Evenimentul de tehnologie How to Web revine în București în perioada 1-2 octombrie 2025, timp în care experți, lideri vizionari, investitori strategici, fondatori, specialiști și pasionați de tehnologie se reunesc pentru a explora tendințele care construiesc viitorul inovației atât în Europa de Est, cât și la nivel global, potrivit unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.
Ediția de anul acesta aduce în prim-plan strategiile din spatele companiilor evaluate la peste 1 miliard dolari și ale aplicațiilor europene cu creștere accelerată.
Evenimentul va reuni peste 100 de speakeri pe 4 scene diferite, 3.000 de participanți, 500 startup-uri și peste 30 de evenimente auxiliare, desfășurate în săptămâna conferinței, spun organizatorii.
Câțiva dintre speakerii prezenți la How to Web 2025
- Alex Lim (IVP): Un investitor recunoscut la nivel global, cu experiență în extinderea internațională a unor companii precum Slack, UiPath și Deliveroo, Alex Lim va vorbi despre gestionarea creșterii accelerate și atragerea capitalul potrivit în momente-cheie.
- Laurențiu-Victor Bălașa (BibleChat): Fondatorul aplicației mobile cu cea mai rapidă creștere din Europa va dezvălui strategiile de dezvoltare de produs, marketing sau creștere a comunității care au stat la baza acestui succes, oferind insight-uri relevante pentru orice produs de tehnologie care urmărește tracțiune și scalare rapidă.
- Alexander Dewez (20VC): El aduce pe scena How to Web experiența sa din spatele unora dintre cele mai valoroase investiții din tech, în startup-uri evaluate la peste 1 miliard de dolari. Cu o perspectivă profundă din interiorul ecosistemului de venture capital, va vorbi despre ce caută investitorii de top, despre factorii care contribuie la atragerea finanțării și cum se construiește o companie cu impact pe termen lung.
- James Mayes (Rodeo Global, ex-Mind the Product): Dincolo de concepte, Autorul cărții „The Product Mindset” va prezenta strategii clare pentru îmbunătățirea livrării de produs și colaborarea în echipe multidisciplinare.
- Andrei Dănescu (Dexory): Fondatorul companiei de tehnologie recunoscută pentru revoluționarea operațiunilor din depozite și lanțuri de aprovizionare prin integrarea roboticii autonome, a inteligenței artificiale și a analizei datelor în timp real, va oferi participanților How to Web informații valoroase despre cum poate fi folosită tehnologia pentru a crește eficiența proceselor logistice, transformând fundamental managementul depozitelor.
- Zoltan Vardy (Launch Code): Va dezvălui strategiile care stau la baza dezvoltării unor afaceri de milioane de dolari. Indiferent că este vorba despre o platformă SaaS sau lansarea unui nou produs, metodele sale validate pentru accelerarea veniturilor și extinderea pe piețe internaționale oferă un cadru clar pentru creștere sustenabilă și scalabilă.
Pe lângă sesiunile susținute de speakeri internaționali, conferința How to Web 2025 oferă participanților acces la sesiuni tematice, discuții interactive și evenimente informale.
Totodată, evenimentul oferă acces direct la fondatori și companii emergente din Europa de Est. Participanții pot explora soluții inovatoare, pot înțelege dinamica dezvoltării unui startup în regiune și pot asista la prezentarea produselor și serviciilor în fața unor actori-cheie din industrie.
Agenda evenimentului include sesiuni dedicate celor mai noi tendințe și bune practici în dezvoltare de produs, marketing, inteligență artificială și managementul echipelor. Informațiile oferite sunt orientate spre aplicabilitate imediată în mediul profesional, fiind valoroase reprezentanților de companii de tehnologie.
Programul conferinței este completat de evenimente de socializare, sesiuni de networking pre-eveniment și petrecerea oficială de închidere.
Oportunități pentru startup-uri
Conferința oferă un cadru dedicat accelerării creșterii startup-urilor early-stage, facilitând accesul acestora la investitori, parteneri strategici și o audiență internațională relevantă. Cele mai promițătoare companii vor beneficia de expunere și conectare cu actori-cheie din industrie.
Oportunitățile disponibile includ:
- Dealflow: Prezentări targetate către investitori activi în căutarea unor fondatori cu potențial ridicat. Participarea în acest format este necesară pentru toate startup-urile înscrise în program.
- Spotlight: Competiție între startup-uri care oferă vizibilitate sporită și validare publică, desfășurată în mai multe etape: semifinale organizate în spații cu expunere mare, iar finala pe scena principală Startup Stage.
- Demo Area: Acces la un stand dedicat în zona Expo, disponibil pentru o jumătate de zi, unde companiile își pot expune produsele.
- Startup Showcase: Sesiuni tematice organizate de partenerii conferinței, care oferă un cadru concentrat pentru prezentarea viziunii, produselor și direcției strategice, în fața unor potențiali clienți și investitori.
Biletele Very Early Bird sunt disponibile până pe 6 iunie 2025. După această dată, se va aplica o creștere a prețurilor.