INFOGRAFIC Cum arată profiulul cumpărătorului român din online Prețul și promoțiile sunt factori decisivi atunci când vine vorba de achiziționarea de produse online. Jumătate dintre români sunt influențați într-o mare măsură de campaniile de lichidări de stoc sau de cele tip „Black Friday”. Dar dincolo de reduceri, în online clienții își doresc să știe cât mai multe lucruri despre produsele pe care doresc...
Opiniile clienților îți cresc vânzările în online mai mult decât publicitatea. Cum poți să le folosești eficient Conținutul generat de utilizatori este mai influent pentru cei care cumpără online decât motoarele de căutare și publicitatea. Din ce in ce mai multi consumatori online achiziționează produse și servicii ținând cont de comentarii și recenzii. Asta înseamnă o investiție consistentă în dezvoltarea experienței clienților. Cum poți să îmbunătățești experiența cliențiilor tăi fără să cheltui...
Cum poate fi folosită inteligenţa artificială în promovarea unei afaceri Nu mai sunt multe industrii în care oamenii și „roboții” să nu lucreaze împreună. Spre exemplu, în publicitate aceştia sunt folosiți tot mai mult în ultimii ani pentru personalizarea mesajului publicitar și pot face acest lucru mai bine decât oamenii. Astfel apare și prima dilemă: dacă inteligența artificială (AI) preia activitățile de marketing, urmează o...
Ce trebuie să știi dacă vrei o afacere în industria creativă. Sfaturi practice pentru designerii antreprenori Antreprenorii aflați la început de drum în industria creativă se plâng că este foarte greu să susțină o afacere în domeniu și asta pentru că întâmpină o serie de probleme, începând de la achiziționarea materiei prime până la comercializarea articolelor pe care le produc. Tinerii designeri susțin că una dintre cele mai mari probleme care...
Ce trebuie să facă un designer ca să devină un antreprenor de succes Creativitatea și viziunea sunt foarte importante în design, însă ele nu sunt suficiente pentru ca antreprenorul să poate porni și dezvolta o afacere. Dacă vrei să fii antreprenor pe zona de design în primul rând trebuie să îți faci un plan de afaceri. Iată câteva idei esențiale despre ce trebuie să facă designer-ul ca să...
6 sfaturi utile pentru a-ți construi brandul folosind marketingul de conținut Marketingul de conținut sau conținutul publicitar nu aduce vânzări directe ci rolul lui este de a transforma o afacere într-un brand de încredere pe piața în care activeaza. În online, o afacere mică poate folosi multe tool-uri gratuite care o pot face cunoscută și apreciată de către clienți. Iată câteva ponturi și reguli esențiale pentru...
Cum îți ajută afacerea și câți clienți iți poate aduce conținutul video 90% dintre utilizatorii social media sunt influențați să facă o achiziție după ce au vizionat un videoclip relevant si 33% considera ca influencerii sunt cele mai de încredere surse pentru cumpărături. De fapt, influencerii au o credibilitate de șapte ori mai mare decât celebritățile. YouTube și Instagram au cel mai mare impact pe cumpărători. Instagram...
Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa Comerțul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creștere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu față de media europeană, de 15% . Cu toate acestea, România se numără printre țările cu cea mai mică pondere a persoanelor care fac cumpărături online. Comerțul electronic va ajunge la aproximativ 602 miliarde...
Cum să-ți crești vânzările pe timp de vară in funcție de căutările în online Pentru o afacere online este esențial să fie conectată la trenduri, noutăți, să stie ce se caută pe internet în anumite perioade și, în funcție de asta, să-și stabilească și strategia de promovare. Chiar dacă nu au un buget consistent pentru publicitate, micii proprietari de magazine online pot să-și crescă vânzările doar dacă sunt atenți...
eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online In 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor . „Fața de 2014 cand 40% dintre clienți incepeau...