Piața românească de jucării a luat în ultimii ani amploare, trecând într-o nouă etapă de diversificare. Unul dintre cele mai populare segmente de produse, cu o creștere rapidă și cu o cerere imensă din magazinele din România, este cel al mașinuțelor electrice pentru copii.
Inițial văzute doar ca produse de nișă, aceste vehicule superbe în miniatură au devenit un real fenomen de consum. Nu sunt prezente, azi, doar în mari lanțuri de retail, ci și în nenumărate magazine online specializate, de jucării și produse necesare pentru copii și pentru entertainmentul lor.
Creșterea este stimulată de o serie de factori pe care îi vom aminti în cele ce urmează
Mai întâi de toate, ne referim la schimbarea comportamentului de cumpărare
Părinții din ziua de azi, mult mai moderni și mai conectați la noutăți și tendințe, caută să ofere copiilor produse cât mai interactive, durabile și sigure. Adulții doresc pentru cei mici experiențe care să redea cât mai fidel realitatea.
Faptul că veniturile din mediile familiale urbane sunt mai mari, alături de o deschidere vădită către tehnologie și inovație, au făcut ca vânzările oricărui magazin masinute electrice Romania să explodeze.
Un alt factor important care a dus la o cerere mărită pentru astfel de jucării se referă la migrarea comerțului către sfera online
În prezent, platforme digitale bine executate și cu o interfață friendly pentru utilizator, permit:
- compararea prețurilor la produse;
- o selecție mai amplă de jucării;
- acces în timp real la modele noi, abia lansate pe piața din domeniu.
Un bun exemplu este magazinul online Nichiduta.ro care s-a remarcat prin oferta sa extinsă de mașinuțe electrice, dar și prin abordarea sa orientată spre produse de calitate și servicii prompte de livrare. Astfel, au fost atrași clienți din întreaga țară.
Importatorii și distribuitorii locali se aliniază rapid la tendințele globale
Asta înseamnă că din majoritatea magazinelor din România, pot fi cumpărate mașinuțe electrice smart, moderne. Investiția în modele echipate cu funcții inteligente, de la branduri internaționale, captivează atenția părinților și pe ale copiilor care doresc să devină un fel de mini me al celor mari.
Funcțiile smart precum control parental cu Bluetooth sau baterii performante cu autonomie extinsă sunt noile atracții care sar în ochi și parcă fac ca mașinuțele electrice să fie comandate cât mai curând.
Profesionalizarea segmentului de piață a transformat asemenea produse pentru copii din simple cadouri în achiziții cu caracter atât recreativ, cât și educativ. Astfel, integrarea unor astfel de produse în stilul de viață al familiilor de români este cât se poate de lină și naturală.
Ce reprezintă mașinuțele electrice pentru copii, prezente în magazinele din România, pentru retail?
Aceste produse destinate copiilor sunt o reală oportunitate de dezvoltare. Reprezintă un mix între tehnologie, divertisment și experiență de brand. Pe o piață absolut dinamică cum este cea din România, clienții sunt constant în căutare de produse care inovează și sunt practice și educative în egală măsură. De aceea, nu ar mai trebui să mire pe nimeni că segmentul acesta promite o dezvoltare tot mai fulgerătoare în următorii ani.
Dacă odată, articole pentru copii precum mașinuțele electrice erau văzute drept un cadou costisitor și de lux, acum aceste jucării nu mai sunt un moft. Au devenit un reper de modernitate în retailul produselor pentru cei mici.
În economia de azi, care este tot mai orientată către digital, experiențe reale și confort, mașinuțele electrice demonstrează că piața jucăriilor și jocurilor de pe plan național a început să se maturizeze. Iar asta imită fidel tendințele de la nivel european.
Articol susținut de nichiduta.ro