3 trenduri majore ale magazinelor online mici si mijlocii: Nisa potrivita poate fi cheia succesului Valoarea totala a retail-ului online autohton a crescut de la 1,1 miliarde de euro, in 2014, la peste 1,4 miliarde de uro, anul trecut, potrivit datelor GpeC. In acest context sunt cateva tendinte care se contureaza in materie de magazine online, in special in randul jucatorilor mai mici, care si-au facut intrarea in piata relativ...
NOU la StartupCafe.ro: #NEWSPRESSO – pe scurt, despre afaceri din tehnologie Actiunile HTC scad in urma unui anunt cu privire la infiintarea unei companii separate de realitate virtuala. In momentul de fata compania din Coreea are potential de crestere mai mare de pe urma VR-ului decat in domeniul productiei de telefoane mobile. Separarea diviziei de VR de companie nemultumeste investitorii. Windows 10 ruleaza pe 300 de...
LiveRail, startup romanesc cumparat de Facebook cu jumatate de miliard de dolari, ar putea fi inchis definitiv in sase luni In 2014, Facebook cumpara LiveRail, o companie de distributie de reclame video fondata in 2007, in Romania, pentru o suma estimata la 400-500 milioane dolari. Doi ani mai tarziu, soarta companiei incepute odata cu Trilulilu pare sa fie pecetluita. Integrarea in gigantul american a dat rateuri dupa rateuri, inventarul de reclame a fost micsorat masiv,...
Afacerile care au inregistrat in Romania cea mai accelerata crestere din UE Afacerile comerciantilor cu amanuntul merg bine in Romania. Aici volumul comertului cu amanuntul a crescut cu 18,4% in martie 2016 comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, reprezentand cea mai mare crestere procentuala din Uniunea Europeana, conform datelor publicate miercuri de Biroul European de Statistica Eurostat. E adevarat, martie este o luna a cadourilor mai...
Compania de transfer digital de bani Azimo primeste 15 milioane dolari finantare de la grupul media care detine Viber Compania de transfer digital de bani Azimo a anuntat ca a primit 15 milioane dolari finantare de la compania media japoneza Rakuten cunoscuta pentru ca in 2014 a platit aproape un miliard de dolari pentru aplicatia de mesagerie Viber, scrie TechCrunch. Azimo isi anunta la final de 2015 extinderea in Romania si Moldova, ajungand astfel...
Eveniment de cultura a afacerilor la Tarnaveni: o noua conferinta Afaceri.ro, 12 mai 2016 Conferintele Afaceri.ro marcheaza un nou oras pe lista evenimentelor de business – Tarnaveni. Evenimentul va aborda teme de interes pentru antreprenorii locali, cum ar fi povesti antreprenoriale de succes, managementul banilor, noile Finantari active 2014 – 2020, solutii online pentru vanzari si marketing, dezvoltarea antreprenoriatului in zona. Toate aceste subiecte vor fi discutate prin intermediul...
Joc video creat de romani a obtinut o finantare de 50.000 dolari prin Kickstarter Un joc dezvoltat de studioul romanesc Stuck in Attic, fondat de trei tineri din Targu-Mures, a obtinut o finantare de 50.000 de dolari prin platforma de finantare participativa (crowdfunding) Kickstarter. Ce este "Gibbous – A Cthulhu Adventure" si care sunt urmatorii pasi ai proiectului dezvoltat de cei trei romani. "'Gibbous – A Cthulhu Adventure', jocul...
Angajat la startup: „Frica de a esua poate fi cel mai mare dusman al inceperii unei afaceri” Ce-ai prefera sa alegi pentru primul job? O companie multinationala cu afaceri stabile si ierarhii bine asezate sau un startup care lupta sa-si gaseasca un loc un piata unde angajatii ies la bere cu fondatorii dar in care „situatia poate deveni un pic haotica, uneori”? Am discutat despre riscuri la inceput de cariera, provocari profesionale...
Ce cauta romanii pe Internet inainte de Paste In luna martie s-a observat o scadere a interesului pe online in preajma Pastelui catolic, inregistrandu-se in 2016 aproape un sfert de milion de cautari despre aceasta sarbatoare. In 2015, insa, au fost de aproape doua ori mai multe. Spre comparatie, Pastele ortodox a inregistrat in aceeasi perioada de anul acesta peste jumatate de milion...
Cum pot profita afacerile din turism de online pentru a deveni mai vizibile Exista o serie de elemente care poat ajuta agentiile de turism si afacerile de travel sa apara mai sus in cautarile online si pe retelele sociale, adica sa devina mai vizibili pentru turisti. Aceste afaceri se adreseaza, in Romania, unei piete potentiale de aproximativ sapte milioane de cautari lunare, varful interesului fiind in iulie, potrivit...