Card de credit BT Direct: Avantajul pentru client și dobânda la produsele Flanco Flanco și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, anunță un parteneriat prin care oferă noi servicii și beneficii clienților comuni. Cele două companii lansează cardul de credit Cardul Direct de la Flanco, care aduce clienților 5% din valoarea cumpărăturilor efectuate în orice magazin fizic Flanco sau pe flanco.ro, înapoi, pe...
TOP domenii de business în care firmele din România investesc în publicitate Investițiile brandurilor românești în publicitate ar urma să ajungă la 640 de milioane de euro în 2022, în creștere cu 6% față de anul 2021, digitalul având cea mai accelerată extindere, potrivit raportului Media Fact Book 2022, publicat de Initiative Media, în care sunt evidențiate și principalele domenii de business după bugetele pentru reclame. „În...
Ministerul Turismului caută firme să-i facă noul site romania.travel, de promovare a destinațiilor din România Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a lansat două proceduri de prospectare a pieței în vederea achiziționării unor servicii de operaționalizare a portalului unic romania.travel, respectiv, de promovare a destinațiilor românești pentru turiștii din Marea Britanie și Germania, într-o campanie online și la televizor. Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, MAT spune că „utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezintă...
TOP: Românii, deranjați de stereotipurile din reclamele online. Ce tipuri de campanii publicitare apreciază (studiu) Românii sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, cum ar fi cele de gen – ca femeile în bucătărie sau bărbații care conduc mașini puternice, conform unui studiu. 83% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani din mediul online sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, potrivit unui studiu...
Comerț electronic 2021: Jumătate din vânzările online din Europa de Est, înregistrate în România În 2021, în România, cifra de afaceri a comerțului electronic a fost estimată la 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 11% față de 2020, potrivit unui raport care cuprinde 37 de țări de pe continentul european. Sectorul comerțului online în România, în 2022, este estimat să ajungă până la 7 miliarde de euro, o...
Ministerul Turismului caută influenceri să promoveze city break-uri în România. Acceptă și sub 100.000 de abonați pe YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) a lansat o consultare de piață, până pe 28 iunie 2022, pentru o viitoare achiziție publică, prin care caută firme care să-i nominalizeze influenceri sau lideri de opinie ce ar urma să participe la campanii de promovare a city break-urilor în România, pe platforme online ca YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn...
[P] Ai o agenție digital marketing? Și dacă nu te pricepi la CRO de ce nu ceri ajutor? Vine clientul la un moment dat și te întreabă: De ce nu îmi merg vânzările? Am costuri foarte mari de Ads. S-au schimbat foarte multe de anul trecut. Ce facem? Ceva nu e ok. Ce îi răspunzi? Ce decizii să iei în astfel de situații? Riști să pierzi clientul într-un termen foarte scurt. Am discutat...
Digital Lead cu Alex Victoriu, TikTok Central Europe: La ce se uită românii și cum a crescut publicitatea pe platfomă Invitat în cadrul emisiunii Digital Lead, Alex Victoriu, Partnership Manager TikTok Central Europe a explicat la ce fel de videoclip-uri se uită românii, cât de stricte sunt regulile comunității privind conținutul postat și cum a crescut rețeaua de socializare în România în ultimul an. Principalele idei din interviu: Cum arată TikTok în România În 2 ani...
Glami cumpără agregatorul de modă Stileo de pe piața din Italia Platforma cehă Glami, un motor de căutare de magazine online de modă, care operează și pe piața românească, cumpără acum site-ul Stileo, considerat cel mai mare agregator de fashion de pe piața italiană. Cu o prezenta pe 14 piețe, GLAMI si Stileo generează peste 500.000 de comenzi lunare catre magazinele online partenere, cu target de...
Abonamentul Genius a devenit disponibil în 4 aplicații de comerț online Abonamentul Genius devine disponibil de miercuri, 15 iunie, pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful. Cei cu un abonament Genius vor beneficia de acces la cumpărături cu transport gratuit pentru produse din categorii diverse, din același cont: restaurante sau alimente pentru necesarul zilnic, fructe și legume sau băuturi, articole fashion sau...