TOP 10 greseli care il fac pe un antreprenor sa para lipsit de profesionalism Putem fi profesionisti foarte buni in domeniile in care facem afaceri, insa anumite ticuri, obiceiuri proaste, metehne sau greseli ne pot afecta reputatia in fata clientilor sau a partenerilor de afaceri. In publicatia de business Inc.com, americanul Bill Murphy avertizeaza ca 10 obiceiuri proaste pot sa faca si un antreprenor profesionist sa arate ca un...
Cum sa-ti “pitchuiesti” startupul catre presa. Sfaturi de la Mike Butcher, editor TechCrunch "Comunicatul de presa a murit", spune Mike Butcher, editorul TechCrunch pentru Europa si unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti europeni care scriu despre antreprenoriat in tehnologie. Intr-un articol publicat pe blogul sau, Butcher spune ca antreprenorii ar trebui sa invete sa profite de momentul potrivit pentru a trimite o informare si, in nici un caz,...
INFOGRAFICE Cum sa-ti faci un logo bun pentru afacerea ta. Notiuni de baza cu exemple Un logo bun poate sa faca firma ta si produsele sau servicile pe care le oferi sa se distinga mai usor langa cele ale concurentilor, poate sa exprime incredere sau calitate, sa ramana in memoria cumparatorului si sa-l determine sa apeleze tot la tine, data viitoare. "Daca iti deschizi o afacere pentru care este important...
Internetul, principalul mediu de informare pentru cumparaturi Patru din primele noua surse de informare privind produsele noi sunt platforme online, potrivit celui mai recent studiu global Nielsen. Articolele cu recomandări, forumurile, postările pe reţelele de socializare şi căutarea activă pe internet de informaţii sunt printre cele mai folosite surse de informare. Cum descopera consumatorii produsele noi Cel mai adesea, consumatorii afla despre...
INTERVIU Cum ii caracterizeaza pe antreprenorii romani Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de marketing online din lume Antreprenorii romani sunt surprinzatori si dibaci deoarece gasesc mereu modalitati de a face lucrurile mai rapid, mai ieftin si mai eficient, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro, Neil Patel, unul dintre cei mai buni specialisti de online marketing pe plan mondial. Prezent la gala industriei de e-commerce GPeC, Patel a povestit cum era viata fara...
Dificultatile promovarii pe Facebook pentru o companie mica – Cum sa testezi eficienta, ce campanie sa alegi si cat trebuie sa investesti Facebook poate ajuta o companie mica sa se promoveze si sa castige clienti, insa daca nu investesti in publicitate, postarile unui business de familie vor fi vazute de foarte putini oameni in retea, chiar daca sunt interesante. Care este suma minima cu care poti porni o campanie de promovare si de ce numarul de like-uri...
DOCUMENT 28% din exportul UE in SUA, asigurat de IMM-uri. Cum stau firmele romanesti si de ce se tem ele pe piata americana Intreprinderile mici si mijlocii (IMM) din Uniunea Europeana asigura 28% din exportul total al UE in Statele Unite, insa ponderea IMM-urilor romanesti in performanta nationala de export este sub media europeana, releva o cercetare emisa, luni, de Bruxelles. Studiul Comisiei Europene identifica dificultatile intampinate de IMM-urile din UE la exportul pe piata americana, societatile romanesti...
GRAFICE Cine ne sunt tinerii intreprinzatori. Scurt profil al fondatorilor micilor afaceri in Romania In septembrie 2014 in Romania erau active putin peste 100.000 de companii noi, excluzandu-le pe cele agricole. Asta este vestea buna. Cea proasta e ca majoritatea startupuri sunt in clasa de marime 0 salariati, avand sediul la locuinta fondatorului, iar in cazul a doua treimi dintre ele, proaspatul manager e o persoana cu cel mult...
5 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand dai numele afacerii tale Cand vine vorba despre a da un nume afacerii tale, ai doua variante: fie te duci la un consultant, il umpli de bani ca el sa iti sugereze -in functie de onorariu- una sau mai multe variante- fie te gandesti la ce nume sa NU pui companiei pe care ai lansat-o. Ar fi absurd sa...