Firma românească Omniperform, care oferă servicii de digital, media și comunicare personalizată ca agenție și care deține propria tehnologia de personalizare, încheie un parteneriat cu agenția Creata Global și va atrage o nouă finanțare până la finalul celui de al doilea trimestru din 2025, de aproape 1,5 milioane dolari, conform unui comunicat transmis, luni, StartupCafe.ro.
Finanțarea de tip Seria A de la un fond de investiții, care va fi încheiată până la finele trimestrului al doilea din 2025, va duce valoarea Omniperform la aproape 10 milioane de dolari, susține firma.
Totodată, Irina Studineanu, cu experiență de 18 ani în sales și real estate la nivel executiv, se alătură companiei în poziția de New Business Global Director pentru a accelera expansiunea companiei alături de directorii Mădălina Stroescu (COO), Ștefan Sima (Creative Director) și Marius Istrătescu (Media Director).
„Comunicarea personalizată atrage interesul fondurilor de investiții și este din ce în ce mai utilizată de companii globale din toate industriile, de la consumer goods, oil&gas, băuturi, la logistică sau employee wellbeing. Evoluţia Omniperform înregistrată în ultimii doi ani s-a bazat pe creșterea adopției de inteligență artificială și pe faptul că tot mai multe companii au înțeles nevoia de inovație și de investiții noi în mediul digital. Mai departe, ne propunem să continuăm creșterea firmei și să investim în capabilități de dezvoltare pentru a accelera transformarea digitală a marilor companii și calitatea campaniilor de comunicare către consumator,” a declarat Adrian Enache, CEO și fondator Omniperform.
De asemenea, agenția românească a semnat un parteneriat strategic cu Creata Global Agency, una dintre cele mai mari agenții din lume complementară ca servicii în producție și loyalty, care lucrează de peste 40 de ani cu branduri globale precum Coca-Cola, McDonald’s, Kellogg’s, și Nestle.
Astfel, serviciile de comunicare personalizată ale Omniperform vor putea fi accesate la nivel global prin intermediul rețelei Creata.
Omniperform a înregistrat în 2024 afaceri de aproape 3 milioane dolari și lucrează pentru clienți ca DHL, Pluxee (Sodexo), Libresse, Zewa, Rompetrol, FAN Courier și alții.