Platforma online românească Feexers, lansată în 2020, care punea în legătură clienții cu electricieni, instalatori, zugravi și furnizori de servicii de îngrijire personală, printre alții, a fost închisă în urma scăderii dramatice a numărului de comenzi în ultimii 3 ani, potrivit Profit.ro.
Firma a fost înființată în 2017 de Felix Tătaru, fondator și președinte al GMP Group, Cristian Udrescu, fost director general al Wizrom, și Eusediu Margasoiu, fost director de marketing la Pepsi.
Feexers a fost o aplicație mobilă de servicii, care făcea legătura între nevoile clienților și oferta profesioniștilor, în domeniile instalațiilor sanitare, electrice, amenajări interioare (zugravi, faianțari etc.) sau servicii de înfrumusețare (coafor, manichiură/pedichiură, cosmetică etc.).
În Feexers au investit fondurile de investiții ROCA X, GapMinder VC și Google for Startups, conform datelor de pe Crunchbase. Totodată, „Uber-ul meseriașilor” a fost evaluat în 2020 la aproape 3 milioane EUR, odată ce GapMinder a intrat în acționariatul startup-ului, conform ZF. În companie, au mai investit Simple Capital, vehiculul de investiții al lui Andrei Pitiș, care a mai susținut Clever Taxi și Vector Watch, și Lucia Costea, co-fondatoare Secom, printre alții.
Feexers a cumulat afaceri de aproape 78.000 lei în perioada 2017 - 2024, cel mai bun an fiind 2020, când acest indicator a atins 33.245 lei. În același interval, pierderile companiei au totalizat 2,772 milioane de lei, potrivit sursei citate.