INFOGRAFIC Ce fac romanii cu acces la internet in timpul pauzelor publicitare Opt din zece romani cu acces la internet, acasa, schimba canalul atunci cand incepe o pauza publicitara. Romanii considera ca reclamele de pe posturile TV autohtone sunt plictisitoare si se repeta prea des, iar principalele doua ocupatii, in timpul pauzelor, este schimbarea canalului, respectiv stau de vorba cu alte persoane. Datele reies dintr-un studiu realizat...
Cum transformi like-ul in vanzare si ce impact au retelele de socializare asupra mediului de afaceri – studiu Cand un serviciu sau un produs il nemultumeste pe consumator el se exprima de cele mai multe ori in spatiul oferit de social media. Companiile sunt astfel obligate sa comunice relevant si prompt cu consumatorul pe acest canal. Un studiu EY Romania arata care este impactul social media asupra mediului de afaceri, care sunt domeniile...
Tutorial Google: Certification Academy, Sesiunea 5. Strategii de optimizare a site-urilor A cincea sesiune din modulul "Certification Academy", transmisa prin Hangout On Air, cu Gabriela Andrei, va prezenta vineri, 26 februarie, la ora 16.00 cum realizezi strategiile de optimizare a site-urilor. Transmisiunea LIVE poate fi urmarita pe pagina evenimentului, pe canalul Youtube si pe StartupCafe.ro. Academia de Certificare Google Partners isi propune sa pregateasca, prin 18...
Cele 6 puncte-cheie in care o firma poate castiga increderea clientilor Increderea clientilor, unul dintre cele mai importante elemente ale unei afaceri, poate fi castigata de catre o firma, daca reuseste sa isi imbunatateasca 6 parametri-cheie, scrie publicatia de antreprenoriat Small Business Trends. Potrivit lui Thimoty Carter, de la SBT, cele 6 elemente pe care se construieste increderea in brand sunt: istoricul firmei, subtilitatea mesajului (publicitar),...
Importanta dispozitivelor mobile in comertul online: De ce trebuie sa tii cont in optimizarea site-urilor Prea putine magazine online tin cont in Romania de faptul ca o mare parte din cumparaturi se realizate de pe telefon. Solutia este insa simpla: pentru a reusi o achizitie fara batai de cap pentru utilizator si cu un feedback pozitiv din partea lui, site-urile trebuie optimizate. Cand nu se poate realiza acest lucru, se...
Small Data: Indicii marunte care scot la iveala tendinte de masa Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire. Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu...
Infografic Studiu: 74% din firmele romanesti se promoveaza pe retele sociale. Facebook, cea mai utilizata Aproape trei sferturi dintre firmele din Romania foloseau retelele sociale pentru promovare, in anul 2015, Facebook fiind cel mai intens utilizata, releva un studiu efectuat de compania de consultanta EY Romania. Analiza , facuta publica miercuri, se bazeaza pe date colectate in perioada 3-20 noiembrie 2015 de la 270 de reprezentanți ai unor companii importante...
Tutorial Google: Certification Academy, Sesiunea 4. Cum evaluezi campaniile din Google AdWords A patra sesiune din modulul "Certification Academy", transmisa prin Hangout On Air, cu Gabriela Andrei, va prezenta azi, la ora 16.00 cum evaluati rezul;tatele campaniilor derulate prin Google Adwords. Transmisiunea LIVE poate fi urmarita pe pagina evenimentului, pe canalul Youtube si pe StartupCafe.ro. Academia de Certificare Google Partners isi propune sa pregateasca, prin 18 sesiuni...
Ghidul culorilor in afaceri: Ce le spune clientilor logoul firmei tale Logoul firmei tale le transmite potentialilor clienti si parteneri de afaceri primele impresii despre serviciile si marfurile pe care le vinzi. Culoarea emblemei poate transmite optimism, seriozitate sau forta, spun specialisti americani in psihologia designului de logo. Simon McArdle, brand strategist al studioului online The Logo Company, a publicat pe blog un ghid grafic de...
Tutorial Google: Certification Academy, Sesiunea 3. Anunturile Adwords A treia sesiune din modulul "Certification Academy", transmisa prin Hangout On Air, cu Gabriela Andrei, a prezentat cum poti lucra eficient cu anunturile Adwords. Inregistrarea poate fi urmarita pe StartupCafe.ro care a preluat sesiunea in aceasta pagina iar pentru cursantii care nu au putut urmari video in direct, StartupCafe a realizat si o sinteza in...