Cum să-ți crești vânzările online cu ajutorul paginii de produs Pagina de produs a unui magazin online este foarte importantă în interacțiunea clientului cu afacerea. Multe dintre magazinele online din România au probleme la capitolul prezentarea produsului și asta de cele mai multe ori le omoară vânzările. „O prezentare de produs este o știință în sine, care a început să se dezvolte și la noi...
10 sfaturi practice despre cum să-ți setezi singur campania pe Facebook Pentru o afacere online este esențială promovarea și în rețele de socializare.Creșterea organică ajută însă nu este suficientă și, la un moment dat, trebuie să investești în publicitate. Înainte de a începe să cheltui banii iată câteva sfaturi care te pot ajuta de la Marius Lăzărescu, fondatorul agenției de marketing Today’s. 1. Să-și stabilească scopul...
Noul an școlar a dublat vânzările în online comparativ cu 2016 Începerea scolii impulsionează vânzările de rechizite iar comercianti își pregătesc din timp campaniile de marketing. Și în online volumul vânzărilor a crescut în perioada iulie- septembrie pentru mai multe categorii de produse: rechizite școlare, cărți, produse de birotica și papetărie dar și la tablete, telefoane mobile, laptopuri si imprimante. Comparativ cu 2016, anul acesta produsele...
Românii fac cumpărături online și noaptea. Cum poți folosi asta în afacerea ta Retailul online și creșterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile le oferă clienților libertatea de a face shopping de oriunde și oricând, inclusiv noaptea. Potrivit ultimelor studii, cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise ci tot mai multe achiziții au loc după orele de program. Iată cum poți...
Branduri românești: Numărul 1 în comerțul online este peste liderul comerțului offline În topul celor mai valoroase branduri românești din 2017 se distinge zona de retail cu 10 branduri care valorează împreună peste 796 milioane euro. Partea cea mai interesantă este ca un retailer care activează online este al doilea cel mai valoros brand românesc în topul general, înaintea unui alt mare retailer tradițional. eMag ocupă locul...
eMag a vândut două magazine online Retailerul eMAG a cedat participațiile a două magazine online pe care le deținea începand cu data de 1 septembrie. Garage Mall si Electrofun au fost cesionate către retailerul badabum.ro (Electric World SRL). Prin cedarea celor două magazine online, eMag a respectat o decizie impusă de Consiliul Concurentei anul trecut când a achizționat PC Garage. Pe...
Ce implică și cât costă o soluție pentru întreținerea unui magazin online Cei care vor să înceapă o afacere online au la dispoziție mai multe variante gratuite de a-si face un magazin virtual. Există platforme și solutii de e-commerce gratuite pe care le pot folosi dar, pentru a câștiga încrederea cumpărătorilor și a vinde este necesar un magazin profesionist. Asta înseamnă accesarea unor servicii și soluții optime...
Google se asociază cu Wal-Mart pentru vânzarile online prin comandă vocală Google împreună cu Wal-Mart Stores intră din septembrie pe piaţa cumpărăturilor online prin comandă vocală, a anuntat miercuri directorul pentru comerţ online al retailerului american, Marc Lore, într-o postare pe blog. „Astăzi anunțăm un parteneriat interesant cu Google. Începând cu sfârșitul lunii septembrie, vom colabora cu Google pentru a oferi sute de mii de articole...
Cum poți să faci filmulețe pentru afacerea ta cu bani puțini Conținutul video este o componentă importantă în social media, în special pe Facebook, iar afacerile online se pot folosi de asta pentru a face profit. Dar cum poți să generezi conținut video cu bani puțini ? O firma mică, un magazin online cu un mic buget și personal redus nu-și permite să angajeze profesioniști pentru...
Europenii vor putea vinde și cumpăra online prin Facebook Marketplace Facebook lansează și în Europa Marketplace – platforma care permite utilizatorilor să vândă și să cumpere online aproape orice, la fel cum face eBay sau olx.ro. Gigantul social media a anunțat săptămâna aceasta că platforma va fi lansată în 17 țări din Europa. Țarile în care va funcționa sunt Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda,...