LinkedIn, platforma folosită de firme și angajați, inclusiv în România, deținută de gigantul IT Microsoft, a anunțat că lansează oficial pentru utilizatorii săi trei jocuri.
Cele trei jocuri, Pinpoint, Queens și Crossclimb, sunt disponibile la nivel global atât din LinkedIn News, divizia care le-a dezvoltat, cât și în secțiunea „My Network”, pe desktop și pe mobil.
LinkedIn susține că jocurile au scopul de a ajuta utilizatorii să înceapă conversații și să fie într-o competiție amicală.
- Pinpoint este un joc de asociere de cuvinte;
- Queens este un joc de logică care provoacă jucătorii să umple fiecare rând, coloană și regiune colorată din grilă cu o „regină”;
- Crossclimb este descris ca un joc trivia. Presupune crearea unei scări de cuvinte care va debloca alte indicii.
LinkedIn este una dintre cele mai mari rețele profesionale din lume, cu peste 850 de milioane de membri din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. LinkedIn a fost lansată de Reid Hoffman și Eric Ly, în anul 2003, în Silicon Valley, mai exact la Mountain View, California. Din anul 2016, platforma a fost cumpărată de Microsoft, la un preț de 26,2 miliarde de dolari.