Cataloage de produse pe WhatsApp, o nouă opțiune pentru micile afaceri Aplicația de mesagerie WhatsApp a lansat o opțiune pentru firmele mici, prin care acestea își vor putea crea cataloage cu produse, pentru a trimite mai ușor clienților imagini însoțite de descrieri. Opțiunea Catalogs este disponibilă doar în 7 țări – Germania, Marea Britanie, SUA, Brazilia, India, Indonezia și Mexic – dar WhatsApp spune că o...
TikTok: Noi posibilități de editare a clipurilor, pe aplicații terțe, ca Adobe Premiere Rush TikTok, rețeaua socială chineză bazată pe clipuri foarte scurte, a lansat luni un kit pentru dezvoltatori de software (SDK), Share to TikTok, prin care utilizatorii își vor putea edita clipurile pe Adobe Premiere Rush sau alte aplicații terțe partenere. Share to TikTok permite aplicațiilor terțe să se integreze direct cu TikTok, oferind utilizatorilor lor posibilitatea...
Aplicaţia românească Clever Taxi îşi schimbă numele şi devine FREE NOW Clever, aplicaţie de taxi fondată în România şi achiziţionată de mytaxi (parte a grupului Daimler), va deveni FREE NOW în următoarele luni, parte din grupul internațional de mobilitate urbană “NOW”, lansat de Daimler și BMW în luna februarie a acestui an. Transformarea Clever în FREE NOW va permite pasagerilor din România să folosească o singură...
Modul incognito pe Google Maps Utilizatorii aplicației de hărți Google Maps vor putea să-și protejeze mai bine anumite informații legate de istoricul de căutări și localizare printr-o nouă opțiune, incognito, lansată de Google, în acestă perioadă. Odată actovat Modul incognito, utilizatorul poate să caute diferite locuri pe Google Maps și să găsească orientările de drum, fără ca aceste informații să...
Cum să vinzi mai bine de Black Friday 2019, online: Calitate înainte de preț (studiu) Magazinele online care vor pune accent pe calitate mai degrabă decât pe prețul produselor vor avea vânzări mai bune de Black Friday 2019, relevă un studiu publicat, vineri, de o firmă de consultanță. „Creșterea veniturilor unei bune părți din populație, a nivelului de trai în general, tinde să ducă cererea de produse și servicii într-o...
Google a lansat un doodle interactiv de Halloween Motorul de căutare Google sărbătoreşte Halloween cu un doodle interactiv, un joc „trick or treat” realizat în colaborare cu organizaţia World Wide Fund for Nature (WWF). In imaginea din doodle, utilizatorul poate deschide pe rând cu un click diferite uşi, din spatele cărora vor apărea animale asociate adesea cu filme de groază, poveşti cu fantome...
Platforma românească de comenzi şi livrare de mâncare hipMenu devine foodpanda Platforma românească de comenzi online şi de livrare mâncare hipMenu, cumpărată anul trecut de grupul german Delivery Hero, va fi integrată în platforma de comenzi foodpanda, deţinută de acelaşi grup. Trecerea se va face de la 1 decembrie. Grupul german Delivery Hero SE, unul dintre cei mai mari agregatori de comenzi și livrări de mâncare...
Black Friday 2019: Mașini electrice în leasing, cu dobândă zero Black Friday 2019 are loc pe 15 noiembrie la Banca Transilvania, care va lansa o ofertă de leasing cu dobândă zero pentru cei care cumpără mașini electrice, a anunțat luni banca, într-un comunicat remis StartupCafe.ro . În campania sa de shopping bancar online BANK Friday, noutatea cu care BT vine în acest an, de BANK...
Mark Zuckerberg: Facebook elimină miliarde de conturi false pe an Facebook elimină miliarde de conturi false pe an, inclusiv cu ajutorul sistemului său de detecție care folosește tehnologia inteligenței artificiale, a declarat, joi, șeful rețelei sociale, Mark Zuckerberg. „Soluția este să verifici identitatea celor care au un număr mare de distribuiri și să faci mai mult să identifici conturile false. Așa că acum îți cerem...
Cât de importante sunt review-urile online pentru decizia de cumpărare a electrocasnicelor La o analiză mai amănunțită, descoperim o ierarhizare diferită a factorilor care influențează decizia de cumpărare pe categorii de produse precum electrocasnicele mari și electrocasnicele mici. Cum a schimbat digitalul atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături online și offline, pe categorii de produse și pe categorii de vârste/ generații, potrivit unui studiu GfK. Ce...