TikTok face disponibilă platforma de creare video cu inteligenţă artificială Symphony Creative Studios, destinată tuturor agenţilor de publicitate la nivel global, în încercarea de a-şi stimula afacerile din publicitate, potrivit News.ro, care citează Reuters.
Platforma, prezentată pentru prima dată la evenimentul TikTok World Product Summit 2024, include o suită de instrumente numită „Symphony” care oferă suport pentru afaceri, creatori şi agenţii să producă conţinut personalizat, de înaltă calitate, adaptat pentru brandurile lor.
Symphony Creative Studios oferă funcţii variate, cum ar fi transformarea textului în videoclipuri, generarea de previzualizări care pot fi editate, crearea de avatare digitale şi traduceri.
TikTok a devenit cea mai recentă platformă tech care încorporează funcţii de generare cu inteligență artificială în publicitatea sa, dorind să atragă mai multe branduri şi agenţii de marketing.
Recent, TikTok a premiat cele mai bune campanii publicitare din România, Polonia și Cehia în cadrul TikTok Ad Awards 2024, așa cum am mai scris pe StartupCafe.ro.