Smile Media - Content si Marketing Digital

Chatbot-ul BT activ pe Facebook Messenger și Skype a furnizat, anul acesta, peste 200.000 de răspunsuri pentru clienți

Thumbnail

Peste 200.000 de răspunsuri la întrebări despre conturile, produsele şi serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clienților de robotul Livia, de la BT, un chatbot activ pe Facebook Messenger şi Skype, în acest an. Cele mai solicitate informații au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri şi ratele aferente împrumuturilor BT.

Robotul, lansat în mai 2017, reprezintă una dintre opțiunile pe care clienții Băncii Transilvania le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, celelalte fiind sucursalele şi agențiile, echipa call center, platforma de întrebări şi răspunsuri Întreb BT şi social media.

Detalii:

  • Chatbot-ul oferă informații despre IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar.
  • Confidențialitatea informațiilor primite de clienți este asigurată de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon; este necesar ca ambele să fie completate la inițierea comunicării cu robotul. Fiecare client BT are un cod unic de identificare şi reprezintă o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent şi poate fi aflat astfel: prin BT24, în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic (0264.308.028).
  • Clienții care au interacționat până acum cu chatbot-ul şi au primit informațiile de care aveau nevoie nu au mai fost nevoiți să contacteze echipa call center sau să vină la sediile Băncii Transilvania, informațiile fiind la îndemână non-stop datorită robotului.

Cum pot lua clienții Băncii Transilvania legătura cu robotul Livia:

  • Prin Facebook: like la pagina Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
  • Prin Skype: se adaugă Livia de la BT în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare cu codul de identificare financiară → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris

Robotul Livia de la BT contribuie la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor de care clienții au nevoie în relație cu Banca Transilvania.

Parerea ta despre articol
Vizualizari
829
Conţinut

SmileMedia nu ofera doar campanii. Functionam ca un digital newsroom capabil să creeze conținut de orice tip: grafic, text, foto, audio sau video.

Articole publicate : 54

Adauga comentariu

Atrage clienți noi

Google AdWords Express

Primești 200 de lei bonus pentru promovare online.