Noutăți la Google Maps: Navigație combinată pe bicicletă și Uber în aceeași călătorie Google Maps va introduce o opțiune de navigație pentru transport combinat, cu mijloace de transport în comun, servicii ridesharing gen Uber și bicicletă. Noua opțiune urmărește integrarea metodelor alternative de transport, cum sunt serviciile de ridesharing și mijloacele first mile și last mile, cum sunt bicicletele folosite în comun în orașe. Utilizatorii Google Maps vor...
Brandurile sportive încep să sponsorizeze gameri: Primul jucător profesionist care semnează cu Adidas Când vine vorba de branduri sportive, este logic ca ofertele de sponsorizare să fie semnate cu sportivi care ar putea utiliza produsele. Cu toate acestea, definiția cuvântului sportiv începe să se schimbe în această privință, iar gamerii profesioniști sunt incluși în aceeași categorie. Cel mai popular gamer de pe platforma de streaming video Twitch (care...
Oferte la cumpărăturile pentru școală 2019: Împrumuturi cu discount şi puncte STAR cadou pe card, la Banca Transilvania Banca Transilvania a lansat luni o campanie de shopping bancar online, Bank to school, în preajma începerii noului an școlar, 2019-2020. Timp de cinci zile, în perioada 26 – 30 august 2019, BT oferă discount la Creditul de nevoi personale şi de puncte STAR pe cardul de cumpărături STAR Forte celor care aplică pentru aceste...
Anunțuri de angajare false în care românii erau ademeniți să trimită date personale pe Facebook și WhatsApp O firmă de recrutare de personal se plânge că în numele său au fost postate anunuri false de angajare pe platforme online, prin care românii erau apoi ademeniți să-și trimtă datele personale prin Facebook și WhatsApp. „În ultimele zile, au fost aduse în atenția companiei Adecco mai multe anunțuri false de angajare, publicate pe platforme...
Studiu SEO: Cum îşi caută românii vacanţă și cele mai populare destinații Numărul de căutări online pentru destinațiile clasice a scăzut în 2019 față de 2018 cu un procent cuprins între 15% și 20%, însă au crescut pe destinații mai noi. Aceste cifre arată că românii încep să-și diversifice vacanțele, aleg destinații noi și sunt mai informați în materie de turism, arată o analiză realizată de o...
Ce este Off-Facebook Activity şi ce înseamnă această funcţionalitate pentru afacerile de pe Facebook „Off-Facebook Activity” sau „activitatea din afara Facebook” este o nouă funcţionalitate lansată de reţeaua de socializare prin care utilizatorii vor putea să îşi stearga toate datele pe care diverse aplicaţii sau site-uri le au despre ei şi despre activitatea lor online şi le-au folosit pentru a le trimite recleame pe Facebook. Este vorba de date...
Cum îşi aleg românii hainele şi încălţămintea. Cumpărături online versus din magazin – studiu Românii cumpără cu precădere haine, încălţăminte şi accesorii din magazinele fizice. 63% dintre cumpărăturile realizate online sunt influențate de un preț mai bun față de prețul din magazinul fizic, iar până la 52% dintre cumpărături sunt realizate când sunt reduceri, arată un studiu prezentat de o platformă de eCommerce. Platforma GLAMI.ro a lansat partea a...
Peste 200 de participanţi, aşteptaţi la Google Retail Academy pentru a învăţa cum să îşi crească vânzările Google organizează la Bucureşti unul dintre cele mai mari eveniemente dedicate antreprenorilor din retail, Retail Academy, prin care îşi propune să îi pregătească pe comercianți pentru cea mai „intensă” perioadă a retailului: Black Friday și Crăciun. Scopul evenimentului este să inspire companiile să creeze strategii de succes și să le aplice cât mai rapid. Câteva...
Cum pot firmele să ajungă la publicul țintă cu ajutorul tehnologiilor deep learning Consumatorii sunt asaltați zilnic cu mii de mesaje publicitare, atât în online, cât și în offline. Cum tot mai mulți oameni folosesc unelte de adblocking, este evident faptul că încearcă să găsească soluții pentru a se feri de astfel de mesaje, arată specialiştii în marketing digital. Cătălin Emilian, Country Manager al RTB House România și...
Ce costuri implică lansarea unui magazin online Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri, explică specialiştii unei firme...