3 paşi esenţiali pentru campanii online mai performante Monitorizarea campaniilor este primul pas pentru îmbunătățirea rezultatelor pe care activitățile de marketing le au. Planificarea și optimizarea campaniilor de ”performance” este un proces bazat pe cifre și este foarte important ca acestea să fie măsurate și interpretate corect, astfel încât deciziile luate în baza lor să fie unele care să conducă la succes, arată...
Cursuri Google-Zitec de digitalizare pentru antreprenori români cu mici afaceri Antreprenorii cu firme mici și mijlocii vor putea urma cursuri de competențe digitale, într-un program realizat de Google România în parteneriat cu compania românească Zitec, a informat, luni, într-un comunicat remis StartupCafe.ro, acest furnizor român de soluții, servicii și produse tehnologice personalizate. Demersul face parte din programul Atelierul Digital, pe care Google îl desfășoară în...
WhatsApp Business va avea și funcții gratuite pentru IMM WhatsApp va avea în curând o versiune Business, dedicată special firmelor mari care o vor putea folosi pentru comunicări comerciale, a anunțat gigantul Facebook, care deține aplicația de mobil pentru mesaje. Potrivit News.ro, Facebook a anunţat că va noua versiune de WhatsApp va fi cotra cost pentru firme, însă aplicaţia va avea şi o versiune...
Facebook acuzată că supraevaluează și audiența pentru publicitate După ce anul trecut Facebook a anunțat că timpul consacrat în medie de un internaut pentru a urmări mesajele publicitare online este exagerat acum rețeaua socială recunoaște că umflă cu câteva zeci de milioane, numărul de utilizatori care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa. Informația a apărut în urma unei analize efectuate de Pivotal...
Google lansează și în România serviciile Zboruri și Destinații Serviciile Flights și Destinations de la Google sunt disponibile acum și în variante adaptate publicului din România. Serviciile au interfață în limba română, informații despre prețuri în lei și mai multe date specifice României. Google Destinații este un serviciu care te ajută să îți planifici vacanța direct de pe telefon. Pentru aceasta trebuie să cauți...
GRAFICE Cât timp îşi petrec utilizatorii pe email şi ce trebuie să ştie firmele când le trimit mesaje clienţilor Relația dintre persoană și căsuța sa de email este una complexă. Emailul este atât spațiu de informare cât și instrument de lucru. O bună parte din viața noastră ”trece” așadar prin email, motiv pentru care brandurile și jucătorii comerciali din online capitalizează pe acest canal pentru a-și aduce mesajul cât mai aproape de consumator, arată...
Cum să-ți crești vânzările online cu ajutorul paginii de produs Pagina de produs a unui magazin online este foarte importantă în interacțiunea clientului cu afacerea. Multe dintre magazinele online din România au probleme la capitolul prezentarea produsului și asta de cele mai multe ori le omoară vânzările. „O prezentare de produs este o știință în sine, care a început să se dezvolte și la noi...
10 sfaturi practice despre cum să-ți setezi singur campania pe Facebook Pentru o afacere online este esențială promovarea și în rețele de socializare.Creșterea organică ajută însă nu este suficientă și, la un moment dat, trebuie să investești în publicitate. Înainte de a începe să cheltui banii iată câteva sfaturi care te pot ajuta de la Marius Lăzărescu, fondatorul agenției de marketing Today’s. 1. Să-și stabilească scopul...
Noul an școlar a dublat vânzările în online comparativ cu 2016 Începerea scolii impulsionează vânzările de rechizite iar comercianti își pregătesc din timp campaniile de marketing. Și în online volumul vânzărilor a crescut în perioada iulie- septembrie pentru mai multe categorii de produse: rechizite școlare, cărți, produse de birotica și papetărie dar și la tablete, telefoane mobile, laptopuri si imprimante. Comparativ cu 2016, anul acesta produsele...
Românii fac cumpărături online și noaptea. Cum poți folosi asta în afacerea ta Retailul online și creșterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile le oferă clienților libertatea de a face shopping de oriunde și oricând, inclusiv noaptea. Potrivit ultimelor studii, cumpărăturile nu se mai concentrează în intervalele orare în care magazinele fizice sunt deschise ci tot mai multe achiziții au loc după orele de program. Iată cum poți...