Cum creezi o pagina de produs eficientă Pentru magazinele online prezentarea paginii de produs este extrem de importantă în interacțiunea clientului cu afacerea. Studiile arată că atunci cînd utilizatorii ajung la descrierea produsului și constată că lipsesc informatii utile sau observă ceva care nu le inspiră încredere părăsesc site-ul imediat. Pentru a evita astfel de situații există câteva reguli de bază care...
Instrument pentru gestionarea retururilor dedicat magazinelor online Comercianții vor putea să-și gestioneze online retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. UPS a lansat un instrument online gratuit în 44 de tări printre care și România, instrument care le permite comercianților online să își personalizeze politicile de retur. Utilizatorii pot face un retur pentru coletele autorizate, din...
7 argumente pentru un magazin online cu WooCommerce pentru WordPress WooCommerce este unul dintre cele mai populare plugin-uri gratuite pentru platforma WordPress, care te ajută să vinzi orice prin intermediul online-ului: produse fizice, produse virtuale, servicii. Cu peste 30 de milioane de download-uri a devenit una dintre cele mai răspândite platforme fiind folosită în aproape 10% din toate magazinele online existente iar platforma WordPress pentru...
5 pași esențiali în pregătirea unei campanii de Black Friday În 2016, de Black Friday magazinele online au făcut vânzări în valoare de 130 milioane de euro. Evenimentul dă startul sezonului de cumpărături pentru iarna iar pentru afacerile mici din online este o ocazie excelentă pentru creșterea profitului și pentru a începe o relație de comunicare cu clienții. Pe scurt, Black Friday poate fi o...
Platformă globală pentru eCommerce: În România comerţul online se va triplă în următorii ani. Care rămâne principala problemă a domeniului În România, comerțul digital are un imens potențial de dezvoltare atât la nivel local, cât și regional, iar în 3-5 ani acest domeniu va arăta complet diferit. Aici, comerțul online are posibilitatea de a crește de trei ori în următorii ani, o contribuție semnificativă având-o mentalitatea de business avansată – este de părere Mariano Faria,...
Google va bloca în Chrome reclamele video și clipurile care pornesc singure Reclamele video cu sunet și clipurile care pornesc singure, vor fi limitate de Google în viitoarele versiuni ale browser-ului Chrome. Decizia va afecta site-urile care folosesc în mod excesiv clipurile video fără a cere acordul vizitatorilor. Google a anunţat că browser-ul Chrome va bloca în mod implicit clipurile video care pornesc de la sine, potrivit...
Care sunt costurile minime pentru realizarea unui magazin online şi ce trebuie să ştii pentru a rezista într-o piaţă încă nesigură Comerţul online în România reprezintă abia 3% din comerţul tradiţional – mult sub nivelul pieţelor din jur. De ce sunt încă foarte multe firme care nu sunt prezente în online şi unde greşesc adesea cei care vor să facă o astfel de afacere? Sunt câteva dintre întrebările la care am încercat să răspundem împreună cu...
Banca Transilvania vrea să crească interesul pentru digital printr-o campanie de shopping bancar online Banca Transilvania organizează un eveniment de shopping bancar online, cu o serie de campanii de reduceri, ofertă pentru care se poate aplica exclusiv pe siteul băncii de către clienții acesteia. Iată lista de oferte şi perioada în care se desfăşoară campania: Oferta este valabilă în perioada 18 – 19 septembrie. Detaliile ofertei Bank to School:...
Ai un restaurant sau o cafenea? Acum îți poți promova afacerea cu clipuri video direct pe Google Maps Google Maps oferă acum posibilitatea micilor afaceri precum restaurante, cafenele, baruri dar și alte afaceri de interes pentru turiști să se promoveze cu scurte clipuri video direct în aplicația de hărți. Noua funcție este disponibilă utilizatorilor înregistrați la Local Guides (ghizi locali). Local Guide – ghidul local – este un tip de utilizator care contribuie...
3 paşi esenţiali pentru campanii online mai performante Monitorizarea campaniilor este primul pas pentru îmbunătățirea rezultatelor pe care activitățile de marketing le au. Planificarea și optimizarea campaniilor de ”performance” este un proces bazat pe cifre și este foarte important ca acestea să fie măsurate și interpretate corect, astfel încât deciziile luate în baza lor să fie unele care să conducă la succes, arată...