Piața de marketing digital din România, în creștere în 2024 (analiză) Piața digitală de marketing din România atinge un nou nivel de maturitate și cunoaște cea mai bună perioadă de dezvoltare, în contextul digitalizării accelerate și a creșterii consumului online, arată o analiză realizată de o agenție de marketing și trimisă, miercuri, StartupCafe.ro. Companiile alocă bugete de promovare cu 30% mai mari decât în anii anteriori...
Studiu 2024: 58% dintre români renunță la produsele sustenabile din cauza prețului mai mare 58% dintre români susțin că nu folosesc mai des produse sustenabile din cauza prețului mai mare al acestora, potrivit unui studiu care mai arată că 35% nu au încredere în autenticitatea etichetelor eco. De asemenea, 28% susțin că alternativele eco din magazine sunt reduse, conform unui raport MKOR. 38% dintre români sunt consumatori etici și sunt...
Se depun bani la Fidelis 2024: Dobânzile acordate la euro și lei Românii care au reușit să strângă ceva economii pot obține dobânzi în cadrul programului Fidelis, iar acum Ministerul Finanțelor a anunțat perioada în care persoanele fizice pot investi în aceste titluri de stat, în prima ediție pe anul 2024, cu euro și lei. Prima ediție Fidelis 2024 se va desfășura între 21 februarie –...
[P] Conuri de trafic: un instrument de siguranță multifuncțional Ori de câte ori te gândești la conurile de trafic, s-ar putea să te gândești că este folosit doar ca dispozitiv de control al traficului. Dar, s-ar putea să fii surprins să știi că există numeroase moduri în care le poți folosi. Puteți găsi conuri de trafic extrem de durabile, portabile și viu colorate. Aceștia...
Flanco anunță primele sale investiții în magazine de tip „greenfield”, în Botoșani și Brașov Flanco, lanțul de magazine de electronice și electrocasnice, a anunțat primele sale două proiecte de real estate destinate unor magazine construite de la zero în Botoșani și Brașov, arată un comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro. Noile magazine vor avea fiecare câte o suprafață de 5.000 mp, iar acestea vor fi optimizate operațional și energetic. Construcțiile vor...
Aplicația de livrări de mâncare Bolt Food, disponibilă în încă un oraș din România Bolt anunță, luni, că lansează serviciul său de livrare de mâncare în încă un oraș din România. Platforma de livrare de mâncare este disponibilă și în Craiova, potrivit unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro. Craiova este al șaselea oraș în care serviciul este disponibil, după București, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Timișoara, Bolt fiind deja prezent aici...
Revolut, nou sistem bazat pe inteligență artificială, pentru a evita fraudele cu cardul bancar Aplicația financiară Revolut, folosită și de români, introduce un sistem bazat pe inteligență artificială pentru a ajuta utilizatorii să evite fraudele cu cardul bancar. Fintech-ul londonez a anunțat joi un sistem de detectare a scam-urilor investiționale sau care implică platforme financiare, atunci când se folosesc cardurile pentru plăți online, funcție disponibilă inclusiv pentru români. „Pe...
Un mare lanț de săli de fitness din România cumpără două centre sportive din Brăila și Galați Un mare lanț de săli de fitness din România achiziționează alte două centre fitness, în Brăila și Galați. Stay Fit Gym preia integral cele două centre de fitness din Brăila și Galați deținute de Elite Gym, potrivit unui comunicat transmis, joi, StartupCafe.ro. Cu această achiziție, rețeaua de săli de fitness ajunge la 32 de centre...
Sub 10% dintre firmele din România vor crește numărul de joburi part-time în 2024. Domeniile și salariile oferite (platformă de recrutare) Sub 10% dintre firmele din România vor crește numărul de joburi part-time în 2024, potrivit unei platforme de recrutare online. În 2023, 72.000 de joburi din cele 37.000 postate pe platforma eJobs au fost part-time. Pentru 2024, însă, angajatorii au în plan preponderent angajări full-time, în condițiile în care doar 8,2% dintre respondenții unui studiu...
Piața de ceasuri și bijuterii din România va ajunge la aproape 3 miliarde lei în 2023 (estimare analiști) Cifra de afaceri a firmelor din România care se ocupă cu vânzarea de ceasuri și bijuterii a crescut cu 18% față de 2021 și a fost cu 210% mai mare decât în 2013, până la nivelul de 2,6 miliarde lei în 2022, potrivit unei analize. „În...