4 pasi simpli in marketingul online care au impact in dezvoltarea afacerii tale Marketingul online este acum una dintre cele mai puternice metode in achizitionarea clientilor pentru afaceri. La scara mica sau mare, intreprinzatorii considera ca marketingul online este o parte importanta a strategiei de dezvoltare. Si trendul in ceea ce priveste marketingul online este in continua ascensiune. Pentru a face marketing online trebuie sa folosesti metode care...
3 ponturi simple pentru a castiga loialitatea clientilor Esti un antreprenor care are succes in atragerea clientilor dar te confrunti cu o problema: majoritatea acestora nu se mai intorc sa cumpere de la tine. Toti stim ca modalitatea de a obtine un ROI pozitiv si grozav este sa pastrezi clientii pe care ii ai deja, dar cum poti face asta? Cum poti sa-ti...
Romania, locul doi la eficienta reclamelor pe mobil. Care sunt cele mai bune campanii Numarul utilizatorilor de dispozitive mobile este in continua crestere la nivel global. Telefoanele mobile si tabletele nu mai sunt folosite doar pentru a comunica, ci incep sa reprezinte modalitatea cea mai rapida de acces la piata de produse si magazine online. Romania este pe primele locuri in Europa Centrala si de Est in privinta eficientei...
Cum pot profita afacerile romanesti de pe urma Pokemon Go Efectul Pokemon Go se face resimtit si in Romania dupa ce jocul produs de Niantic si Nintendo a creat o adevarata isterie la nivel mondial. Un asemenea succes nu putea fi neglijat de tot felul de afaceri, din diferite domenii, care s-au grabit sa profite cum stiu mai bine de pe urma jocului. Patronii de...
Ce este un tur virtual. Cum inviti clientii sa-ti viziteze afacerea, de la distanta Afacerile care includ un tur virtual al locatiei in strategia de promovoare online au sanse mai mari sa interactioneze cu clientii iar daca turul virtual este inclus in profilul companiei de pe Google vizibilitatea creste in cazul cautarilor prin Google. Turul virtual este alcatuit dintr-o serie de imagini de buna calitate, imbinate in asa fel...
Ce este email marketing-ul si cum te poate ajuta in afacerea ta. Reguli de baza pentru newslettere eficiente Campaniile de marketing prin e-mail se vor schimba, insa obiectivul ramane acelasi. Vrei sa compuni e-mailuri care sa atraga atentia si sa incurajeze actiunea. Ai nevoie doar de cateva sfaturi ca sa iti promovezi profesionist afacerea. "Atelierul Digital" iti arata cum cum sa realizezi subiecte atractive pentru emailurile trimise, sa scrii un continut concis, cu...
VIDEO Aplicatie pentru reclame video pe YouTube, destinata micilor afaceri YouTube a lansat o aplicatie de mobil prin care antreprenorii cu afaceri mici isi pot realiza singuri clipuri de promovare si reclame pe reteaua sociala video, a anuntat compania pe blogul sau. Momentan, aplicatia pe iPhone poate fi utilizata de catre antreprenorii din SUA si Canada. YouTube Director este o suita de trei produse de...
Cele mai frecvente greseli in realizarea unui website. Cum pot fi acestea evitate Stii vorba ca ai o singura sansa pentru a face o prima impresie buna? Ei bine, este valabila si pentru online. Cand iti proiectezi site-ul, fereste-te de greselile care deseori alunga clientii. Iata ce poti afla din "Atelierul Digital" despre cum sa eviti reactiile negative ale utilizatorilor. De exemplu: creeaza pagini care se incarca repede;...
Cum iti stabiliesti obiectivele in online. “Atelierul Digital” iti arata care este punctul de pornire cand iti lansezi afacerea pe internet Fiecare afacere are propriile obiective. Este bine sa stii exact ce scopuri iti propui sa indeplinesti online pentru a-ti putea stabili prioritatile si a pune la punct un plan. Lansarea unei afaceri online poate fi usor intimidanta. Toti suntem obisnuiti sa folosim internetul din perspectiva unor clienti, dar cand vine vorba de demararea unei afaceri...
Cum se poate face un startup remarcat in marea multime de firme noi. 5 greseli majore de evitat Companiile se grabesc sa intre in piata si promit valoare, utilitate si relevanta pe care nu le pot onora. O greseala des intalnita in randul startup-urilor este sa infloreasca beneficiile cu termeni la moda din industria in care activeaza. Dar iluzia se destrama repede, imediat ce produsele si serviciile ajung la consumatori, sustine Anthony Baker,...