Afacerile pe internet: Ce s-a schimbat în 20 de ani O antreprenoare care și-a deschis o afacere pe internet în anul 2000, în așa-numitul ”boom american al Dot-Com-ului”, remarcă patru schimbări care influențează acest domeniu de business în ultimele două decenii. Beth N. Carvin povestește, într-o analiză publicată în Entrepreneur.com, că în anul 2000 și-a făcut debutul în afacerile pe internet cu o firmă care...
FOTO Lista firmelor românești de jocuri video prezente în Germania, la târgul Gamescom Nouă dezvoltatori români de jocuri video participă la Târgul internațional Gamescom, de la Koln, Germania, care are loc în perioada 21-26 august, a anunțat joi Ministerul pentru Mediul de Afaceri, într-un comunicat remis StartupCafe.ro. Acesta este cel mai mare salon de gaming din lume, din câte spune ministerul. Șase firme românești de jocuri expun la...
Bill Gates și Richard Branson investesc într-un start-up care face ”carne în eprubetă”, un nou curent al tehnologiilor alimentare Un start-up înființat în 2015 de un medic cardiolog a reușit să-i atragă drept investitori pe miliardarii Bill Gates și Richard Branson. Startupul Memphis Meats, de la San Francisco, produce carne pentru consum, prin biotehnologii, fără să fie nevoie de creșerea și sacrificarea animalelor – un nou curent în afacerile alimentare din America. Potrivit Bloomberg,...
Cele 15 start-upuri românești care se vor lupta în finală pentru banii din Startarium Un număr de 15 start-upuri românești, dintr-un total de 146 de firme înscrise, s-au calificat în finala în care se vor lupta pentru a fi admise în programul de incubare a afacerilor Startarium.Inc, dotat cu resurse de 40.000 de euro, din care 6.000 de euro finanțare cash, a anunțat platforma de finanțare. Cele 15 start-upuri...
Lanţul de cafenele 5 to go se extinde la Timişoara. Cât costă o franciză şi ce presupune Lanţul de cafenele 5 to go este un startup românesc lansat de doi tineri antreprenori, Radu Savopol și Lucian Bădilă, iar sub acest brand funcţionează, în prezent, 60 de cafenele dintre care 95% sunt francize, cel mai recent lansate fiind cele din Timişoara. Cât trebuie să plătească cei care vor să obţina o astfel de...
Cursuri gratuite de afaceri pentru studenți, cu antreprenori și specialiști din mari companii Studenții de la facultăți economice din România vor putea participa la cursuri gratuite de antreprenoriat, marketing online, dreptul afacerilor și fiscalitate, la o școală de business care va avea loc în perioada 4-10 septembrie, la Timișoara, cu participarea unor lectori din companii ca Deloitte, EY România, Bosch sau Accenture, au anunțat organizatorii, într-un comunicat remis...
Spălătorii de rufe, cu jetoane: Cum funcționeză o idee de afacere, care le aduce unor antreprenori venituri de 100.000 euro pe an Laundromatul este o afacere destul de simplă, spune unul dintre co-fondatorii Easywash, firmă românească ce aduce mașini de spălat profesionale din Statele Unite și amenajează spații în care clienții vin să spele rufele. Un sistem des întâlnit în străinătate, în special în apropierea campusurilor studențești. Cum funcționează o astfel de afacere la noi și care...
VIDEO Vrei mașină cu adevărat ecologică? Uită de Tesla :) Niște studenți olandezi au realizat o mașină mai ecologică decât Tesla lui Elon Musk, dar mai are multe de rezolvat ca să poată ieși pe piață. Automobilul botezat Lina, realizat de echipa TU/Ecomotive de la Universitatea Tehnologică din Eindhoven, este electric și este făcut dintr-un material biodegradabil, pe bază de rășină din sfeclă de zahăr,...
De la blog la aplicaţie de nutriţie: Cum găseşti o nişă potrivită pentru o mică afacere O tânără antreprenoare (pe atunci studentă la Arhitectură) lansa în urmă cu cinci ani un blog unde vorbea despre pasiunea ei pentru mâncare şi reţete speciale, dar pe care s-a gândit ulterior să-l tranforme într-o afacere. Iată cât a investit în această idee, cum funcţionează şi cine sunt clienţii acestui gen de business. Ruxandra Micu,...
Investiţie de 500.000 euro pentru un magazin online dedicat părinților cu copii între 0 și 3 ani Un startup românesc a investit jumătate de milion de euro într-o platformă online cu produse pentru copii între 0 și 3 ani şi intră pe o piaţă în valoare de circa 400 – 450 de milioane de euro pe an, potrivit unui studiu MillwardBrown. Investiția a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului...