Ce înseamnă pentru micii producători români să-şi vândă produsele în marile lanţuri de magazine şi cum pot ajunge acolo O antreprenoare ne-a explicat câţiva paşi prin care micii producători români ar putea să îşi vândă produsele în marile lanţuri de magazine şi ce înseamnă asta pentru o afacere: “Produsele trebuie să aibă o şansă de a-şi dovedi utilitatea şi existenţa pe piaţă, la raft. Apoi, consumatorul care e rege, şi pe care ambele parţi...
Administratorii de grupuri pe Facebook vor putea pune taxe pentru membri Facebook va permite administratorilor de grupuri să perceapă taxe de la utilizatori, de la 4,99 la 29,99 dolari pe lună, pentru ca aceștia să fie membri, a anunțat compania pe blogul său. Grupurile dedicate părinților, pasionaților de gătit și celor care oferă servicii de curățenie la domiciliu vor fi primele care vor primi noua facilitate...
LISTA: Platforma pentru GDPR, instrumentele de analiză pentru magazinele online și alte idei de afaceri românști și străine s-au luptat la Cluj 7 startupuri românești s-au luptat, alături de alte 8 străine, în finala unei competiții internaționale de idei de afaceri care a avut loc zielele acestea, la Cluj-Napoca, însă premiul cel mare a ajuns la o echipă spaniolă. Troop Travel, o platformă de soluții pentru evenimente corporate, a câștigat biletul spre Silicon Valley, în competiția Startup...
[P] 5 mituri despre antreprenoriat. Care este realitatea, de fapt Pentru multi dintre noi visul de a deveni antreprenor nu apare peste noapte, ci, din contra, avem la dispozitie ani in care ne documentam si ne stabilim o strategie. Cu toate astea, cei mai multi dintre noi pleaca la drum cu niste mituri despre antreprenoriat ce s-au sedimentat in timp si, pe care, de obicei,...
O firmă care face echipamente de motoare electrice pentru aeronave primeşte 30.000 Euro într-o competiţie europeană pentru startup-uri din domeniul energiei Zubax Robotix din Estonia este câștigătorul ediției din acest an a competiței internaționale PowerUp! dedicată startup-urilor care dezvoltă soluții pentru sectorul energetic sau pentru protecția mediului şi primeşte o finanţare de 30.000 euro. Ce fel de echipamente produce firma estoniană. Echipa Zubax și-a prezentat proiectul care constă în echipamente cu 10% mai eficiente din punct...
Tutorial de afaceri: Creștere în nișă sau în afara ei? Mulți antreprenori intră în afaceri, concentrându-se pe un segment specializat și profitabil al pieței. Drept urmare, urmăresc cu atenție nevoile clienților, reușind să relaționeze cu aceștia într-un mod autentic, care le captează interesul pentru produsele lor. Astfel că, o afacere de nișă poate vinde către un număr mare de early-adopters și satura piața într-un timp...
VIDEO Cel mai tânăr programator român, premiat la Dublin pentru invenţia lui: O centură LED inteligentă Cel mai tânăr programator român, Andrei Tudor, are doar 9 ani, iar invenţia lui a fost premiată la o compeţiţie dedicată tinerilor pasionaţi de IT, la Dublin, în Irlanda. El a creat o centură pentru biciclişti şi pietoni, ce afişează mesaje luminoase (LED) şi poate fi controlată cu ajutorul unei aplicaţii. Produsul este încă în...
Firmă românească de eLearning primeşte un grant de 30.000 euro pentru un proiect care să îi ajute pe elevi să ia BAC-ul Ascendia, firmă românească de eLearning (învăţarea cu ajutorul tehnologiei şi a mediilor digitale), a câștigat un grant prin programul Orizont 2020 în valoare de 30.000 de euro și începe colaborarea cu iziBAC – creatorii aplicației care ajută elevii de liceu să ia BAC-ul. Pe lângă cei 30.000 de euro, grant-ul constă și într-un program special...
Joc video creat de elevi din București, premiat de o multinațională Patru elevi de la două licee bucureștene au creat un joc de aventuri pentru calculator și au câștigat un stagiu la o importantă companie multinațională de gaming, la competiția Gamecelerator 5.0, realizată de organizația non-guvernamentală de antreprenoriat Junior Achievement România. Competiția Gamecelerator 5.0, implementată de Junior Achievement România în parteneriat cu firma Ubisoft România, a...
6 domenii în care firmele românești pot să se extindă și în străinătate Peste 2.000 de companii autohtone sunt predispuse direct la extindere peste hotare, iar cel mai mare potențial de internaționalizare îl au firmele românești care sunt lideri de industrie pe piața locală, start-up-urile din tehnologie “born global” (născute global) și firmele care înregistrează o creștere rapidă (High-Growth Enterprises). Acestea sunt concluziile în primul an de activitate...