Cum poți să faci filmulețe pentru afacerea ta cu bani puțini Conținutul video este o componentă importantă în social media, în special pe Facebook, iar afacerile online se pot folosi de asta pentru a face profit. Dar cum poți să generezi conținut video cu bani puțini ? O firma mică, un magazin online cu un mic buget și personal redus nu-și permite să angajeze profesioniști pentru...
Europenii vor putea vinde și cumpăra online prin Facebook Marketplace Facebook lansează și în Europa Marketplace – platforma care permite utilizatorilor să vândă și să cumpere online aproape orice, la fel cum face eBay sau olx.ro. Gigantul social media a anunțat săptămâna aceasta că platforma va fi lansată în 17 țări din Europa. Țarile în care va funcționa sunt Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda,...
Trei sferturi dintre români folosesc internetul pentru reţele sociale şi doar 8% pentru servicii bancare 75% dintre românii cu vârsta cuprinsă între 16 şi 74 de ani care au folosit internetul anul trecut au intrat pe reţele sociale și doar 8% au folosit serviciile de internet-banking. Tot la capitolul activităţi online preferate se înscriu și convorbirile prin intermediul aplicaţiilor de tipul Whatsapp Voice Call şi video-chat-ul potrivit unui studiu citat...
Cum poate influenţa inteligenţa artificială campaniile de marketing În prezent, mulți dintre specialiștii în marketing gestionează campaniile online pe care le desfășoară în baza propriei intuiții. De exemplu, folosirea bannerelor care anterior au livrat cel mai bine poate părea o decizie bună în momentul în care optimizați o campanie. Însă, inteligența artificială pate să realizeze campanii de publicitate online mai bune decât cele...
Vânzările magazinelor online scad vara. Cum poţi opri aceste scăderi Vara, în general, se înregistrează o stagnare a vânzărilor online, iar în multe industrii sunt chiar scăderi de până la 50%. Aceste scăderi sunt explicate prin corelarea dintre vreme și e-commerce. Totodată, nici mediul offline nu este neschimbat. Cele mai căutate produse devin cele din sectorul alimentar, produsele cosmetice, precum loțiuni de plajă, creme sau...
Amazon, acuzată de micii comercianţi afiliaţi că le omoară afacerile cu noua politică Vânzătorii afiliaţi de pe Amazon sunt revoltaţi de noua politică de returnări a gigantului american e-commerce. La începutul lunii octombrie produsele vândute vor fi autorizate automat pentru returnare, scrie msn.com. Micii vânzători care livrează produse din propiile case, garaje sau depozite, fără a folosi facilităţile oferite de Amazon, au fost anunţaţi săptămâna aceasta, prin mail,...
Motivul pentru care magazinele online ar pierde un sfert din vânzări Şase din zece unitizatori români de internet ar intenţionea să cumpere online direct prin telefonul mobil cel puțin o dată până la sfârșitul anului 2017, potrivit unui studiu publicat luni de o platformă online, citat de News.ro. Studiul, realizat de platforma online iVox.ro la solicitarea firmei clujene Blugento, specializate în furnizarea de soluţii de e-commerce,...
Fluturaşii virtuali – strategia ta de marketing Nu mai cheltui banii pe mii de pliante care ajung la gunoi ȋn mare parte! Cu aceeaşi bani sau chiar mai puţini se poate face reclamă online cu imagini care este mult mai măsurabilă şi mai eficientă ȋn a ţinti clienţii firmei tale. Alege mediul virtual ca să ȋţi faci reclamă, este unul din cele mai...
6 trucuri pe care trebuie să le știi înainte de a începe o afacere online Lumea afacerilor online este foarte activă și evoluează rapid iar pentru a avea succes trebuie să fii conectat în permanență cu clienții. Nu este suficient să-ți faci un site și să pui câteva produse la vânzare. Într-o afacere online trebuie să abordezi anumite tehnici pentru a obține vizitatori, clienți, să-i faci pe aceștia să aibă...
Vizionarea conținutului video crește pe dispozitivele mobile. Cum folosești asta în afacerea ta Cantitatea de conținut video disponibil crește rapid pe toate platformele. Rețelele de socializare sunt cele mai deschise la trend și au promovat foarte mult videoclipurile în ultimii ani, Facebook fiind, în prezent, cel de-al doilea mare furnizor de conținut video, după YouTube. În acest context creșterea rapidă a conținutului video va deveni foarte importantă pentru...