Cum să faci un profil pe Instagram pentru a te evidenția de concurență În România sunt aproximativ 600.000 de utilizatori Instagram dintre care aproape jumătate au fost activi doar în luna august (2017). Interacțiunea utilizatorilor cu Instagram este suficient de ridicată, iar prezența antreprenorilor din România pe rețea ar putea aduce rezultate valoroase pentru afacerile lor. Articolul își propune să te ajute să optimizezi un profil potrivit pentru...
Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta În urmă cu numai câteva zeci de ani, dacă o companie ar fi comercializat aspiratoare, și-ar fi targetat clienții bazându-se pe presupuneri vagi și adesea incorecte. O posibilă segmentare de acest tip ar fi putut să fie „femei casnice”. În prezent, brandurile știu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor și sunt capabile să identifice categorii...
Cât de relevante sunt brandurile și ce contează cu adevărat pentru consumatori Consumatorii sunt interesați în special de mesaje utile și practice și de domenii precum sănătate sau economie, se informează în special de la televizor și de pe rețelele sociale, arată rezultatele celui mai recent studiu în domeniu. Într-un astfel de context, românii așteaptă de la branduri să fie în primul rând de încredere și transparente....
5 avantaje ale unui magazin online Sunt o mulțime de momente când pur și simplu nu avem timpul sau dispoziția necesară pentru a ne deplasa la un magazin fizic sau poate avem nevoie urgentă de un anumit produs sau serviciu. Sau poate descoperim prețuri mai mici pentru un anumit produs în mediul online decât la magazinul fizic. Motivele sunt multe și...
5 idei de instrumente pentru îmbunătățirea site-ului tău Mediul online devine un domeniu tot mai competitiv pentru afaceri, astfel pătrunderea firmelor mici pe o poziție bună, cum ar fi în prima pagină cu rezultatele căutărilor de pe Google, reprezintă un drum lung sau o adevărată provocare. Iar acea poziție pe care apărem în Google este cu atât mai valoroasă cu cât site-ul nostru se afișează...
Cum creezi o pagina de produs eficientă Pentru magazinele online prezentarea paginii de produs este extrem de importantă în interacțiunea clientului cu afacerea. Studiile arată că atunci cînd utilizatorii ajung la descrierea produsului și constată că lipsesc informatii utile sau observă ceva care nu le inspiră încredere părăsesc site-ul imediat. Pentru a evita astfel de situații există câteva reguli de bază care...
Instrument pentru gestionarea retururilor dedicat magazinelor online Comercianții vor putea să-și gestioneze online retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. UPS a lansat un instrument online gratuit în 44 de tări printre care și România, instrument care le permite comercianților online să își personalizeze politicile de retur. Utilizatorii pot face un retur pentru coletele autorizate, din...
7 argumente pentru un magazin online cu WooCommerce pentru WordPress WooCommerce este unul dintre cele mai populare plugin-uri gratuite pentru platforma WordPress, care te ajută să vinzi orice prin intermediul online-ului: produse fizice, produse virtuale, servicii. Cu peste 30 de milioane de download-uri a devenit una dintre cele mai răspândite platforme fiind folosită în aproape 10% din toate magazinele online existente iar platforma WordPress pentru...
5 pași esențiali în pregătirea unei campanii de Black Friday În 2016, de Black Friday magazinele online au făcut vânzări în valoare de 130 milioane de euro. Evenimentul dă startul sezonului de cumpărături pentru iarna iar pentru afacerile mici din online este o ocazie excelentă pentru creșterea profitului și pentru a începe o relație de comunicare cu clienții. Pe scurt, Black Friday poate fi o...
Platformă globală pentru eCommerce: În România comerţul online se va triplă în următorii ani. Care rămâne principala problemă a domeniului În România, comerțul digital are un imens potențial de dezvoltare atât la nivel local, cât și regional, iar în 3-5 ani acest domeniu va arăta complet diferit. Aici, comerțul online are posibilitatea de a crește de trei ori în următorii ani, o contribuție semnificativă având-o mentalitatea de business avansată – este de părere Mariano Faria,...