cu o experiență de peste 11 ani în comunicare digitală, Adrian este Head of Digital Content la Golin, unde aduce un mix unic de creativitate și expertiză tehnică, navigând cu abilitate prin peisajul digital mereu în schimbare. Colaborând cu clienți din diverse industrii, acesta dezvoltă strategii personalizate și inovatoare pentru a-și ajuta clienții să-și crească prezența online și să atingă obiectivele de business.
Alina Greavu (Aluziva) este fost jurnalist, actual activist pentru mediu și drepturile omului, în general, fondatoarea Asociației ALUZIVA, fundraiser independent, mamă de trei şi creator de conținut axat pe educaţie şi activism social.
Cu experiență de peste 25 de ani în Media, Showbiz și Publicitate, Florin se află mereu la intersecția dintre creativitate și tehnologie. În 2007 a fondat eOK.ro (platformă online de streaming muzical), în 2013 agenția de talente HIT iar în 2019 startup-ul martech MOCAPP - care a servit peste 130 de clienți din 6 țări.