5 motive pentru care ar trebui să folosești Facebook Page Insights Cu secțiunea de Page Insights poți vedea ce funcționează pentru pagina ta de Facebook și cum poți să îți îmbunătățești strategia pentru social media. Pentru că nu poți să te bazezi mereu pe intuiție ca să creezi conținut care să fie plăcut de public, cu Page Insights știi ce vrea publicul tău să vadă. Dacă...
Cât de des ar trebui să postezi pe rețelele de socializare Prezența pe rețelele sociale nu mai este demult opțională pentru businessuri. Conform zelist.ro în România sunt 9.400.000 de utilizatori pe Facebook, 857.258 pe Youtube și 571.548 pe Instagram. Există totuși întrebarea: cât de des ar trebui să postăm pe rețelele sociale? Dacă postăm prea rar, publicul nu își va aminti de noi. Iar dacă postăm...
Care este numărul optim de mail-uri pe care îl poți trimite într-o campanie de marketing O întrebare la care multe magazine online așteaptă răspuns. Specialiștii susțin că identificarea numărului potrivit de email-uri care duce la creșterea veniturilor depinde și de industria în care activează. Astfel, magazinele din industrii precum fashion, beauty sau handmade care au trimis între 21 și 30 de emailuri clientului au înregistrat cele mai bune conversii. Într-o...
Cum să faci un profil pe Instagram pentru a te evidenția de concurență În România sunt aproximativ 600.000 de utilizatori Instagram dintre care aproape jumătate au fost activi doar în luna august (2017). Interacțiunea utilizatorilor cu Instagram este suficient de ridicată, iar prezența antreprenorilor din România pe rețea ar putea aduce rezultate valoroase pentru afacerile lor. Articolul își propune să te ajute să optimizezi un profil potrivit pentru...
Cum identifici categoriile de public de care are nevoie firma ta În urmă cu numai câteva zeci de ani, dacă o companie ar fi comercializat aspiratoare, și-ar fi targetat clienții bazându-se pe presupuneri vagi și adesea incorecte. O posibilă segmentare de acest tip ar fi putut să fie „femei casnice”. În prezent, brandurile știu mult mai multe despre comportamentul consumatorilor și sunt capabile să identifice categorii...
Cât de relevante sunt brandurile și ce contează cu adevărat pentru consumatori Consumatorii sunt interesați în special de mesaje utile și practice și de domenii precum sănătate sau economie, se informează în special de la televizor și de pe rețelele sociale, arată rezultatele celui mai recent studiu în domeniu. Într-un astfel de context, românii așteaptă de la branduri să fie în primul rând de încredere și transparente....
5 avantaje ale unui magazin online Sunt o mulțime de momente când pur și simplu nu avem timpul sau dispoziția necesară pentru a ne deplasa la un magazin fizic sau poate avem nevoie urgentă de un anumit produs sau serviciu. Sau poate descoperim prețuri mai mici pentru un anumit produs în mediul online decât la magazinul fizic. Motivele sunt multe și...
5 idei de instrumente pentru îmbunătățirea site-ului tău Mediul online devine un domeniu tot mai competitiv pentru afaceri, astfel pătrunderea firmelor mici pe o poziție bună, cum ar fi în prima pagină cu rezultatele căutărilor de pe Google, reprezintă un drum lung sau o adevărată provocare. Iar acea poziție pe care apărem în Google este cu atât mai valoroasă cu cât site-ul nostru se afișează...
Cum creezi o pagina de produs eficientă Pentru magazinele online prezentarea paginii de produs este extrem de importantă în interacțiunea clientului cu afacerea. Studiile arată că atunci cînd utilizatorii ajung la descrierea produsului și constată că lipsesc informatii utile sau observă ceva care nu le inspiră încredere părăsesc site-ul imediat. Pentru a evita astfel de situații există câteva reguli de bază care...
Instrument pentru gestionarea retururilor dedicat magazinelor online Comercianții vor putea să-și gestioneze online retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. UPS a lansat un instrument online gratuit în 44 de tări printre care și România, instrument care le permite comercianților online să își personalizeze politicile de retur. Utilizatorii pot face un retur pentru coletele autorizate, din...