Facebook lansează Feeds, funcția ce va afişa postările în ordine cronologică inversă Facebook a anunţat joi o nouă funcţie, numită ”Feeds”, care le va permite utilizatorilor să vadă postările prietenilor, grupurilor şi paginilor urmărite în ordine cronologică inversă, în loc de ierarhia stabilită de algoritm. Funcţia principală Home va favoriza afişarea de conţinut popular al unor conturi care nu sunt urmărite de utilizatori, transmite CNBC, citat de...
Site-ul românesc IXA, pe care se compară prețurile de Black Friday, vândut cu 15.000 EUR Comparatorul românesc de prețuri IXA.ro, care se folosește și pentru a verifica ofertele magazinelor online de Black Friday, a fost cumpărat pentru suma de 15.000 de euro, de o firmă de automatizări pentru comerțul pe internet. Platforma FamShop spune că a cumpărat integral IXA.ro pentru a-și îmbunătăți serviciile de monitorizare a prețurilor. IXA este un...
Lista plajelor partenere pe care Tazz by eMag livrează mâncare și alte produse Aplicația românească de livrări Tazz, deținută de gigantul e-commerce eMag, a lansat un serviciu prin care clienții își pot comanda direct pe plajă mâncare, băuturi și alte produse. 250 de restaurante locale și 13 plaje participă la acest serviciu. Noul serviciu Tazz, de livrare pe timpul verii, este disponibil pe plajele și la unitățile de cazare din stațiunea Mamaia,...
Card de credit BT Direct: Avantajul pentru client și dobânda la produsele Flanco Flanco și BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, anunță un parteneriat prin care oferă noi servicii și beneficii clienților comuni. Cele două companii lansează cardul de credit Cardul Direct de la Flanco, care aduce clienților 5% din valoarea cumpărăturilor efectuate în orice magazin fizic Flanco sau pe flanco.ro, înapoi, pe...
TOP domenii de business în care firmele din România investesc în publicitate Investițiile brandurilor românești în publicitate ar urma să ajungă la 640 de milioane de euro în 2022, în creștere cu 6% față de anul 2021, digitalul având cea mai accelerată extindere, potrivit raportului Media Fact Book 2022, publicat de Initiative Media, în care sunt evidențiate și principalele domenii de business după bugetele pentru reclame. „În...
Ministerul Turismului caută firme să-i facă noul site romania.travel, de promovare a destinațiilor din România Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a lansat două proceduri de prospectare a pieței în vederea achiziționării unor servicii de operaționalizare a portalului unic romania.travel, respectiv, de promovare a destinațiilor românești pentru turiștii din Marea Britanie și Germania, într-o campanie online și la televizor. Într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, MAT spune că „utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezintă...
TOP: Românii, deranjați de stereotipurile din reclamele online. Ce tipuri de campanii publicitare apreciază (studiu) Românii sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, cum ar fi cele de gen – ca femeile în bucătărie sau bărbații care conduc mașini puternice, conform unui studiu. 83% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani din mediul online sunt deranjați de reclamele online care reflectă stereotipuri, potrivit unui studiu...
Comerț electronic 2021: Jumătate din vânzările online din Europa de Est, înregistrate în România În 2021, în România, cifra de afaceri a comerțului electronic a fost estimată la 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 11% față de 2020, potrivit unui raport care cuprinde 37 de țări de pe continentul european. Sectorul comerțului online în România, în 2022, este estimat să ajungă până la 7 miliarde de euro, o...
Ministerul Turismului caută influenceri să promoveze city break-uri în România. Acceptă și sub 100.000 de abonați pe YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT) a lansat o consultare de piață, până pe 28 iunie 2022, pentru o viitoare achiziție publică, prin care caută firme care să-i nominalizeze influenceri sau lideri de opinie ce ar urma să participe la campanii de promovare a city break-urilor în România, pe platforme online ca YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn...
[P] Ai o agenție digital marketing? Și dacă nu te pricepi la CRO de ce nu ceri ajutor? Vine clientul la un moment dat și te întreabă: De ce nu îmi merg vânzările? Am costuri foarte mari de Ads. S-au schimbat foarte multe de anul trecut. Ce facem? Ceva nu e ok. Ce îi răspunzi? Ce decizii să iei în astfel de situații? Riști să pierzi clientul într-un termen foarte scurt. Am discutat...