Ce rezultate aduce promovarea video online si ce clipuri sunt eficiente. Studiu Tot mai multe companii incep sa-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul clipurilor video, de la tutoriale si “how-to” pana la prezentari de produse. Un studiu arata ca 88% dintre companiile intervievate considera ca acest segment este o parte importanta din strategia de promovare. Wyzol, o agentie din Marea Britanie specializata in crearea de continut...
Facebook schimba algoritmul de afisare a postarilor din News Feed Intr-un articol publicat pe blogul companiei, Facebook anunta noi modificari la algoritmii de livrare a statusurilor publicate atat de prieteni, cat si de paginile carora utilizatorii le-au dat Like. Mai exact, compania anunta ca, astfel, urmareste sa ofere continut relevant utilizatorilor, cu care acestia sa interactioneze. Reprezentantii Facebook spun ca au derulat un studiu la...
Ad-pocalipsa si generatia care iese din raza de actiune a reclamelor O intreaga generatie de consumatori e pe cale sa iasa din plaja de expunere la reclamele propagate prin mass-media, pe masura ce programele de blocare a publicitatii pe site-uri se dezvolta tot mai sofisticat – atrage atentia Institutul Reuters, in raportul Predictii in jurnalism, media si tehnologie 2016. "Reclama este sufletul comertului" – spune o...
Trei lucruri de care ar trebui sa tii cont daca iti promovezi afacerea prin bannere publicitare Formatele publicitare din prezent nu mai seamana foarte mult cu cele din urma cu doua decenii. In prezent, exista mii de moduri de a configura bannere, de la dimensiuni si design la modalitatea de plata si mediul de afisare, arata o analiza a RTB House. Compania furnizoare de tehnologie a realizat o lista cu cateva...
Cele mai importante tendinte in publicitatea online, in 2016 Unul dintre domeniile cu cea mai mare miza in acest an va fi zona de mobile, pentru ca oamenii vor cumpara tot mai mult prin intermediul smartphone-urilor, iar promovarea va fi realizata prin campanii gandite special pentru astfel de medii, arata o analiza realizata de agentia de marketing online Today's. Anul 2015 a fost primul...
Cat costa promovarea video, de ce sa investesti si cu cine sa lucrezi In ultimii ani, odata cu cresterea masiva a retelelor de tip YouTube si a continutului video, tot mai multi specialisti in marketing recomanda promovarea video. De la clipuri de prezentare, la virale, de la continut pentru site-ul afacerii la continut ce, odata “urcat” pe YouTube, iti poate aduce clienti, despre toate acestea, am stat de...
Calendar.Programul sesiunilor de Certificare Google in Romania: Certification Academy Google Partners Online Academy anunta inceperea cursurilor de certificare, destinate persoanelor care doresc sa isi dezvolte cunostintele despre instrumentele de promovare prin Google Platforma ofera gratuit traininguri online despre Google AdWords, Google Analytics, Google Video Advertising si Google Mobile Advertising. Sesiunile online vor avea loc pe durata anului 2016, prima dintre acestea fiind programata sa...
2Performant Network lanseaza pe piata din Romania o agentie de performance marketing si estimeaza un management de bugete de media de peste 3 milioane de euro pentru acest an Compania 2Performant Network S.A., care detine si platforma 2Parale, lanseaza Edge, agentie full-service de performance marketing si estimeaza in acest an un management de bugete de media de peste 3 milioane de euro si o cifra de afacere de 400.000 euro. Edge este detinuta de compania 2Performant Network S.A., care include si 2Parale, retea de...
BUNE PRACTICI E-mail marketing: cinci reguli pentru ca newsletterul tau sa dea rezultate Campaign Monitor, una dintre cele mai mari companii specializate pe e-mail marketing, a realizat o lista de bune practici adaptate la tendintele din 2016, pentru a creste eficienta promovarii prin newsletter. De la design, la optimizare pentru mobil, iata ce trebuie sa iei in calcul inainte de a trimite urmatoarea serie de e-mail-uri catre clientii...
5 pasi prin care poti castiga loialitatea clientilor Daca nu reusesti sa iti faci clientii sa se bucure pe deplin de experienta achizitionarii produsului tau sau accesarii serviciilor oferite de tine, startup-ul tau n-are nicio sansa de supravietuire in ziua de azi, scrie entrepreneur.com. In special datorita tehnologiei si a vitezei cu care circula informatia, clientii au devenit din ce in ce mai...