Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet Fiecare afacere are propriile obiective. Este bine sa stii exact ce scopuri iti propui sa indeplinesti online pentru a-ti putea stabili prioritatile si a pune la punct un plan. Lansarea unei afaceri online poate fi usor intimidanta. Toti suntem obisnuiti sa folosim internetul din perspectiva unor clienti, dar cand vine vorba de demararea unei afaceri...
Cum se poate face un startup remarcat in marea multime de firme noi. 5 greseli majore de evitat Companiile se grabesc sa intre in piata si promit valoare, utilitate si relevanta pe care nu le pot onora. O greseala des intalnita in randul startup-urilor este sa infloreasca beneficiile cu termeni la moda din industria in care activeaza. Dar iluzia se destrama repede, imediat ce produsele si serviciile ajung la consumatori, sustine Anthony Baker,...
Cum te ajuta “Atelierul Digital” sa-ti construiesti prezenta online si care sunt avantajele unei certificari in acest program Platforma "Atelierul Digital" a fost creata de Google pentru a oferi instrumentele necesare celor interesati sa invete mai multe despre mediul digital. Acesta ofera pregatire in lumea digitala sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gama cuprinzatoare de domenii: de la cum sa-ti construiesti prezenta online, la campanii de marketing in social media sau...
Lucrezi intr-o agentie de marketing online si vrei sa obtii certificarea Google AdWords? Participa la trainingul Google Partners Academy Certificarea Google AdWords este o acreditare profesionala pe care Google o ofera specialistilor in marketing digital, care isi demonstreaza competentele in ceea ce priveste conceptele AdWords de baza si cele avansate. Prin aceasta certificare vei demonstra ca esti recunoscut de Google ca specialist in publicitatea online. Trainingul de certificare este adresat tuturor specialistilor PPC din...
De ce statisticile reclamelor pe Facebook s-ar putea sa nu fie tocmai corecte Numarul de click-uri contorizat de serviciul de analiza a traficului unui site si numarul indicat de Facebook, mai ales in cazul reclamelor, poate arata foarte diferit, iar cazurile nu sunt tocmai izolate. Social Media Today au identificat opt motive care ar putea reprezenta cauzele discrepantelor din statistici. Unul dintre motivele pentru care se inregistreaza o...
Google introduce Shopping Ads, reclame in rezultatele din Google Images pentru magazinele online Google a anuntat introducerea unui nou serviciu pentru advertiseri, tintind in special magazinele online, carora le ofera posibilitatea de a crea reclame pentru rezultatele cautarilor in versiunea de mobil a Google Images. Astfel, cand un utilizator va cauta o imagine, de exemplu, cu un anumit model de telefon, primele rezultate afisate vor fi reclame catre...
Studiu LinkedIn: Tinerii pana-n 35 ani aduc cele mai multe vanzari gratie tehnologiei “Milenialii” devin cei mai buni vanzatori, potrivit studiului LinkedIn “The State of Sales 2016”, iar motivul pentru care performeaza atat de bine este adaptarea la noile tehnologii si buna cunoastere a canalelor sociale de promovare. Mai exact, 90% dintre cei mai buni vanzatori se folosesc de noile medii pentru a atrage cumparatori. Studiul mai arata...
Consumatorii sunt intotdeauna conectati si bine informati, dar business-urile raman in urma – studiu Doar una din patru companii integreaza toate canalele de vanzari disponibile – online, retelele sociale, dispozitivele mobile si magazin – in relatia cu clientii – si doar 17% dintre afaceri sunt pregatite sa sutina interactiunea cu clientii prin intermediul dispozitivelor mobile, arata un studiu realizat de SAP. In era digitala, cand consumatorii sunt intotdeauna in...
Facebook anunta Instant Articles pentru toti publisherii si o noua unealta pentru dezvoltarea de aplicatii Facebook Instant Articles, un experiment inceput in urma cu aproape un an, ce permite citirea articolelor, de pe o serie limitata de site-uri de stiri, direct in aplicatia de mobil a retelei sociale, fara a incarca continut suplimentar, devine accesibil tuturor publisherilor, inclusiv companiilor care publica pe propriul blog. In acelasi timp, Facebook anunta si...
6 trucuri pentru un site de firma bine pregatit inainte de lansarea oficiala Optimizarea site-ului de firma este importanta si inainte de lansarea propriu-zisa a acestuia, pentru a obtine un trafic cat mai mare, spun specialistii unei agentii romanesti de SEO (search engine optimization). Potrivit unui comunicat remis, luni, de iAgency, "optimizarea SEO se face chiar inainte de lansarea site-ului", "pentru ca este mult mai eficient asa". "Din...