Infografic: 4 motive pentru care afacerea ta pierde clienti. Cat te poate costa un client nemultumit Batalia pentru pastrarea clientilor fideli este la fel de importanta precum cea pentru atragerea unor clienti noi iar antreprenorii pierd, adesea pe seama propriilor greseli, arata cercetari referitoare la activitatea de relatii cu clientii. Atragerea unui client nou este semnificativ mai scumpa decat mentinerea unui client deja castigat iar sansa de a vinde unui nou...
Modificare importanta pentru campaniile AdWords: in 2017 vei putea lucra doar cu anunturi text extinse (ETA) Utilizatorii platformei de publicitate prin anunturi platite Google Adwords nu vor mai putea crea si edita anunturi text standard ci doar anunturi text extinse, incepand cu 31 ianuarie 2017. Google a anuntat noul format inca din mai 2016 si este, probabil, cea mai importanta schimbare in Adwords din ultimii 16 ani. Initial, compania anuntase ca...
7 ponturi pentru o afacere online de succes in 2017 Daca ai un magazin online, motorul de cautare Google este esential in afacere ta. Cu cat ai o pozitie mai buna in rezultatele cautarii pe Google, cu atat vei avea mai multi cititori sau cumparatori. Daca ai un magazin online si vrei sa te afli pe primele poziti in rezultatele cautarii pe Google, sfaturile de...
Cine sunt cu adevarat utilizatorii Youtube – mituri versus realitate Miturile de genul "numai tinerii generatiei Millennials iubesc Youtube" sau "utilizatorul tipic de YouTube este barbat tanar si singur" sunt spulberate de cei de la ThinkwithGoogle. Potrivit unui analize realizata de acestia, cifrele si datele arata un interes crescut al persoanelor peste 35 de ani pentru canalul video. Mit – doar tinerii iubesc Youtube-ul Realitate...
DOCUMENT Romanii pe internet: Mai mult pe telefon, dar si pe desktop. Toleranti la reclame Romanii care folosesc internetul se conecteaza cel mai mult de pe telefonul mobil, dar nu neglijeaza nici clasicul calculator desktop si sunt toleranti cu reclama online, comparativ cu ceilalti utilizatori din Uniunea Europeana. Aceasta rezulta din datele publicate marti de Biroul european de statistica Eurostat. Noile informatii statistice, care se refera la utilizatorii de internet...
Cat timp isi petrec romanii urmarind continut TV sau video. Ce interese are generatia Millennials In Romania, 33% din totalul de vizionare activa este la cerere si acest numar sare la 47% pentru generatia Millennials (tineri cu varste intre 16-34 de ani). Millennials petrec cel mai mult timp vizionand continut generat de alti utilizatori. Chiar daca televiziunea traditionala incepe sa piarda din cota pe care o detine din timpul total...
4 sfaturi utile pentru un continut relevant pe site, blog sau social media Sa scrii un continut relevant, bun si care sa atraga cititori/clienti pentru un site, blog sau in social media nu este intotdeauna usor. Redactarea unui continut care sa atraga cititorii si sa-i converteasca in clienti nu este doar despre ceea ce scrii ci despre cum o faci. Pentru a nu scrie haotic un text este...
4 grafice si 1 tabel: Ce loc ocupa in UE antreprenorii romani la promovarea pe internet Firmele din Romania sunt pe ultimul loc in Uniunea Europeana, atat in privinta folosirii unui site propriu, cat si a promovarii prin reclame pe internet, releva datele furnizate recent de Biroul european de statistica Eurostat. "Internetul a devenit o componenta esentiala a comunicarii pe tot Globul intre marketeri, publicitari si clienti. Mai exact, site-urile au...
Cum functioneaza o platforma care vinde servicii de marketing online O firma sau o companie poate sa-si creasca vanzarile sau vizibilitatea brandului in mediul online prin folosirea unei platforme care ofera servicii de marketing digital adapte si personalizate fiecarui tip de business. Totodata o astfel de platforma ofera antreprenorilor si oamenilor de afaceri flexibilitate si adaptabilitate avand in vedere ca plata si tot procesul prin...
Revolutia social media – pana in 2020 publicitatea pe platformele de socializare o va depasi pe cea din presa scrisa Expansiunea rapida a platformelor de socializare pe dispozitivele mobile precum si conectarea rapida la internet prin tehnologii sofisticate a declansat o schimbare uriasa in modul in care multi oameni se informeaza. Companiile isi indreapta tot mai mult atentia si banii catre social media, pe platforme precum Facebook si Snapchat care se dovedesc mai eficiente decat...