În cadrul proiectului “Competitiveness for Artisans” (nr. proiect 2022/360166), finanțat cu sprijinul granturilor acordate de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin mecanismul financiar SEE 2014-2021, în cadrul „Programului Dezvoltarea IMM-urilor din România", Asociaţia Bridge Language Study House a dezvoltat o serie de 15 tutoriale video care doresc să vină în sprijinul formării profesionale a antreprenorilor IMM-urilor (în special a celor care se ocupă de artizanat şi meşteşugărit).
Tematicile au fost atent alese, astfel încât, parcurgând materialele video participanții să fie capabili să:
- aleagă rețele de socializare potrivite pentru promovarea produselor proprii.
- scrie texte de promovare atractive.
- interpreteze analize de social media.
- țină legătura cu clienții în mod eficient și creativ.
- creeze și să editeze materiale vizuale (fotografii și video-uri) pentru marketing digital.
- creeze un website de prezentare pe diferite platforme.
- creeze un webshop și să interpreteze analize de website.
- rezolve situații neplăcute în relație cu clienții în mod eficient.
Seria de tutoriale video sunt accesibile aici:
• Marketing digital prin intermediul rețelelor sociale
• Crearea şi editarea materialelor vizuale şi video cu scop de promovare
• Marketing digital prin crearea unor pagini web și webshop
• Relații publice în era digitală
Pe pagina best4artisans.eu veţi găsi şi alte materiale video care vă pot fi folositoare!
Spor la formarea profesională gratuită!