Infografic: Cei mai importanti factori SEO în 2015. Cum urci cat mai sus in cautarile Google. SEO e complicat. Desi lucrurile s-au mai schimbat in ultimii ani si focusul s-a mutat de pe aspectele tehnice pe cele umane (cat de interesant si relevant gasim continutul), adevarul este ca sunt in jur de 200 de factori ce influenteaza rezultatele de cautare si deci, pozitia noastra in ele. INFOGRAFIC: Viitorul SEO. Cum urci...
Video Tutorial Google: 3 exemple practice de campanii AdWords. UPDATE: urmareste inregistrarea Google Romania si Hotnews-StartupCafe.ro au transmis joi, 17 septembrie 2015, un nou tutorial din seria de notiuni introductive in marketing si promovare online, destinata antreprenorilor care vor sa invete cum isi pot dezvolta afacerile folosind internetul. Al treilea tutorial, ”3 exemple practice de campanii AdWords” porneste de la trei scenarii de campanii AdWords, cu trei...
Tutorial Google: Cum castigi primii clienti online, in 30 de minute – Introducere in AdWords. Vezi inregistrarea transmisiunii Google Romania si Hotnews-StartupCafe.ro au transmis marti, 1 septembrie, ora 12.00, un nou tutorial din seria de notiuni introductive in marketing si promovare online, destinata antreprenorilor care vor sa invete cum isi pot dezvolta afacerile folosind internetul. ”Cum castigi primii clienti online in 30 de minute – Introducere in Adwords”, impreuna cu Andra Stefanescu, Google...
STUDIU: Ce-si doresc cumparatorii de la magazine (inclusiv online) Cat mai repede, cat mai usor, cat mai multa tehnologie. Asta vor consumatorii europeni cand intra intr-un magazin sau, dimpotriva, pe site-ul unui magazin. Potrivit unui studiu Epson realizat in cinci tari europene, clientii urasc cozile si vor sa puna mana pe produse cat mai repede. 20% dintre respondenti spun ca, in prezent, sunt inacceptabile...
Tutorial Google: ABC-ul promovarii pe internet – Introducere in online marketing. Google Romania si Hotnews-StartupCafe.ro au deschis joi, 20 august, seria de tutoriale introductive in marketing si promovare online destinata antreprenorilor care vor sa invete cum isi pot dezvolta afacerile folosind internetul. Specialisti de la Google, Alexandru Victoriu, account strategist si Vlad Popa, associate account strategist, au prezentat instrumente utile si strategii de promovare si au...
Cati bani cheltuie romanii, in medie, pe cumparaturi online si ce cumpara Creste bugetul alocat de romani cumparaturilor online, potrivit celei mai recente analize realizate de reteaua de afiliere 2Parale. Piesele de imbracaminte, cartile si materialele didactice si electronicele sunt in topul produselor achizitionate in prima jumatate a anului 2015. In primele sase luni ale anului, romanii au platit, in medie, 1.000 lei pentru pachete turistice si...
Recomandarile Facebook pentru companiile care ruleaza reclame video Compania Facebook a publicat un scurt ghid de bune practici pentru cei care isi doresc sa atraga clienti prin reclame video pe reteaua sociala. In plus, a creat si o pagina cu clipuri care se bucura de succes si care pot fi luate drept exemple de executie si creativitate. Potrivit unui studiu Nielsen citat de...
TOP 10 greseli care il fac pe un antreprenor sa para lipsit de profesionalism Putem fi profesionisti foarte buni in domeniile in care facem afaceri, insa anumite ticuri, obiceiuri proaste, metehne sau greseli ne pot afecta reputatia in fata clientilor sau a partenerilor de afaceri. In publicatia de business Inc.com, americanul Bill Murphy avertizeaza ca 10 obiceiuri proaste pot sa faca si un antreprenor profesionist sa arate ca un...
Cum sa-ti “pitchuiesti” startupul catre presa. Sfaturi de la Mike Butcher, editor TechCrunch "Comunicatul de presa a murit", spune Mike Butcher, editorul TechCrunch pentru Europa si unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti europeni care scriu despre antreprenoriat in tehnologie. Intr-un articol publicat pe blogul sau, Butcher spune ca antreprenorii ar trebui sa invete sa profite de momentul potrivit pentru a trimite o informare si, in nici un caz,...
INFOGRAFICE Cum sa-ti faci un logo bun pentru afacerea ta. Notiuni de baza cu exemple Un logo bun poate sa faca firma ta si produsele sau servicile pe care le oferi sa se distinga mai usor langa cele ale concurentilor, poate sa exprime incredere sau calitate, sa ramana in memoria cumparatorului si sa-l determine sa apeleze tot la tine, data viitoare. "Daca iti deschizi o afacere pentru care este important...