6 sfaturi utile pentru a-ți construi brandul folosind marketingul de conținut Marketingul de conținut sau conținutul publicitar nu aduce vânzări directe ci rolul lui este de a transforma o afacere într-un brand de încredere pe piața în care activeaza. În online, o afacere mică poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscută și apreciată de către clienți. Iată câteva ponturi și reguli esențiale pentru...
Cum îți ajută afacerea și câți clienți iți poate aduce conținutul video 90% dintre utilizatorii social media sunt influențați să facă o achiziție după ce au vizionat un videoclip relevant si 33% considera ca influencerii sunt cele mai de încredere surse pentru cumpărături. De fapt, influencerii au o credibilitate de șapte ori mai mare decât celebritățile. YouTube și Instagram au cel mai mare impact pe cumpărători. Instagram...
Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu față de media europeană, de 15% . Cu toate acestea, România se numără printre țările cu cea mai mică pondere a persoanelor care fac cumpărături online. Comerțul electronic va ajunge la aproximativ 602 miliarde...
Cum să-ți crești vânzările pe timp de vară in funcție de căutările în online Pentru o afacere online este esențial să fie conectată la trenduri, noutăți, să stie ce se caută pe internet în anumite perioade și, în funcție de asta, să-și stabilească și strategia de promovare. Chiar dacă nu au un buget consistent pentru publicitate, micii proprietari de magazine online pot să-și crescă vânzările doar dacă sunt atenți...
eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online In 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor . „Fața de 2014 cand 40% dintre clienți incepeau...
Romanii devin interesați de programările online la medic Șapte din zece români din mediul urban folosesc tehnologia pentru activități legate de sănătate si cei mai mulți dintre acestia și-ar dori să folosească aplicații sau platforme online pentru programările medicale. Jumătate dintre cei care utilizează tehnologia fac acest lucru pentru a se informa, în timp ce 35% o folosesc pentru organizarea stării de sănătate...
Cum sa motivezi angajatii tineri Multe startup-uri romanesti se confrunta cu probleme atunci cand vine vorba sa angajeze tinerii sau sa-i pastreze in firma. Antreprenorii se plang ca proaspetii absolventi sunt aroganti, nu suporta critici, vor salarii mari, sunt lenesi si demisioneaza repede. Iată câteva strategii prin care poti gestiona relatia cu tinerii si cum poti sa-i motivezi ca sa...
Firmele mici pot sa-si faca gratuit pagina web cu ajutorul Google Noul instrument numit pur si simplu „Site”, este gratuit și promite să permită proprietarilor de afaceri mici să creeze și să editeze o pagină de prezentare pe internet, în câteva minute, pe desktop sau pe mobil. Google remarcă fatul că 60% dintre afacerile mici din întreaga lume nu au propriul site web și încearcă să încurajeze prezența micilor companii pe...
Ce verifica inspectorii ANPC la magazinele online Si magazinele online sunt verificate de catre inspectorii statului. La inceputul lunii iunie, inspectorii ANPC au efectuat o actiune de verificare a respectarii prevederilor legale privind siguranta jucariilor. Din 742 de operatori economici, din care 719 cu vanzare directa si 23 cu vanzare online s-au descoperit abateri de la prevederile legale in proportie de 72,23%....
Ce trebuie sa stii daca vrei sa iti extinzi afacerea online si in afara. Cum castigi fidelitatea clientilor Ce trebuie sa stii ca sa castigi clineti pentru afacerea ta online aflata la inceput de drum, cand este cel mai bun moment sa te extinzi in alte piete, din afara tarii, cu ce provocari vine o astfel de strategie si care sunt industriile retincente la eCommerce – intr-un interviu cu Ewelina Ciach, senior value...