Digital Lead cu Alex Victoriu, TikTok Central Europe: La ce se uită românii și cum a crescut publicitatea pe platfomă Invitat în cadrul emisiunii Digital Lead, Alex Victoriu, Partnership Manager TikTok Central Europe a explicat la ce fel de videoclip-uri se uită românii, cât de stricte sunt regulile comunității privind conținutul postat și cum a crescut rețeaua de socializare în România în ultimul an. Principalele idei din interviu: Cum arată TikTok în România În 2 ani...
Glami cumpără agregatorul de modă Stileo de pe piața din Italia Platforma cehă Glami, un motor de căutare de magazine online de modă, care operează și pe piața românească, cumpără acum site-ul Stileo, considerat cel mai mare agregator de fashion de pe piața italiană. Cu o prezenta pe 14 piețe, GLAMI si Stileo generează peste 500.000 de comenzi lunare catre magazinele online partenere, cu target de...
Abonamentul Genius a devenit disponibil în 4 aplicații de comerț online Abonamentul Genius devine disponibil de miercuri, 15 iunie, pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful. Cei cu un abonament Genius vor beneficia de acces la cumpărături cu transport gratuit pentru produse din categorii diverse, din același cont: restaurante sau alimente pentru necesarul zilnic, fructe și legume sau băuturi, articole fashion sau...
O platformă de creare de jocuri pentru orice tip de utilizator, disponibilă pe Facebook Gaming O platformă de creare colaborativă, care reunește jocuri dezvoltate de către utilizatori, se lansează și pe Facebook Gaming. Crayta se lansează și pe Facebook Gaming, sub forma unei platforme gratuite bazate pe cloud, fără să fie nevoie de descărcare și instalare. Prin această platformă, userii pot testa ultimele jocuri apărute și pot construi singuri experiențe...
Studiu InsightOut Map 2022: Ce magazine online au câștigat ori au pierdut la prezență și maturitate digitală Studiul InsightOut Map 2022 analizează competitivitatea magazinelor online din spațiul românesc de eCommerce în ceea ce privește prezența și maturitatea digitală, potrivit echipei care a colectat și analizat datele. Cercetarea se uită la cele mai active categorii din comerțul online precum Electronics, Fashion, Cosmetics, Books, Home iar pentru ediția din 2022, studiul a analizat alte...
Cash sau card? Plățile digitale, preferate de peste 50% dintre români (studiu) Aproape 6 din 10 români plătesc prin mijloace digitale pentru că e mai ușor și mai confortabil, arată un studiu internațional. 51% dintre consumatorii români preferă să-și achite cumpărăturile cu cardul, iar atunci când aleg numerarul, motivul principal pentru care o fac este indisponibilitatea plăților digitale la anumite magazine sau la furnizori de servicii. Este...
Rabla pentru electrocasnice 2022: Înscrierile în program încep în 17 iunie, cereri vouchere în 24 iunie, 1 şi 8 iulie Românii se vor putea înscrie în programul Rabla pentru electrocasnice începând cu data de 17 iunie 2022, și vor putea solicita vouchere în trei etape, din 24 iunie, 1 iulie, respectiv 8 iulie, a anunțat luni ministrul Mediului, Tánczos Barna. „În mare măsură programul rămâne pe aceeaşi structură pe care s-a desfăşurat din punctul de...
Câștiguri lunare de până la 4000 de dolari pentru creatorii de video Facebook Reels Creatorii de filmulețe scurte Reels pe Facebook vor putea obține recompense de până la 4.000 de dolari într-o lună, în cadrul unui program anunțat de Meta, compania-mamă a rețelei sociale. În lupta cu chinezii de la TikTok, Mark Zuckerberg a lansat serviciul de clipuri video foarte Facebook Reels, anul trecut, mai întâi în SUA, iar...
Magazinul online românesc Vivre: pierderi de 17 milioane euro într-un an Magazinul online românesc Vivre, specializat pe mobilă și decorațiuni, a înregistrat pierderi de 84,7 milioane de lei (peste 17 milioane euro) în anul 2021, potrivit rezultatelor financiare publicate zilele trecute de retailer. Compania românească a avut venituri totale din exploatare de 250 de milioane de lei în anul 2021, în scădere cu 16,7% față de...
Creatorii de conținut original, favorizați de Instagram Algoritmul Instagram de ierarhizare a postărilor va suferi, din nou, modificări, de data aceasta pentru a aduce în faţă conţinutul original şi a „ascunde” cât mai jos preluările şi repostările, relatează News.ro. Adam Mosseri, şeful Instagram, a anunţat (pe Twitter) că platforma socială deţinută de Meta va opera în curând o modificare a algoritmului care...