Cum iti promovezi afacerea: Instrumeste locale versus platforme globale si regionale Mediul online nu duce lipsa de instrumente prin care poate fi crescut brandul dintr-o piata in alta. Desi Google si Facebook sunt platforme dominante la nivel global, cand vine vorba de extinderea operatiunilor unei companii intr-o tara din regiune, instrumentele locale pot fi mai potrivite pentru a transmite mesajul, arata o analiza a agentiei de...
Peste 3 milioane companii isi fac reclama pe Facebook, marea majoritate, afaceri mici Facebook a depasit pragul de trei milioane de companii care desfasoara activ campanii de promovare prin intermediul retelei. Potrivit datelor facute publice, 70% sunt din afara Statelor Unite, iar cea mai mare crestere vine din Asia de Sud-Est. Marea majoritate a afacerilor care-si promoveaza produsele si serviciile pe Facebook sunt afaceri mici si mijlocii, iar...
3 lucruri pe care trebuie sa le stii pentru a castiga utilizatorii din Generatia Z – studiu Generatia Z este diferita de tot ceea ce am vazut pana acum. S-au spus multe lucruri despre generatia mileniului, insa Generatia Z este prima generatie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizand social media, tehnologia mobila si cu siguranta primii care au folosit de mici tehnologia video mobila. Astfel, daca luam...
Cum isi pregatesc romanii vacantele cu ajutorul online-ului – Ce cauta pe Google si cum se comporta cand fac planul unei calatorii Romanii sunt mari fani ai smartphone-urilor, iar cand este vorba sa-si planifice o vacanta le folosesc din plin pentru a-si cumpara biletele de avion, pentru a-si rezerva cazarea si pentru a decide in ce excursii merg. Google a publicat date despre tarile care ii intereseaza cel mai mult pe turistii romani, dar si despre statele...
Care e legatura dintre anuntul pay-per-click si landing page Ce legatura exista intre textul unui anunt din Google si landing page si de ce e important? Ca utilizator, ti s-a intamplat de multe ori, probabil, sa dai click pe o reclama din Google pentru un produs si sa ajungi intr-o pagina unde sa nu-l gaseti? Sa intri pe un link al unei oferte si...
Cum se schimba publicitatea pe Google si ce trebuie sa stie companiile care vor se se promoveze online Poate cel mai mare motor al publicitatii online in ultimii 10 ani a fost Google, fiind totodata si cel mai popular motor de cautare. De anul acesta, Google a implementat o schimbare importanta, care afecteaza, in primul rand, zona reclamelor din partea dreapta, arata o analiza a agentiei de marketing online Today's. Iata care sunt...
Cum ii influenteaza publicitatea de pe internet pe cei care isi fac cumparaturile din magazine Circa 80% din cumparatori isi iau informatiile de pe Internet inainte de a cumpara un produs, potrivt unui studiu realizat de ibi research, iar 34% dintre acestia aleg sa faca achizitia offline, din magazine. Cat de mult ii influenteaza publicitatea online pe acesti cumparatori. Rezultatul publicitatii online atunci cand conversia se realizeaza online este usor...
Tutorial Google: Certification Academy, Sesiunea 6. Formate de anunturi si scorul de calitate A sasea sesiune din modulul "Certification Academy", transmisa prin Hangout On Air, cu Cristian Ignat, a prezentat vineri, 4 martie 2016, de la ora 16.00 ce formate de anunturi poti utiliza in Adwords si cum imbunatatesti scorul de calitate al anunturilor. Inregistrarea poate fi urmarita si pe StartupCafe.ro. Academia de Certificare Google Partners isi propune...
Colectie Video. Inregistrarile sesiunilor de pregatire pentru Certificare Google in Romania: Certification Academy Google Partners Online Academy a finalizat azi primul capitol, cel de Notiuni Fundamentale, din seria cursurilor de certificare, destinate persoanelor care doresc sa isi dezvolte cunostintele despre instrumentele de promovare prin Google. StartupCafe.ro a grupat la un loc toate cele sase sesiuni iar cursantii care nu au avut posibilitatea sa le urmareasca in direct pot...
Expert AdWords, asteptat la Bucuresti: Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie Expertul britanic in promovarea prin Google AdWords David Rothwell , care administreaza bugete de promovare de 38 de milioane de dolari la nivel mondial, indeamna comerciantii online sa isi faca reclama mai mult prin acest sistem. Rothwell, autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", si-a confirmat prezenta la conferinta de afaceri e-commerce TECOMM Bucuresti, din...