4 grafice si 1 tabel: Ce loc ocupa in UE antreprenorii romani la promovarea pe internet Firmele din Romania sunt pe ultimul loc in Uniunea Europeana, atat in privinta folosirii unui site propriu, cat si a promovarii prin reclame pe internet, releva datele furnizate recent de Biroul european de statistica Eurostat. "Internetul a devenit o componenta esentiala a comunicarii pe tot Globul intre marketeri, publicitari si clienti. Mai exact, site-urile au...
Cum functioneaza o platforma care vinde servicii de marketing online O firma sau o companie poate sa-si creasca vanzarile sau vizibilitatea brandului in mediul online prin folosirea unei platforme care ofera servicii de marketing digital adapte si personalizate fiecarui tip de business. Totodata o astfel de platforma ofera antreprenorilor si oamenilor de afaceri flexibilitate si adaptabilitate avand in vedere ca plata si tot procesul prin...
Revolutia social media – pana in 2020 publicitatea pe platformele de socializare o va depasi pe cea din presa scrisa Expansiunea rapida a platformelor de socializare pe dispozitivele mobile precum si conectarea rapida la internet prin tehnologii sofisticate a declansat o schimbare uriasa in modul in care multi oameni se informeaza. Companiile isi indreapta tot mai mult atentia si banii catre social media, pe platforme precum Facebook si Snapchat care se dovedesc mai eficiente decat...
How To marketing online: 5 strategii creative de promovare pe Facebook. Facebook a devenit, usor, usor, una din cele mai folosite platforme de promovare si in Romania. Statisticile arata ca antreprenorii si marketerii romani cheltuiesc pe Facebook si Google mai bine de jumatate din toata suma investita in marketing online. Asta nu poate decat sa ma bucure. Problema este insa legata de rezultatul acestor sume investite, care vor...
7 lectii de la Harvard: Cum iti faci primii 1.000 de clienti? Dar 1 milion? Modelele Uber, Airbnb, Etsy Cand abia intri in afaceri, sa ajungi la primii clienti este una dintre cele mai mari provocari. Dupa ce ai ajuns, iti dai seama cat e de greu sa cresti si mai mult. Harvard Business School explica pasii prin care un startup ajunge la primii 1.000 de clienti si apoi la 1 milion de clienti,...
Apeluri telefonice sau mesaje scrise? Ce prefera Generatia Y si cum poate profita afacerea ta In comunicarea dintre afaceri si clientii acestora incepe sa isi faca loc, deocamdata discret, un nou tip de serviciu: chatbot-ul sau – mai pe romaneste spus – asistentul virtual. Poti afla ce este dar, mai ales, ce ar putea deveni noua tehnologie si cum te-ar putea ajuta in afaceri dintr-o mini-serie de articole publicate pe...
Campaniile integrate de promovare in online – principalul trend in afaceri in 2017 Internetul va fi cel mai atractiv mijloc de comunicare pentru mediul de afaceri romanesc in 2017. Potrivit unui studiu, anul viitor firmele se vor focusa pe dezvoltarea unor campanii integrate de promovare a produselor si serviciilor in mediul online, acesta fiind principalul trend in comunicarea de business. 650 de manageri din mediul de afaceri romanesc,...
Principalele tendinte in publicitatea online in 2017 Intr-un business este importantat sa ramai conectat la tendintele din marketing pentru ca asta inseamna sa ai acces la informatii despre ceea ce este important pentru potentialii clienti. Daca ai o afacere care tinteste piata tanara, nu poti ajunge la clienti in 2017 prin intermediul cartii de telefon. Lucrurile se schimba mereu in lumea marketingului,...
Profesor de la Harvard: 6 lectii de vanzari si marketing invatate de la campania castigatoare a lui Donald Trump Campania prin care miliardarul Donald Trump a castigat functia de presedinte al Statelor Unite le ofera antreprenorilor sase lectii de vanzari si marketing. Profesorul John Quelch, de la Harvard Business School, a explicat cele sase invataminte trase din victoria uimitoare a omului de afaceri care a luat cu asalt politica mare. Da-le consumatorilor o misiune....
Targul IMM 2016, organizat de Ministerul Economiei, nu a atras expozanti suficienti si se amana Targul Intreprinderilor Mici si Mijlocii (TIMM) 2016 se amana din cauza participarii scazute a firmelor expozante, a anuntat, marti, Ministerul Economiei, prin Directia sa de politici antreprenoriale, organizatoarea evenimentului. TIMM 2016 ar fi trebuit sa aiba loc la Bucuresti, la Romaero Baneasa, in perioada 8-20 noiembrie, insa a fost amanat la o data neindicata de...