STUDIU: Ce-si doresc cumparatorii de la magazine (inclusiv online) Cat mai repede, cat mai usor, cat mai multa tehnologie. Asta vor consumatorii europeni cand intra intr-un magazin sau, dimpotriva, pe site-ul unui magazin. Potrivit unui studiu Epson realizat in cinci tari europene, clientii urasc cozile si vor sa puna mana pe produse cat mai repede. 20% dintre respondenti spun ca, in prezent, sunt inacceptabile...
Tutorial Google: ABC-ul promovarii pe internet – Introducere in online marketing. Google Romania si Hotnews-StartupCafe.ro au deschis joi, 20 august, seria de tutoriale introductive in marketing si promovare online destinata antreprenorilor care vor sa invete cum isi pot dezvolta afacerile folosind internetul. Specialisti de la Google, Alexandru Victoriu, account strategist si Vlad Popa, associate account strategist, au prezentat instrumente utile si strategii de promovare si au...
Cati bani cheltuie romanii, in medie, pe cumparaturi online si ce cumpara Creste bugetul alocat de romani cumparaturilor online, potrivit celei mai recente analize realizate de reteaua de afiliere 2Parale. Piesele de imbracaminte, cartile si materialele didactice si electronicele sunt in topul produselor achizitionate in prima jumatate a anului 2015. In primele sase luni ale anului, romanii au platit, in medie, 1.000 lei pentru pachete turistice si...
Recomandarile Facebook pentru companiile care ruleaza reclame video Compania Facebook a publicat un scurt ghid de bune practici pentru cei care isi doresc sa atraga clienti prin reclame video pe reteaua sociala. In plus, a creat si o pagina cu clipuri care se bucura de succes si care pot fi luate drept exemple de executie si creativitate. Potrivit unui studiu Nielsen citat de...
TOP 10 greseli care il fac pe un antreprenor sa para lipsit de profesionalism Putem fi profesionisti foarte buni in domeniile in care facem afaceri, insa anumite ticuri, obiceiuri proaste, metehne sau greseli ne pot afecta reputatia in fata clientilor sau a partenerilor de afaceri. In publicatia de business Inc.com, americanul Bill Murphy avertizeaza ca 10 obiceiuri proaste pot sa faca si un antreprenor profesionist sa arate ca un...
Cum sa-ti “pitchuiesti” startupul catre presa. Sfaturi de la Mike Butcher, editor TechCrunch "Comunicatul de presa a murit", spune Mike Butcher, editorul TechCrunch pentru Europa si unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti europeni care scriu despre antreprenoriat in tehnologie. Intr-un articol publicat pe blogul sau, Butcher spune ca antreprenorii ar trebui sa invete sa profite de momentul potrivit pentru a trimite o informare si, in nici un caz,...
INFOGRAFICE Cum sa-ti faci un logo bun pentru afacerea ta. Notiuni de baza cu exemple Un logo bun poate sa faca firma ta si produsele sau servicile pe care le oferi sa se distinga mai usor langa cele ale concurentilor, poate sa exprime incredere sau calitate, sa ramana in memoria cumparatorului si sa-l determine sa apeleze tot la tine, data viitoare. "Daca iti deschizi o afacere pentru care este important...
Internetul, principalul mediu de informare pentru cumparaturi Patru din primele noua surse de informare privind produsele noi sunt platforme online, potrivit celui mai recent studiu global Nielsen. Articolele cu recomandări, forumurile, postările pe reţelele de socializare şi căutarea activă pe internet de informaţii sunt printre cele mai folosite surse de informare. Cum descopera consumatorii produsele noi Cel mai adesea, consumatorii afla despre...
INTERVIU Cum ii caracterizeaza pe antreprenorii romani Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de marketing online din lume Antreprenorii romani sunt surprinzatori si dibaci deoarece gasesc mereu modalitati de a face lucrurile mai rapid, mai ieftin si mai eficient, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro, Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de online marketing pe plan mondial. Prezent la gala industriei de e-commerce GPeC, Patel a povestit cum era viata fara...
Dificultatile promovarii pe Facebook pentru o companie mica – Cum sa testezi eficienta, ce campanie sa alegi si cat trebuie sa investesti Facebook poate ajuta o companie mica sa se promoveze si sa castige clienti, insa daca nu investesti in publicitate, postarile unui business de familie vor fi vazute de foarte putini oameni in retea, chiar daca sunt interesante. Care este suma minima cu care poti porni o campanie de promovare si de ce numarul de like-uri...