Listă: Primele produse cu prețuri reduse pe eMAG, de Black Friday 2022 Au mai rămas trei zile până la Black Friday 2022, așa că marketplace-ul online eMAG a făcut o listă cu câteva produse la reducere. Anul acesta, eMAG are peste 1,5 milioane de oferte de „Vinerea Neagră”, iar dintre acestea fac parte inclusiv două case. Astfel, un exemplu este: Casa de tip Cuib 3, ansamblul Liziera de...
NFT-uri pe Instagram, și în România O serie de creatori români vor putea, începând de marți, să prezinte și să distribuie NFT-uri pe Instagram, cu ajutorul noilor instrumente pentru afaceri – a anunțat, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, compania-mamă a rețelei sociale, Meta. Începând de marți, prezentarea sau partajarea obiectelor de colecție digitale – așa-numitele NFT – pe Instagram este disponibilă în...
Comerț electronic 2022: Crește rata de retur la magazinele online din România (platformă pentru eCommerce) Dezvoltarea comerțului electronic din România a dus și la schimbarea comportamentului de consum al românilor, care fac mai multe achiziții online decât în anii trecuți, drept urmare generează o rată de retur mai ridicată pentru firmele din eCommerce, conform unei platforme pentru comerțul digital. Rata de retur la magazinele online din România crește în 2022, potrivit platformei...
Actualizare la Twitter: 8 dolari pe lună pentru „bifa albastră” de cont verificat Twitter și-a actualizat sâmbătă aplicația în anumite țări, în magazinul App Store al Apple, pentru a introduce abonamentul de 8 dolari pe lună pentru semnele de verificare albastre, conform Reuters. Elon Musk, noul proprietar al Twitter, a anunțat la începutul lunii noiembrie, printr-un tweet, că va lansa un abonament de 8 dolari pe lună pentru...
TOP motive pentru care românii sunt nemulțumiți când cumpără online și cum s-a schimbat comportamentul lor de achiziție în 2022 (studiu Google) Procentul românilor care cumpără online a crescut în 2022: aproape jumătate dintre români (47%) au făcut recent o achiziție online, față de 41% în 2021, potrivit studiului Google „Smart Shopper”. Românii au păstrat în vara lui 2022 comportamentul de achiziție online adoptat în pandemie, arată studiului Google, care analizează obiceiurile de cumpărare în România. Totodată,...
Elon Musk a preluat controlul Twitter și l-ar fi concediat pe directorul general, Parag Agrawal Miliaradrul Elon Musk, şeful Tesla şi SpaceX, a preluat controlul Twitter după ce a încheiat achiziţia reţelei de socializare pentru 44 de miliarde de dolari, potrivit mai multor articole din presa de specialitate americană, citate de AFP și News.ro. Cel mai bogat om din lume i-ar fi concediat imediat pe CEO-ul Parag Agrawal şi alţi...
Black Friday 2022 în România: Cum se pregătesc retailerii de eveniment Majoritatea retailerilor preferă în 2022 ca de Black Friday să lanseze campanii mai devreme decât data oficială promovată la nivel global, adică ultima vineri din noiembrie, pentru a putea să le țină active mai multe săptămâni, potrivit unei platforme de comerț digitial. Anul acesta, cu ocazia Black Friday, reducerile se vor aplica mai multor game...
Studiu: Aproape 260 milioane EUR, valoarea pieței de publicitate online din România în 2021 Valoarea pieței de publicitate digitală din România a ajuns la aproape 260 milioane de euro (1,28 miliarde de lei) în 2021, în creștere cu 42% comparativ cu anul 2020, potrivit unui studiu. Cel mai mare procent al veniturilor din publicitatea online este alocat de Mobile Advertising, 65% (comparativ cu 61% în 2020), iar Programmatic advertising...
Cum ajută Eminescu firmele românești să-și construiască brandul: „Și era una la părinți/Și mândră-n toate cele…”. 3 pași pentru un brand care „vinde” bine Există brand de țară, există și brand pentru un mic atelier de pantofi. Cu el atragem turiștii, clienții, consumatorii, utilizatorii, lumea. Brandul lucrează pentru noi, când vindem și cumpărăm, iar acum, la un curs, în București, am aflat că „definiția brandului” apare și-n Luceafărul. Florina face pantofi de damă. Și-a deschis această afacere împreună...
Sistemul de plăți online Facebook Pay își schimbă numele la nivel global Sistemul de plăți Facebook Pay își schimbă oficial denumirea în Meta Pay pentru utilizatorii din întreaga lume, conform TechCrunch. Începând de miercuri, utilizatorii produselor Meta din aproape 200 de țări vor putea vedea noua denumire a sistemului de plăți. Sistemul de plăți Facebook Pay a fost lansat în SUA, în noiembrie 2019, și este disponibil...